KUNTAVAALIEN 2012 NUKKUVIEN GALLUP ~ Kaikki vastaamaan!
Gallup-kysymys kuuluu lyhyesti ja ytimekkäästi näin: mitä puoluetta olisit äänestänyt, jos olisit käynyt äänestämässä näissä kuntavaaleissa 2012?
(Vain yksi puolue!)
Kommentit (11)
tein kyllä vaalitestit mut ei vaan kiinnosta.
Vähän harmittaa, etten käynyt äänestämässä, mutta en vain jaksanut/ehtinyt tänä vuonna perehtyä oikein ehdokkaisiin, enkä vain jaksanut tänäänkään raahautua sinne äänestyspaikalle antamaan edes jollekin SDP:läiselle sitä ääntäni. :/ Yritän olla valittamatta seuraavat neljä vuotta... Olen vantaalainen, jos sillä nyt on mitään merkitystä tässä gallupissasi.
Eikä tässä ketjussa nyt tarvitse tuntea syyllisyyttä tms. siitä, ettei äänestänyt - ensi vaaleissa sitten.
Katsotaan nyt sitä, mihin suuntaan nuo prosentit lähtisivät tämän otoksen perusteella. =)
t: ap
Tai okei, kai oisin mut ei mul ole suosikkipuoluetta. en äänestä pelkän puolueen perusteel ku joka puolees n omat surkeutensa...
jos oisin jaksanu paneutuu asiaan ni oisin kai voinu jonku kivan ehdokkaan ihmisenä löytää mut en jaksanu paneutuu tähän nyt.
Jos ap yrittää tällä väkisin vääntää jotain salajytkyä niin pieleen menee. Persujen tähti on laskussa ja hyvä niin. Loputtomiin ei voi hokea että koneisto ei ole kunnossa kun joka kuukausi persujen laariin rapsahtaa 500 000 euroa rahaa. Siis joka kuukausi. Mihinkähän ihmeeseen se raha oikein käytetään, kun esim. kunnallisvaalikampanja oli täysin munaton.
Etelä-Karjalan alueelta olen. Vaalikoneen kun tein niin PS ja Myö-puolue olivat lähimmälti sopivat.
Jos ap yrittää tällä väkisin vääntää jotain salajytkyä niin pieleen menee. Persujen tähti on laskussa ja hyvä niin. Loputtomiin ei voi hokea että koneisto ei ole kunnossa kun joka kuukausi persujen laariin rapsahtaa 500 000 euroa rahaa. Siis joka kuukausi. Mihinkähän ihmeeseen se raha oikein käytetään, kun esim. kunnallisvaalikampanja oli täysin munaton.
Tässä pyritään kokonaisvaltaiseen totuuteen, ei mihinkään "salajytkyyn".
t: ap.
Aiempina vuosina olen äänestänyt mutta nyt on mennyt maku koko politiikasta, ei jaksa enää kiinnostaa. Se on pelkkää loan heittoa puolin jos toisin. Myös kovasti aina lupaillaan kaikkea mutta eipä ole mitään vielä(kään) näkynyt.
Taidan siirtyä vallan nukkuvien puolueeseen.
Äänestäisi mitään puoluetta, mielestäni siinä ei ole mitään järkeä.
Näiden antamatta jääneiden äänien myötä muuttumassa.
t: ap.