Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala miten tekisi mieli jäädä huomenna pois töistä, sattuu ja..

Vierailija
28.10.2012 |

..vuotaa niin helvetisti:((

Miksei nää kuukkeli voineet alkaa edes eilen niin olis pahin ja eka vuotopvä ollut täällä kotona, alkoivat tänään joten ma-ti menee ihan harakoille ja ti-aamuna vielä aamuvuoro ja pakko käydä sitten pesulla ennen töihin lähtöä ja siihen herää sitten muksutkin klo05.30:/

Otin ½h sitten Panadolin ja 15min myöh Panacodin ja silti maha helvetin kipeä.

Mutta tällä uudella työpaikalla pitää mennä heti ekasta sairaspäivästä hoitsulle tai lääkärille ja en viitsis tän takia mennä saati soittaa töihin ja kertoa miksi en tule.

Huokaus://

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa reiluin annoksin,vähentää myös vuotoa

Vierailija
2/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se elämä nyt noin hankalaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap*se tekee mulle lisää vatsakipuja+ripulia*

Buranaa reiluin annoksin,vähentää myös vuotoa

Vierailija
4/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yhdistettynä runsaaseen vuotoon.

Vierailija
6/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan että kotona kipun auttoi kippurassa oleminen siis polvet koukkuun ja kokeile hieroa jalkaterän sisäosaa,, usko tai älä mutta kokeile, auttoi minua. siinä on jokin akupiste..

töissä sitten eri asia miten pärjäät. ainakin olo voi olla parempi oikein ison siteen avulla, siis ei mitään uhuita muivisia alwaysin lirusiteitä joista tuntuu että valuu heti ohi kun on tosi runsas vuoto, vaan esim simppeli paksu rainbow yöside on riittävän pitkä ja riittävän tukeva. lisää kipulääkeannostasi ennen töihin lähtöä ja pure hammasta, tai sitten jäät kotiin. on myös olemassa lääkkeitä joita otetaan juuri ennen kuukautisia ja vähentävät vuotoa..

Vierailija
7/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kipuihin eikä tartte syödä paljoa

Vierailija
8/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain nuorempana Voltaren Rapidia kuukautiskipuihin. Yksi Voltaren Rapid -tabletti oli minulla niin tehokas, että kipu lakkasi kokonaan noin puolessa tunnissa eikä alkanut enää uudestaan.

Vierailija
9/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikierukka, niin ei tartte vinkua.

Vierailija
10/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on ollut joskus runsaammat kuukautiset ja on pitänyt mennä jonnekin ihmisten ilmoille, niin olen käyttänyt mieluummin tamponia. Ei ole tarvinnut vahtia, että lirahtaako jossain vaiheessa tosi runsaasti verta siteeseen ja mihin se leviää siitä...