Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 35-vuotiaiden rumat rinnat ja seurustelu

Vierailija
28.10.2012 |

Olen aika tuskissani tämän asian kanssa, joten ajattelin kirjoittaa tänne.. Olen 36-vuotias ja ollut sinkku noin viisi vuotta, enkä ole myöskään harrastanut kenenkään kanssa seksiä tänä aikana. Nyt olen PITKÄSTÄ aikaa todella ihastunut erääseen mieheen ja hänkin nähtävästi minuun, mutta ongelmana ovat rintani. Olen isorintainen ja rintani näyttävät hyvältä vaatteet PÄÄLLÄ, mutta alasti ollessa karu totuus paljastuu. Olemme vain tapailleet vasta miehen kanssa, molemmat tuntuvat haluavan edetä hitaasti. Tiedän kuitenkin, että hän on erittäin viehättynyt rinnoistani... Pelottaa niin paljon, että nähtyään rintani hän ei enää haluakaan minua. Pelottaa että tämän yhden takia koko muu minä menee romukoppaan.

Ja siis ne rinnat, ne ovat oikeasti todella rumat. Ne roikkuvat, ovat arpiset, aikoinaan atopia on aiheuttanut vaurioita ja iho on aivan hirvittävän näköinen. (Esim. nännipihani olivat monta vuotta vereslihalla.) Viimeisin eksäni ei koskaan koskenut rintoihini.

Tämä on minulle oikeasti tosi kova paikka ja häpeän sanoa, mutta olen tämän asian takia jopa vähän niin kuin suhtautunut, ettei kukaan mies ikinä voisi minua hyväksyä ja olen loppuelämäni yksin.

Mutta nyt tuli tämä mies ja olen toisaalta niin onnellinen hänestä, mutta toisaalta. No, tuo kaikki mitä sanoin. Tunnen itseni kaiken päälle vielä petturiksi, että johdan häntä harhaan, kun en ole paljastunut tätä asiaa itsestäni.

Aina sanotaan, että jos mies jättää tuollaisen asian takia, niin hän ei ollut se oikea, mutta onko oikeasti olemassa muka niitä miehiä, jotka voivat hyväksyä tällaista. Aina korostetaan kuinka visuaalisia miehet ovat jne. Ja voihan sitä henkisesti yrittää, mutta eihän kukaan voi seksuaalisesti kiihottua totaalisen rumasta asiasta, joka on naisvartalossa vielä niin keskeinen.

Surettaa niin paljon tämä asia, että itkettää nytkin kun tätä kirjoitan. Minulla olisi niin paljon rakkautta annettavana ja olen mielestäni aika hyvä tyyppi muutenkin. Ja voi kuinka rakastankaan esim. seksiä, ja tuntuu että kaikki tämä otetaan minulta pois tämän yhden asian takia :(

Olisiko jollakin jotain kerrottavaa, joka voisi tehdä itselleni paremman mielen. Koska olen todella maassa tämän asian takia. Ja toisaalt olen ihan älyttömän rakastunut. Ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni, tähän verrattuna aiemmat suhteeni tuntuvat nyt vain, en tiedä, mitättömältä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että rintasi näyttävät hyviltä, kun sinulla on vaatteet päällä. Luultavasti myös silloin, kun sinulla on ylläsi pelkät rintsikat? Pidät siis vain ne päällä niin kaikki on hyvin. Toki joudut selittämään asian, mutta asia saattaa vielä kääntyä oikein päin.

En ole sinulle omaa miestäni antamasssa, mutta tiedän, että hänelle tuolainen asia ei olisi ongelma. Minulla on nimittäin täydellisen kauniit rinnat, mutta häntä ei kiinnosta katsella niitä ollenkaan. Useimmiten hän ei edes riisu yläosaani, kun rakastelemme. Silti olen hänen melestään kaunis ja haluttava. Tällaisia miehiä siis oikeasti on.

Vierailija
2/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä kannattaa kertoa miehelle, että rinnat on sulle se paha paikka? Osaapahan olla huomaavainen? Alkuun pelkäsin ihan samaa, ja vieläkin jaksan hämmästellä, että mies pitää rinnoistani, mutta se johtuu varmaan siitä, että tykkää minusta, silloin ei tarvita täydellisiä rintoja!

Nykyään hyväksyn rintani tällaisina, se helpottaa itseänikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen, että rintasi ovat terveet.

Minulta leikattu syövän takia vasen rinta kolmeen otteeseen. Se on 1/3 oikeasta rinnasta ja nänni sojottaa kainaloon.

Tämännäköisenä olen mennyt naimisiinkin. En jaksa ajatella korjausleikkausta, koska kaikki vaihtoehdot on tosi kivuliaita.

Jos pelkäät ettei sua hyväksytä sellaisena kuin olet, niin unohda koko mies.

Vierailija
4/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olennainen osa seksiä on olla täysin alaston, ihokosketus. Sukatkin pois. Rakastelun jälkeen voi jäädä alasti nukkumaan vaikka lusikka-asennossa.

Jos sulla on liivit päällä, kuinka mies voi hyväillä rintojasi ja suudella niitä?

Tyhmä tämä tänne kirjoitettu ohje.

Vierailija
5/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla ei ole rumat rinnat enkä niitä häpeile. Itse asiassa en kauheasti välitä siitä, että niitä kosketellaan mutta ei mulla sen takia ne rintsikat ole... ne vaan jää siihen.

Vierailija
6/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tosissaan miettii tuommoista... Ei se ulkonäkö oikeasti ole läheskään kaikille miehille yhtään tärkeää, varsinkaan tosiaan +30-ikäluokassa. Ei kukaan odotakaan saavansa mitään barbienukkea jossa ei ole yhtään elämisen jälkiä kuten raskausarpia, mahdollisia arpia leikkauksista, ryppyjä jne. Ei ne miehet itsekään ulkoisesti täydellisiä ole, miten he sitten voisivat odottaa sitä naiselta?

Ja jopa vammautuneille, epämuodostuneille, syövän takia rintapuolille jne löytyy kumppaneita, joten miten nyt voisi olla että vähän rumat mutta terveet rinnat olisi niin kaamea turn-off että ei kukaan voisi niiden takia huolia? Ihan varmasti on yksittäisiä yli kolmekymppisiäkin miehiä, joilla on epärealistisia odotuksia ulkonäöstä, mutta tuskin sellaista pinnallista kuspäätä muutenkaan tahtoisit elämääsi. Minulla oli kerran semmoinen, itse kaljamahainen 45 v, mutta niin vaan valitti joka raskausarvesta ja juonteesta - pistin ulos koko ukon samantien ja toivotin onnea kaksikymppisen missin etsintään (varmaan etsii vielä tänäkin päivänä)! Nyt mulla on taas itseäni 8 vuotta nuorempi, tosi komea mies, jolle kelpaan raskausarpineni, syntymämerkkeineni ja ryppyineni mainiosti. On niitä sellaisiakin, toivotaan ap että tämä mies johon sinä olet rakastunut on tuollainen kunnon mies jolle muu kuin ulkokuori on tärkeintä!

Vierailija
7/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumat rinnat. Eipä silti ole kukaan niitä haukkunut. Eipä niitä kohtaan nyt kukaan mies ole erityistä kiinnostusta osoittanut, mutta ei minua ole rintojeni takia koskaan jätettykään.

Tiedän, koska minua ei ole koskaan jätetty. Luulen, että jopa mies tarvitsee painavamman syyn jättääkseen naisen. Jos ei, niin on hän niin idiootti, että et tarvitsekaan häntä.

Vierailija
8/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ihan suoraan, että oletpa pinnallinen ihminen.

Minulta leikattu syövän takia vasen rinta kolmeen otteeseen. Se on 1/3 oikeasta rinnasta ja nänni sojottaa kainaloon.

Tämännäköisenä olen mennyt naimisiinkin. En jaksa ajatella korjausleikkausta, koska kaikki vaihtoehdot on tosi kivuliaita.

Jos pelkäät ettei sua hyväksytä sellaisena kuin olet, niin unohda koko mies.[/i

Ehkä olen sitten pinnallinen, mutta ei minuun ole voinut olla vaikuttamatta exieni suhtautuminen rintoihini. Ja jos jollain olisi vaikkapa keskellä naamaa iso syntymämerkki, niin todennäköisesti hän jännittäisi, miten muut siihen suhtautuvat. Vaikka hän muuten terve olisikin.

Olen oikeasti todella iloinen puolestasi, että olet hyväksynyt vartalosi ja miehesi myös. Vaikka ehkä olet eri mieltä, niin miehesti on erityisen hyvä mies. Olet onnekas.

Vierailija
9/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät ettei sua hyväksytä sellaisena kuin olet, niin unohda koko mies.[/i

Ehkä olen sitten pinnallinen, mutta ei minuun ole voinut olla vaikuttamatta exieni suhtautuminen rintoihini. Ja jos jollain olisi vaikkapa keskellä naamaa iso syntymämerkki, niin todennäköisesti hän jännittäisi, miten muut siihen suhtautuvat. Vaikka hän muuten terve olisikin.

Olen oikeasti todella iloinen puolestasi, että olet hyväksynyt vartalosi ja miehesi myös. Vaikka ehkä olet eri mieltä, niin miehesti on erityisen hyvä mies. Olet onnekas.

Vierailija
10/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se oikeuta sinua mitätöimään alkuperäisen kirjoittajan tunteita tai kokemaa. Aina löytyy maailmasta sellaisia, joilla on vielä huonompi tilanne kuin itsellä.

Ymmärrän ap:n huolen täysin vaikka olenkin samaa mieltä kanssasi, että viisainta olisi unohtaa mies jos hän rintojen rumuuden takia jättää.

Sen tiedän, ettei syövän sairastaminen tee ihmisestä ylempitasoista tai pyhimystä, jolla on oikeus mitätöidä muiden elämää. Ihmisen sisin ja tapa, jolla hän muita kohtelee ja muille puhuu kertoo sen olennaisen. Et tiedä ap:sta mitään - hänellä saattaa olla läheisiä, jotka ovat kokeneet saman kuin sinä. Ap saattaa olla syöpähoitaja ja silti tuntea kuten tuntee.

Jos pelkäät ettei sua hyväksytä sellaisena kuin olet, niin unohda koko mies.[I]

Vierailija
11/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas näitä vastauksia tyyliin "Sulla ei oo oikeutta murehtia, maailmassa on OIKEITAKIN ongelmia"

Olen samaa mieltä sen kanssa, joka ehdotti rintaliivit päällä rakastelua. Ainakin aluksi.

Tsemppiä! Samassa veneessä ollaan :/

Vierailija
12/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla yli kolmevitosilla ei ole rumia rintoja.

Vierailija
13/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olennainen osa seksiä on olla täysin alaston, ihokosketus. Sukatkin pois. Rakastelun jälkeen voi jäädä alasti nukkumaan vaikka lusikka-asennossa.

Jos sulla on liivit päällä, kuinka mies voi hyväillä rintojasi ja suudella niitä?

Tyhmä tämä tänne kirjoitettu ohje.

Esim. minusta se ei ole tärkeää. Miehen kanssa ei useinkaan viitsitä riisua kuin aivan pakolliset osat seksiä varten, koska meidän kämpässä vetää talvisin. Rakastellaan siis niin, että mulla yöpaita ja villasukat, miehellä pyjamat ja sukat.

Minusta rintaliivien päälläpitämisneuvo oli hyvä!

Vierailija
14/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tosissaan miettii tuommoista... Ei se ulkonäkö oikeasti ole läheskään kaikille miehille yhtään tärkeää, varsinkaan tosiaan +30-ikäluokassa. Ei kukaan odotakaan saavansa mitään barbienukkea jossa ei ole yhtään elämisen jälkiä kuten raskausarpia, mahdollisia arpia leikkauksista, ryppyjä jne. Ei ne miehet itsekään ulkoisesti täydellisiä ole, miten he sitten voisivat odottaa sitä naiselta?

Ja jopa vammautuneille, epämuodostuneille, syövän takia rintapuolille jne löytyy kumppaneita, joten miten nyt voisi olla että vähän rumat mutta terveet rinnat olisi niin kaamea turn-off että ei kukaan voisi niiden takia huolia? Ihan varmasti on yksittäisiä yli kolmekymppisiäkin miehiä, joilla on epärealistisia odotuksia ulkonäöstä, mutta tuskin sellaista pinnallista kuspäätä muutenkaan tahtoisit elämääsi. Minulla oli kerran semmoinen, itse kaljamahainen 45 v, mutta niin vaan valitti joka raskausarvesta ja juonteesta - pistin ulos koko ukon samantien ja toivotin onnea kaksikymppisen missin etsintään (varmaan etsii vielä tänäkin päivänä)! Nyt mulla on taas itseäni 8 vuotta nuorempi, tosi komea mies, jolle kelpaan raskausarpineni, syntymämerkkeineni ja ryppyineni mainiosti. On niitä sellaisiakin, toivotaan ap että tämä mies johon sinä olet rakastunut on tuollainen kunnon mies jolle muu kuin ulkokuori on tärkeintä!

tuntemaan, että ehkä minut voi joku hyväksyä tällaisena. Itse tiedän, etten ole pinnallinen siinä mielessä, että miehen ulkonäön viat ällöttäisivät. Aikoinaan deittalin miestä, jolla ei ollut edes hiuksia, koska oli palanut tulipalossa niin pahasti!

En sitten tiedä, miksi minusta tuli tällainen. Ehkä ainainen taistelu atopian kanssa ja siitä johtuva koulukiusaus ja huutelu ja sitten aikuisiässä tuon viimeisimmän eksäni suhtautuminen.

Oikeasti minun tekee niin hyvää lukea näitä juttuja, kiitos teille kaikille!

Vierailija
15/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittäisi rumimmat arvet?

Vierailija
16/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkistä kypsyyttä. Miten pidät mahdollisena, että raaja-amputoitunut voi avioitua tai että molemmat rinnat on poistettu ja silti on rakastettu nainen (tunnen tällaisen).

Tai että kantaa mukanaan insuliinipumppua tai on suoliavanne.

Oikeastaan todella järkyttävää ja pinnallista ajattelua, ap.

Vierailija
17/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla yli kolmevitosilla ei ole rumia rintoja.

Tietenkään en tarkoittanut sitä niin, että kaikilla yli 35-vuotiailla on rumat rinnat. Lähinnä pointtini oli saada yli 35-vuotiaiden kokemuksia kyseisestä aiheesta. Uskoisin, että vastaukset olisivat hieman erilaisia, jos kysyisin "20-vuotiaiden seurustelusta ja rumista rinnoista".

Vierailija
18/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit rakastella paita/liivit päällä ihan hyvin. Mutta älä säikäytä miestä, jos tiedät rintasi erityisen rumiksi. Kannattaa mainita asiasta ennen liivien poisottamista, että osaa varautua. Harvoimpa se suhde mihinkään pieneen ulkonäköseikkaan kaatuu. Voihan vaatteet päällä hyvässäkin takalistossa olla pahat selluliitit ja arvet, mutta tällainen ihminen voi ihan hyvin olla hyvässä parisuhteessa ja onnellinen. Älä anna rintojesi pilata itsetuntoasi ja tätä kautta ihmissuhteita :)

Vierailija
19/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole ikinä nähnyt rumia rintoja.

On isoja ja pieniä, pitkulaisia ja pyöreitä. Pieniä ja jättimäisiä nännejä. Vaaleanpunaisia ja tummanruskeita nännejä. Roikkuvia tissejä.

Raskausarpeja täynnä.

AA-kupista on vaikea ottaa mammografia. Kun sitä tissiä ei ole. Se sattuu pienitissisille ja leikatuille ihan kamalasti, kun ei ole mitä siihen röntgeniin puristaa.

T: Röntgenhoitaja syöpätautien polikilinikalta.

Vierailija
20/26 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla että eksäsi on käyttäytynyt noin. On varmasti vaikeaa, mutta parasta olisi jos voisit jättää omaan arvoonsa tuollaisen ihmisen kommentit. Kertoo lähinnä siitä ihmisestä, ei sinusta. Itse koen, että naisessa erityisen kiihottavaa on, jos hän luottaa itseensä, ei häpeile, arvostaa itseään, oli keho sitten millainen vaan. Eksälläni oli kompleksi löysästä ja taikinamaisesta vatsastaan. Itse koin paljon suuremmaksi ongelmaksi hänen häpeilevän asenteensa kuin itse vatsan. Vakuuttelin hänelle, että hän kelpaa ja on seksikäs mahansa kanssa, ja ajan myötä hän pääsi häpeästään eroon, mikä oli mielestäni mahtava juttu, ja lisäsi hänen seksikkyyttään silmissäni. En nyt tiedä auttoiko tämä, mutta jos vaan pystyt niin unohda moukkamainen eksäsi ja usko että olet arvokas ja kiinnostava muiden silmissä.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi