Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko masennukseen/bipolaariin muita hoitovaihtoehtoja kuin lääkitys ja terapia?

Vierailija
28.10.2012 |

Imetän vauvaa enkä siksi halua lääkitystä. Terapiaan taas pitäisi kulkea bussilla vauvan ja taaperon kanssa. Eikä siitä varmaan mitään tulisi, kun en saa lapsia minnekään hoitoon.

Onko tullut jotain uusia hoitomenetelmiä? Mielialat vaihtelee hirveesti mutta enimmäkseen on masennusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti ottaa lääkitys, lastenkin takia!!. Esim. Lamictal on tosi hyvä lääke ja sitä voi käyttää imetyksen aikana... näin olen ainakin ymmärtänyt.

Kognitiivisesta terapiasta on ihan hirveesti hyötyä ja olen lähes terve sen aloittamisen jälkeen. Suosittelen siis lääkkeitä ja terapiaa, koska tämä sairaus täytyy hoitaa ja kannattaa hoitaa. T. Kohtalotoveri

Vierailija
2/5 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paranin masennuksesta ilman lääkitystä ja terapiaa, niistä luovuttuani, mutta valitettavasti useimmille ei näin käy, vaan jos ei halua käyttää lääkkeitä eikä ottaa terapiaa niin olo pysyy entisellään, joskus jopa pahenee.

Sinuna kyllä ottaisin sen lääkityksen, terapiasta ei todennäköisesti ainakaan kovin nopeasti ole apua eikä se kaikille auta ikinä, jos masennus on lähinnä aivokemiasta johtuvaa eikä jostain tunne-elämän kuvioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia auttaa masennukseen hyvin. Bipoon on pakko ottaa lääkettä. Sitä ei saa pois terapialla ym.

Vierailija
4/5 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin usein ensin pitää lääkehoito ja terapia olla kokeiltuma jo.

Vierailija
5/5 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoa ja voimia moni saa inhimillisesti ja asiallisesti toteutetusta esirukouksesta http://www.healingrooms.fi Itse ainakin olen tullut kohdatuksi ja kohdelluksi erittäin empaattisesti ja lämpimästi käydessäni Healing Roomissa. Jotkut, vaikkakin harvat, ovat kokeneet oireiden helpottumista ja toipumistakin. Katso toki, onko paikkakunnallasi HR :) Voimia sulle joka päivään!