Mitä mieltä blogista?
Niinpä niin.
Jälleen kerran ihmettelin blogini kävijämääriä, ja tilastoista huomasin jälkien johtavan jälleen tänne palstalle, jossa joku käy blogiani toistuvasti herjaamassa.
Syvältä, jotten sanoisi.
Nyt kun olen itse paikalla, olisi mukavaa, jos voisitte antaa minulle suoraan palautetta. Mitä mieltä olette, onko blogini niin älyttömän paska kuin tuo yksi kirjoittelija antaa ymmärtää. Kehitysehdotuksia otetaan vastaan.
http://sivusilmailya.blogspot.fi/
Kiitos, jos viitsit kommentoida!
T: Silmäilijä
Kommentit (13)
itse tehnyt niitä aloituksia. Tai sitten se aloituksia viljelevä on joku tuttusi IRL.
Eikö niissä ketjuissa ole jo aika huikeasti palautetta blogistasi?
itse tehnyt niitä aloituksia. Tai sitten se aloituksia viljelevä on joku tuttusi IRL.
En tosiaankaan ole itse niitä tehnyt :D. Olen käynyt Mitäs Nytiltä vieroittumiseni jälkeen millään keskustelupalstalla (paitsi Elonkerjuun fanisivuilla) tasan ne kerrat, kun olen blogini tilastoja tutkiessani päätynyt tänne.
Siihen, onko herjaaja tuttuni IRL vai ei en osaa ottaa kantaa sen kummemmin.
Ja oikeassa olet, onhan noissa ketjuissakin palautetta joo, mutta mieluusti kuulisin sitä näin "kasvokkain". Haukkumaketjuissa kun on jokseenkin vinksahtanut pohjavire jo valmiiksi.
En tosiaankaan ole itse niitä tehnyt :D. Olen käynyt Mitäs Nytiltä vieroittumiseni jälkeen millään keskustelupalstalla (paitsi Elonkerjuun fanisivuilla) tasan ne kerrat, kun olen blogini tilastoja tutkiessani päätynyt tänne.
Siihen, onko herjaaja tuttuni IRL vai ei en osaa ottaa kantaa sen kummemmin.
Ja oikeassa olet, onhan noissa ketjuissakin palautetta joo, mutta mieluusti kuulisin sitä näin "kasvokkain". Haukkumaketjuissa kun on jokseenkin vinksahtanut pohjavire jo valmiiksi.
Sivusto jumitti ja halusi sitten lähettää viestini kahdesti. Sori vaan :).
olet keksinyt ovelan keinon saada blogillesi lisää lukijoita. Onnea valitsemallasi tiellä.
Kurkkasin eikä ainakaan vakuuttanut tämä blogi minua mitenkään.
Turhaa mainostusta ja lukijoiden kalastelua.
olet keksinyt ovelan keinon saada blogillesi lisää lukijoita. Onnea valitsemallasi tiellä.
Niin, kun minä siis en ole itse näitä herjausviestejä tännekään kirjoittanut. Sama tyyppi (?) kiusasi minua jo Kaksplussalla.
Mitä järkeä olisi haukkua omaa blogiaan julkisesti? Eihän sillä tavalla saa edes oikeutä lukijoita, korkeintaan kurkkaajia.
En ymmärrä, mitä oikein haet.
Kurkkasin eikä ainakaan vakuuttanut tämä blogi minua mitenkään.
Turhaa mainostusta ja lukijoiden kalastelua.
Taisi olla tyhmä ajatus kysellä suoraan mielipiteitä... käy vain niin hermoon tuo herjaaja, ajattelin, että josko voisi käydä asiallista keskustelua aiheesta kanssani - eikä vain puhua selän takana.
En ollut siis blogiisi aikaisemmin tutustunut enkä ollut huomannut siitä täällä keskustelujakaan.
Periaatteessa blogisi on ihan kiva, mutta voisit minun mielestäni jotenkin rajata aihealuetta. Luin muutaman postauksen ja tuntui, että ne ovat lähes kaikki joltain eri aihealueilta. Jos pystyisit rajaamaan paremmin mistä asioista haluat oikeasti kirjoittaa niin voisit löytää kohderyhmäsi paremmin.
täällähän on noita katkeria kirjoittajia joilla on noi vakio haukkumiset, ei niitä kukaan ota tosissaan. Älä ota niin vakavasti. Ei ollenkaan hassumpi tuo sinun blogisi vain ensi vilkaisulla. Tsemppiä.
En ollut siis blogiisi aikaisemmin tutustunut enkä ollut huomannut siitä täällä keskustelujakaan.
Periaatteessa blogisi on ihan kiva, mutta voisit minun mielestäni jotenkin rajata aihealuetta. Luin muutaman postauksen ja tuntui, että ne ovat lähes kaikki joltain eri aihealueilta. Jos pystyisit rajaamaan paremmin mistä asioista haluat oikeasti kirjoittaa niin voisit löytää kohderyhmäsi paremmin.
Tiedostan kyllä, että saattaisi kaivata rajaamista taas... pitkään kirjoittelin "vain" asiaa, mutta sittemmin olen lisännyt joukkoon ns. kevyempää materiaalia, sillä ajattelin, että pelkät mielipidetekstit tekevät blogista turjhan raskaan.
täällähän on noita katkeria kirjoittajia joilla on noi vakio haukkumiset, ei niitä kukaan ota tosissaan. Älä ota niin vakavasti. Ei ollenkaan hassumpi tuo sinun blogisi vain ensi vilkaisulla. Tsemppiä.
Yritän olla ottamatta turhan vakavasti.
Jotenkin vain välillä raskasta, kun joku jaksaa mustamaalata ja haukkua näinkin vaatimatonta viritelmää.
Miksi lähdit plussalta?