vaimoa ei kiinnosta seksi...
siksi runkkaan melkein päivittäin. Ei tykkää myöskään siitä että nuolen pillua.. Vaikka tykkään siitä mielelläni nuolisin pillua ja nautin siitä kun nainen nauttii. Tyydytän mielelläni vaimoani.. Tuntuu vaan että hän ei halua nautintoa... Annan mielelläni suuseksiä ja tykkään siitä paljon.. Vaikka itse en suuseksiä saanut vaimoltani moneen vuoteen.. Ehkä vielä sekin päivä koittaa kun suuseksiä saisin vaimoltani.. Tässä vaan tuntuu niin kummalliselta kun joutuu runkkaamaan pillun puutteessa ..toki helpottaa kyllä olotilaa huomattavasti ja antaa jaksamista jonkun verran.. Tosiaasiahan on että jossain kohtaa tulee raja vastaan ja pillun tarve kasvaa jotta pitää tehdä ratkaisuja.. Sillä oikeasti pillun saaminen on perustarve niinkuin syöminen ja juominenkin..
Kommentit (10)
Mutta meillä tuo sama asia on taas toisin päin ja mulla alkaa pipo kiristää, jos oon parikin viikkoa ilman miestä:(
Eli meillä se on mies, kun kääntää selkää ja innostuu seksistä vain joskus viikonloppuisin kaljapäissään, elikäs ehkä noin 1-2 kertaa kuukaudessa:(
Mulle riitäis ihan pelkkä peruspano, niin pysyisin ilosena. Eikä sen tarviis edes nuolla pimppaa, kun en itse erityisemmin edes pidä siitä. Miehelle kyllä annan suuhoidon, jos se sitä haluaa, mutta eihän tuo sitäkään tunnu kaipaavan:(
Tiedä sitte jos sekin vetää omaan käteen, vai mikä on, kun ei mun tavara enää kiinosta ja ikää meilläkään ei ole vielä kuin vajaat 40v.
Suihkussa tulee leikittyä viikoittain, mutta eihän se sitä miehen kovaa kalua haarojen välissä korvaa;(
mikä siinä mahtaa olla.. Näyttää myös olevan toisinpäin..
Ilmeisesti oiskohan toiset seksuaalisempia kuin toiset vai puuttuuko alku huuman jälkeen se sama intohimo mikä joskus alussa oli?
Mene ja tiedä kyllä minä ainakin kaipaan pillua.
Käynyt jopa niinkin että kun alan hyväilemään itseäni vaimon vieressä ei mitään vastakaikua asialle...
Tämän kanssa vaan eletttävä.. Vai mikä olisi hyvä ratkaisu tähän?
Keskustella olen yrittänyt huonoin tuloksin.. Kysyy vaimo aina mitä minä haluan.. Kun tulee vaimon vuoro vastata vastaus likipitäen sama tai sitten ei mitään...
Ihana mies on. Ihana kalukin on. Seksiä ei vain ole juurikaan. Menin yhteen tämän miehen kanssa pääasiassa muun kuin seksin takia. Hän on vain kertakaikkiaan niin ihana.
Saman katon alle muutettuamme paljastui, että mieheni ei todellakaan välitä seksistä. Olen monesti nukkumaan mennessämme ja aamuisin aivan märkä himosta, mutta miesstä ei kiinnosta yhtään. Sitten on itse räplättävä. Tulen yleensä todella nopeasti, koska halut ovat niin kovat.
En jaksa tätä enää kauan. Kaikesta huolimatta en aio pettää, mutta todennäköisesti muutan pois.
Niin kyllä raja tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin.
Välillä tulee mieleen jotta kaikilla ei vaan ole seksuaalisia tarpeita.
Toki sitä itse kyllä tarvitsen, huomaa hyvin seksin jälkeen, miten asiat luistaa paremmin ja ajatuskin jopa toimii paremmin, levollisempi olo ja rentoutunut.
Kauan en jaksa tätä jossain kohtaa muutan pois ja ehkä löydän kumppanin jota seksi kiinnostaa..
Tuntuu kurjalta ajatella ettei sitä saa omalta vaimolta.
vie seksihalut. Menkää miehet steriloitavaksi ja ottakaa siis vastuu ehkäisystä. Helppo ja nopea toimenpide.
Ei enää vaimo edes kysy mitä voisi tehdä. Joskus ihan pakon edessä hoitaa mulle käsin helpotusta. Mutta juuri mikään nautinto ei käy hänelle ja noita käsihommiakin saan n. kerran/2 kk
vie seksihalut. Menkää miehet steriloitavaksi ja ottakaa siis vastuu ehkäisystä. Helppo ja nopea toimenpide.
Kokeilkaa kumia tai mies sterilisaatioon.
Paska puhetta sanon minä! Alku aikoina käytettiin e-pillereitä, minipillereitä ja lopuksi ehkäsy rengasta. Vaihdeltiin koska vei halut, siirryttiin kumiin ja hetken aikaa vaimoni halut hiaman parani, nykyään ei haulua enää. Ei ole hormooni ehkäisystä kiinni. Ei vain seksi kiinnosta, haluaa vaan läheisyyttä ja hellyyttä. Ällöttää vain jos yritän tehdä aloitetta
Vaimo on 30 vee ja niin rupsahtanut että puistattaa. Pillu on väljä jne. Yritä siinä sitten innostua ja ylläpitää stondista.
Tiedä sitte jos sekin vetää omaan käteen, vai mikä on, kun ei mun tavara enää kiinosta ja ikää meilläkään ei ole vielä kuin vajaat 40v.
täällä sama vika ja samat oireet. aiemmin suht innokas kaiken suhteen ja kokeiltu kaikenlaista. Nyt sängyssä vaan nukutaan, ei kelpaa edes vaikka ehdotan hänelle tyydytystä.
Naiset, mikä avuksi?