Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana vaikka veristä vuotoa?

28.10.2012 |

Mulla on nyt toinen luomukierto renkaan lopettamisen jälkeen (ensimmäinen oli sellaiset 50pv) ja ahkerasti olemme yrittäneet (heheh, parin päivän välein)lasta, eli mikäli ovulaatio on tällä kierrolla ollut niin mahikset raskauteen pitäisi sen puolesta olla. Nyt kp 18. Kp15 tunsin selvän viiltävän kivun vasemmalla alavatsassa, ja eilen kp17 alkoi hyvin vähäinen rusehtava vuoto, jonka ajattelin olevan kiinnitysvuotoa. Tänään sitten alkoi kuitenkin vähän runsaampi verinen vuoto.

Olen muutaman vuoden käyttänyt ehkäisyä joten omasta kierrostani en tiedä, mutta ennen ehkäisyä se oli selvästi lähemmäs 30pv. Onkohan todennäköisempää, että mulla on jotkut uber-aikaiset menkat vai voiko vielä olla mahdollista, että olisin raskaana ja tämä johtuisi siitä? Auttakaa! Onko kellään muulla ollut vastaavaa?

Kommentit (1)

1/1 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan vatsa on ollut jotenkin ihan omituisen tuntuinen muutaman päivän, vähän sekaisin tavallaan, mitä se ei ole yleensä koskaan. Lisäksi on ollut samanlaisia tuntemuksia kuin menkkojen aikaan joskus, sellainen paine alavatsassa. eli olenko tuomittu menkkoihin vai aikaiseen keskenmenoon vai olisiko silti mahdollista...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla