Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka teistä panee mun miehen kanssa???

Vierailija
30.11.2005 |

Se ei ole nyt kahteen viikkoon vinkunut seksiä... Eilen illalla mä siihen havahduin, et viime kerrasta on aikas kauan aikaa. Eli kaksi viikkoo, kun se ylipäätään on multa mitään halunnut. Yleensä aina vinkuu seksiä pari kertaa viikossa. Toki annan, en kieltäydy tai näytä nyrpeää naamaa. Seksi on hyvää, mut iltaisin en ite jaksais hirveesti innostua, kun nuo pienet lapset saa minut niin piippuun päivän aikana.

Eli miehellä on joku toinen, ei se ikinä ole ollut kahta viikkoa ilman seksiä, niin ettei kertaakaan olis sitä ehdotellut. Ei ehdottele edes " hienovaraisesti" päivisin eikä heittele niitä typeriä seksivitsejä, niin kun yleensä kun on kiimassa...

Pirun ärsyttävää.

Tunnustakaa!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais paneskella omankaan mieheni kanssa, saati sitten vielä jonkun vieraan. :(

Vierailija
2/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit munki ukko ravaa vieraissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo enää normaalia, ei... Joku naikkonen mun miehen kanssa panee, ja arvatkaas kun mä selvitän että kuka...

ap

Vierailija
4/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eiku sori...unohdin, oothan sinäkin av-mamma XD

Vierailija
5/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies niin tyhmä ole, että huonompaan vaihtais... :D Ainakaan toivottavasti.

Kaiketi tässä pitää aloittaa karppaaminen ja lähteä ajelemaan alapää posliiniksi, jos saisi miehen mielenkiinnon heräämään ;D

ap

Vierailija
6/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me mitään panopupuja olla, vaan myös 2X viikossa, mutta 2 viikkoa ilman seksiä miehelle on pitkä aika! Tietty raskausaikaa lukuunottamatta...

Vierailija
7/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen jo aika huolissani, ei mun mies olisi ilman seksiä kahta viikkoa, ellei se panisi jonkun muun yhtä tasokkaan av-mamman kanssa kuin minä olen.

Jotain on nyt vialla, ja mä jatkan etsintää kunnes joku tunnustaa ;)

ap