Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla vuotoja alussa onko se olllut limaista?

30.11.2005 |

Mulla nyt 8+2 ja tänään on mahaa nippaillut ja nyt tuli paperiin pyyhkiessä limaista verta!! pelottaa aivan hulluna tässäkö tämä oli kovasti toivottu vauva yhen keskenmenon oon kokenu aiemmin ja nyt pelko päällä ..huomena meen heti aamusta polille ultraan. Tämä on aivan kauheaa oon kyllä tänään siivonnu ja lenkkeilly täytyy toivoa että oon vaan vähä rasittanut liikaa:O(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuhrutti viikolta 5 viikolle 10 asti valkovuodon seassa verta. Kirkkaan punaisia tai ruskeita rantuja liman seassa. Ilmeisesti oli ihan normaalia kun ainakin vielä vaavi on okei...:) Älä huolestu liikaa, musta tuntui että verentulo väheni kun lopetin asiasta huolehtimisen ja jatkuvan vessapaperin kyttäämisen;)

Br1t ja Mercedes 18

Vierailija
2/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta paperiinkin pyyhittäessä runsaasti oikeen menkkaverta..eilen ihmettelin ku mulla tuli ruuan himo niinku menkkojen aikaan aina nyt on menkkojen aika ja supistukset aika tuntuvia epäilen että kesken menee..lähden nyt aamulla käymään polilla:O(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli myös nimenomaan limaista ruskeaa vuotoa pyyhittäessä noin viikoilla 7-8. Nyt viikko 9+6 ja ruskea tuhru on loppunut mutta edelleen sellaista limaista vuotoa tulee. Toisinaan ihan " limapalluroita" pyyhittäessä??

Mielessä pyörii kaikki mahdollinen, ultrassa en ole vielä käynyt joten en tiedä oikeasti mikä tilanne mulla on. Mutta kohtu on selkeästi kyllä jo kasvanut ja rinnat kipeät joten toivon parasta...

Vierailija
4/11 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tänään itkenyt aivan samoista asioista. Eilen jäi illalla paperiin ihan hiukan rusehtavaa verta (?) Ja vatsa kipeänä. Yöllä ei kuitenkaan ollut siteeseen tullut mitään, mutta nyt on vessakäynnilleillä tullut verta ja nimenomaan sellaista limaista. (Ei kuitenkaan paljon) Vatsa kramppailee välillä, mutta nyt varmasti myös houlestumisella on syynsä. En pääse lääkäriin ennen kuin 12.12.,jolloin palaan matkoilta. Pelottaa ihan kamalasti. Toivoisin niin, että pikkuisella olisi kaikki hyvin. Viikot 8+5. Toivon sydämestäni, että myös teillä muilla kaikki menee hyvin.

Vierailija
5/11 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä päivystyksessä näyttämässä jos tulee verta ja on kipuja..

Vierailija
6/11 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tuollaista edellä mainittua vuotoa nyt melkein kaksi viikkoa, tosin viimeiset 3-4 päivää on tullut ihan kirkasta verta, jossa on seassa sellaisia melkein mustia limaklöntteja. Eilen kävin neuvolassa, jossa raskaustesti näytti vielä plussaa, ja emätinultra oli niin epäselvä, ettei lääkäri pystynyt sanomaan oikein mitään. Sikiöö ei näkynyt, mutta jonkinlainen sykkeen tapainen kyllä ?!? Sain uuden ajan viikon päähän. Tänään rv olisi 7+0. En kyllä jaksa uskoa, että tästä enää lasta saadaan, verta tulee nytkin niin runsaasti. Ihmeen pitkään tämä kyllä on kestänyt eikä kipuja ole ollut lainkaan. Takana on kaksi normaalia raskautta sekä niiden välissä yksi tuulimunaraskaus. Missään edellämainituissa ei ole ollut minkäänlaista vuotoa... Surettaa.

Vierailija
7/11 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIedän Nässi tunteesi tällä hetkellä:(! Koin eilen saman kohtalon. Pikkuisemme menivät kesken samoihin aikoihin. Keskiviikkona oltiin ultrassa rv 11+5 ja siellä todettiin eloton sikiö, joka vastasi viikkoja 8+3. Eilen olin kaavinnassa. Itse koin asian tosi raskaasti ja olisin toivonut että olisi silloin samantien tullut kaikki kohdusta pois, olisi ehkä ollut hiukan helpompaa! Nyt olin ehtinyt jo tottua enemmän ajatukseen et meille tulee pikkuinen. Mulla ei meinaan ollut miyään vuotoja koko aikana.

Mutta paljona haleja Nässille ja tsemppiä! Ehkä ollaan taas pian samalla linjalla masut pyöreinä:)!!

Vierailija
8/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään tarkistuttamassa tilanteen ultralla ja vielä oli kohdussa raskauskudosta ja verta nyt mulla vuodot tosi niukat voi sanoa että ei paljon mitään saas nähdä pitääkö kaavintaan mennä en kyllä haluaisi kun sitten ei voi heti yrittää seuraavaa raskautta...surkeaa aikaahan tämä on kyllä sitä kerkesi iloita tästä raskaudesta ja vielä vuosi yritettiinkin ennen ku tärppäsi mutta ei auta kun yrittää vaan uudestaan..Kiitos lohdusta on kuitenkin ihana tietää ettei ole yksin ja ainoa toivotaan että meidän vauveleilla on nyt hyvä olla :o(

Vierailija
9/11 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös sama kohtalo. Keskiviikkona ultrassa ei näkynyt enää sykettä, vain pienentynyt sikiö. Olin viikoilla 9+0. Suru on valtava. Mekin yritettiin tätä vauvaa 1 vuosi ja 4 kuukautta ja inseminaatiolla saatiin alulle ja sitten kävi näin. :( Tänään on ollut hommaa enkä ole itkenyt, mutta muuten olen kyllä itkenyt monen vuoden edestä.

Meinaatteko olla ilman ehkäisyä heti kun vuoto lakkaa? Mulle oma lapsettomuuslekuri sanoi, että ei tarvitse käyttää ehkäisyä ja toinen lekuri sanoi että yhdet menkat pitää odottaa ennen " yritystä" . Nyt ei ole kyllä edes mikään yritys edes mielessä, mutta ajattelinpahan vain. Ku meillä ei tämä hedelmöitys näytä muutenkaan tapahtuvan nappia painamalla, niin tuntuis hölmöltä käyttää ehkäisyä.

Onnea teille uusiin yrityksiin! :)

MollyJii

Vierailija
10/11 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinkin jo Mollylle tuonne toisaalle, mutta meidän ratkaisua en tainnut sanoa...vain lääkärin kehoituksen.

Me ollaan jo kortsut ostettu ja meinataan ehkäistä ekoihin mensuihin saakka. Ihan vain varmuuden vuoksi, jotta kohtu saisi rauhassa palautua. VUoto on jo nyt onneksi vähentynyt selkeästi. Veikkaisin et parin päivän päästä ei enää vuotais.

TOivottavasti Mollylla tärppäisi nyt herkemmin, eikä tarvitsisi niitä hoitoja niin hirmuisesti!! Tsemppiä!!

Vierailija
11/11 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tämäkin oli niin pitkän työn takana hormooneja söin mutta tauko kierrolla täppäsi..ei minullakaan ole hommat nyt mielessä keskiviikosta asti olen vuotanut ja kolme yötä kärsinyt järkyttävistä supistuksista buranaa ja voltareenia menny useampi kipale!!tämä tulee hiitaammin pois kun edellinen vauva:O( haluan mahdollisimman pian uudelleen raskaaksi ja ajattelen niin ettei vauveli ohuille limakalvoille tärppääkään ...