Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjaksi mieheltä kiinteyttävä voide?

Vierailija
27.10.2012 |

Sain mieheltäni lahjaksi 150e arvoisen kiinteyttävän anti-aging vartalovoiteen (intiimein illan kunniaksi). Oli kysynyt apuja ostamisessa, tiesi siis mistä tuotteesta on kyse. Käytän normaalisti esim.lumenen tuotteita n.10-20e, joista pidän (päivävoide ja perusrasva), en harrasta kosmetiikkaa. Olen 30 v.

Mitä ajattelisitte tällaisesta lahjasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa että saat joskus läträtä luksusvoiteilla markettikreemien sijasta.

Vierailija
2/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otat herneenpalon pois nenästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sun on varmaan parempi hyväksyä oma vanhenemisesi ja se, että miehesi ajatteli oikeasti sun parasta. ja itseäänkin; ajattelee että olet haluttavampi kun ihosi on siloinen.kivempihän sitä on silitellä:)

Vierailija
4/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rasva tuntuu hyvältä (vaikka tuoksu ei päätä huimaa). Mutta jotenkin ajatuksena on silti minusta hiukan hassu ja saa minut tuntemaan epävarmuutta (onko ulkonäössäni tai kosmetiikkamaussani jotain vikaa, satsaanko taloudellisesti liian vähän itseeni jne). Kyseessä ei ole mikään lyhyt tuttavuus vaan aviomieheni vuosien takaa, jonka luulen tykkääväni itsestäni juuri sellaisena kuin olen ja luottavan "naiseuteeni".

Vierailija
5/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rasva tuntuu hyvältä (vaikka tuoksu ei päätä huimaa). Mutta jotenkin ajatuksena on silti minusta hiukan hassu ja saa minut tuntemaan epävarmuutta (onko ulkonäössäni tai kosmetiikkamaussani jotain vikaa, satsaanko taloudellisesti liian vähän itseeni jne). Kyseessä ei ole mikään lyhyt tuttavuus vaan aviomieheni vuosien takaa, jonka luulen tykkääväni itsestäni juuri sellaisena kuin olen ja luottavan "naiseuteeni".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä