Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELÄMÄ päin ***vettiä? Eli tosin kehnossa jamassa?

Vierailija
26.10.2012 |

Onko jokin tällainen sun tilanteesi tai tunnetko jonkun lähelläsi/kauempana vaikeassa elämäntilanteessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ilmoitti ettei rakasta mua. mä vaan itken ja tärisen. hän on mun elämäni rakkaus!

mutta kait mä sitten olen niin kauhea että kukaan ei voi rakastaa mua. tää on sentäs mun toinen liitto.

miten mä voin enää jatkaa ilman rakkautta!?

erota mies ei kuulemma aijo.

voiko masennus ilmetä niin,ettei muka tunne rakkautta enää? mies on selkeesti masentunut.

mitä mä voin enää tehdä?

Vierailija
2/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa tuntea aitoja ilon tai onnen tunteita. Hän tarvii lääkityksen, jos mikään muu ei auta; uni, ruoka, puhuminen, terapia...

Masennukseen ei auta siis seksin lisääminen tms. jos joku murhe tai alakulo parantuu lisäunella, -seksillä tai huomiolla, niin se on vaan ohimenevää ja normaalia mielialan vaihtelua. Perheessä myös mies voi väsyä, ja nykyaikana moni tekee, kun on niin paljon kaikkea ja ihmiset on aika lailla itsekeskeisiä monesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä voin enää tehdä?

mieheni ilmoitti ettei rakasta mua. mä vaan itken ja tärisen. hän on mun elämäni rakkaus!

mutta kait mä sitten olen niin kauhea että kukaan ei voi rakastaa mua. tää on sentäs mun toinen liitto.

miten mä voin enää jatkaa ilman rakkautta!?

erota mies ei kuulemma aijo.

voiko masennus ilmetä niin,ettei muka tunne rakkautta enää? mies on selkeesti masentunut.

soitat Terveysneuvontaan (puh. 09-100 23, 24h) ja pyydät neuvoa koskien miehesi oletettua masennnusta. Ja kokonaistilanteestasi voit avautua nimettömänäkin esim. Palvelevaan Puhelimeen, auki viikonloppuöisin 03 saakka:

http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/DC0158A5AD979807C225748000295138?Open…

Vierailija
4/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tämän ohimeneväksi tilanteeksi ja oikeastaan sitten kun tämä on ohi niin tulee taas uusia vaikeuksia... eli nyt minulla on oikeastaan helppoa!

Vierailija
5/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi useinkin ollut aihetta todeta tilanne, mutta kun sitä kuitenkin ajattelee, että edessäpäin on parempi päivä. En tiedä, onko opittua vai perittyä, mutta edesmenneet sukupolvet suhtautuivat vastoinkäymisiin samalla tavalla.

Niin vielä siinä vaiheessa, kun on terminaalihoidossa sillä osastolla, josta ei siirrytä enää kuin ruumishuoneelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi