Pitääkö laihdutukseen valmistautua?
Kun minun laihdutuskuurit epäonnistuu aina. KIlot pysyy ja ne kuitenkin olisi saatava pois.
Ongelmani on makeanhimo, keinoja millä saa sen hallintaan? syömishäiriöitä takana.
Kertokaa omia onnistumisia.
Kommentit (5)
tyyliin koko **** ilta pilalla ellei saa sitä herkkua.
Aloin laihdutuksen pikku paastolla jotta totuin ensin tyhjään mahaan. Sitten aloin säännöllisen syömisen ja vatsa alkoi taas huutaa karkkia illalla. Käskin sen koettaa tuleeko noutaja jos on tämän illan ilman. Ei tullut.
Kaupassa tuli aina mieleen se herkkuhylly ja melkein ahdisti kun halusin sinne niin kovasti. Mietin sitä jo näkemääni vaivaa ja jos se ei toiminut, laitoin jalat kävelemään kassalle ilman herkkuja, vaikka pää inttikin vastaan.
Sitten kun olet tottunut terveelliseen rytmiin (liikunta + syömiset), voit tyydyttää sen herkunhimoajan kerran viikossa karkkipäivällä. Se jopa edistää laihtumista kun saa kaloriryöpyn kerran viikossa.
Eli laihdutusvinkiksi suorastaan vittumainen kuri sille sisäiselle läskille, apuna jonkinasteinen jakomielitauti.
itse laihdutin sen 30kg vuodessa, ja on pysynyt poissa jo 2v.
älä aloita mitään laihista, vaan muuta elämäntapasi. on eri asia makeanhimoon syödä suklaalevy tai pala suklaata (kaloreita 1500 tai 40). etsi vähäkalorisempia herkkuja, marjoja tms.
karsi kaloripommit pois ja pienennä annoskokoja. syö niin, että voit syödä niin loppuelämäsi, älä aloita mitään pussikuureja!
itse laihdutin sen 30kg vuodessa, ja on pysynyt poissa jo 2v.
älä aloita mitään laihista, vaan muuta elämäntapasi. on eri asia makeanhimoon syödä suklaalevy tai pala suklaata (kaloreita 1500 tai 40). etsi vähäkalorisempia herkkuja, marjoja tms.
karsi kaloripommit pois ja pienennä annoskokoja. syö niin, että voit syödä niin loppuelämäsi, älä aloita mitään pussikuureja!
tee puolen vuoden ajalle annoksia pakkaseen, joita voit sitten ottaa mukaan illalliskutsuille
Laihdutukseen tarvitaan myös PÄÄTÖS.
Makeanhimoon voi auttaa kromi, mutta myös se, että korvaa makean jollain terveellisellä. Syö porkkanaa silloin, kun tekee mieli makeaa, tai rahkaa, jossa ananasta.
Liity vaikka Kiloklubiin tms. Saat vinkkejä ja vertaistukea.