Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Millaiset/kenen kommentit poistat FB-seinältäsi? Miksi?

Vierailija
26.10.2012 |

Itselläni on yks daiju kaveri, joka kommentoi mun yleisluontoisiin päivityksiin puhumalla jostain mun yksityisasioista julkisesti. Oon joutunu sanomaan hänelle siitä ja pistämään juttuni piiloon häneltä. Nolo tyyppi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisiä päivityksiä yleensä. Yhden ääliön oon piilottanu mun seinältä kokonaan. Muka vasemmistoliiton eduskuntaehdokas, mutta jutut oli ku perusuomalaisten natsi-illoista.

Vierailija
2/9 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika monet vanhempien sukulaisten kommentit on niin noloja, että poistan ne saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan, jos joku puolituttu alkaa vetää "monologia" mun statuspäivityksen alle ja vieläpä aiheen vierestä eli sellaset off topic -sepustukset. Varsinkin sellaiset, jotka ei ole älykästä tekstiä ja on täynnä kirjoitusvirheitä...

Poistan, jos mun seinällä aletaan käymään keskustelua mun ohi. Niinku vaikka henkilö A ehdottaa jotain reissua ja sit kommentoi uudelleen, että tarkoitti tietenkin samaan statukseen kommentoinutta henkilöä B seurakseen sinne reissuun, ei mua. Voi laittaa mun puolesta sitten yksäriä sille kohteelleen.

Ja poistan myös kuvien alta kommentit, jotka ei liity kuvaan. Tai joissa vääristellään kyseisen kuvan sisältöä.

Hermo menee myös, jos kirjoitellaan vihjaillen asioista, jotka olen kertonut luottamuksella ja erikseen pyytänyt pitämään pois FB:sta. En kaipaa jengiä arvailemaan yksityisasioitani.

Vierailija
4/9 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu haukkui minua kuvassa krapulaisen näköiseksi ja kutsui minua kerran kommentissaan känniläiseksi.

Kumpikaan ei pitänyt paikkaansa, en ollut kuvassa krapulassa ja känniläinen kuulostaa joltakin paatuneelta alkoholistilta, mitä en todellakaan ole. :D Olin vain edellisenä iltana ottanut hänen seurassaan kaksi (2) siideriä, joten kyseessä oli tyhmä vitsi tai erittäin huono sanavalinta, mutta silti.

Saivat mennä nuo kommentit hiiteen, koska en halua että tuollaisten kommenttien takia sukulaiset tai työnantaja kuvittelee minun olevan jotenkin viinaan menevä.

Vierailija
5/9 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan, jos joku puolituttu alkaa vetää "monologia" mun statuspäivityksen alle ja vieläpä aiheen vierestä eli sellaset off topic -sepustukset. Varsinkin sellaiset, jotka ei ole älykästä tekstiä ja on täynnä kirjoitusvirheitä...

Poistan, jos mun seinällä aletaan käymään keskustelua mun ohi. Niinku vaikka henkilö A ehdottaa jotain reissua ja sit kommentoi uudelleen, että tarkoitti tietenkin samaan statukseen kommentoinutta henkilöä B seurakseen sinne reissuun, ei mua. Voi laittaa mun puolesta sitten yksäriä sille kohteelleen.

Ja poistan myös kuvien alta kommentit, jotka ei liity kuvaan. Tai joissa vääristellään kyseisen kuvan sisältöä.

Hermo menee myös, jos kirjoitellaan vihjaillen asioista, jotka olen kertonut luottamuksella ja erikseen pyytänyt pitämään pois FB:sta. En kaipaa jengiä arvailemaan yksityisasioitani.

No joo, ton viimesen mäkin poistasin, mutta noi muut? Mikä niissä on pahaa?

Vierailija
6/9 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjänpäiväisiä sepustuksia (ne omat kommentit)

Vierailija
7/9 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on tapana kommentoida mun päivityksiin kirjoittamalla jostain päivityksen aiheeseen mitenkään liittymättömästä aiheesta! En tajua miksei voi kirjottaa suoraan sinne seinälle tai mikä onkaan? Kommentoikaa aloitusta, jos kommentoitte, tai älkää kommentoiko!!

Ärsyttää. :D

Vierailija
8/9 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ton viimesen mäkin poistasin, mutta noi muut? Mikä niissä on pahaa?

Tässähän kysyttiin, että mitkä poistaa. Tollaset mä poistan. Mä tykkään pitää FB-seinäni siistinä. Olen kyllä aika nipo, mutten tietääkseni huumorintajuton. :)

Vierailija
9/9 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näy mulla ollenkaan, rasittavaa kun seinä on täynnä juttua siitä mitä on syöty ja tänään tehty, satoiko lunta vai vettä.

Myös sellaiset kamut jotka laittelee kuvia ja videoita 10x joka pe-ilta, eivät näy ollenkaan.

Jos haluan tietää mitä heille kuuluu, käyn heidän sivuillaan katsomassa.