Etelän vetelät EI OSAA vaihtaa talvirenkaita vaikka luvattu lunta
että ihminen voi olla YKSINKERTIANEN
Teidän töppöilyjen takia maksamme yhä korkeampia vakuutusmaksuja
Idiootit voisi pysyä kotonaan jos eivät osaa ajaa lumessa
Kommentit (45)
Nuo lumet sulavat ja asfaltilla on kurja ajaa kitkoilla.
Uutisissa mainittiin että kolareita etelässä ja keski-Suomessa. Muuallahan ei ole oikeastaan paljon edes ajajia...
erillä tavalla,kun tulee liukkaat ja ensilumet...ei ne ole niin typeriä ku etelän pässit...
Näiden idareiden takia saa kaikki maksaa, autovakuutukset on niin halpoja.
Kyllä se on ihan yhtä arpapeliä siellä pohjoisemmassakin. Kukaan ei halua kuluttaa nastoja tai tietä turhanpäiten. Viime syksynä meillä oli talvikumit alla ennen kuin suurimmalla osalla tutuista pohjoisessa.
Kyllä se on ihan yhtä arpapeliä siellä pohjoisemmassakin. Kukaan ei halua kuluttaa nastoja tai tietä turhanpäiten. Viime syksynä meillä oli talvikumit alla ennen kuin suurimmalla osalla tutuista pohjoisessa.
jos nastarenkaita ei käytettäisi teitä jouduttaisiin erikseen karhentamaan ja kaupasta saa uusia renkaita, niitä saa myös halvalla joten rahasta se ei ole kiinni.
ajamaan kesärenkailla lumelle/jäälle. Sitä en tajua. Miten ihmeessä joku luulee itseään niin mahtavaksi ja taitavaksi kuskiksi että luulee olevansa ihan turvallisesti (erityisesti muille tielläliikkujille!) liikenteessä kesäkumeilla. Ja tämä pätee ihan koko Suomen alalle. Itse en lähtisi, enkä ole koskaan lähtenyt.
mun isä onkin mun eno.
miksi te ette pysy neljän seinän sisällä kun tulee "Liisan liukkaat, Kaisan kaljamat"? Aina sama juttu, joka vuosi samaan aikaan ne pohjoisen pässit vetävät ulos tieltä nastat allaan. Autot lunastukseen ja vakuutusmaksut nousevat. Ja entäs sitten kesäkaudella? Nastat nypitään pois joskus juhannuksen tietämillä kun ei raskita ostaa uusia renkaita kesäksi ("nää on ihan vielä hyvät") ja taas lepikko raikaa.
Sellaiset idiootit voisivat pysyä koko lopputalvenkin pois auton ratista.
T: entinen lappilainen, nykyinen stadilainen
Silloin oli kyse muistaakseni turvaväleistä:)
Tämä immeinen ihmetteli, kuinka on vaikea pitää kunnon turvavälejä, HÄN KYLLÄ osaa ja naapuritkin.. tosin sillä tiellä ei kuljekkaan muita ja harvoin ne kaksikaan peräkkäin.
kun etelän vellihousut eivät osaa vaihtaa talvirenkaita vaikka lunta on luvattu säätiedotuksissa.....
Ja kohta taas 200 auton kolari moottoritiellä kun eivät *osaa pitää turvavälejä* vaikka näkyvyys on 2 m
Säälittäviä luusereita ja idiootteja koko porukka
Silloin oli kyse muistaakseni turvaväleistä:)
Tämä immeinen ihmetteli, kuinka on vaikea pitää kunnon turvavälejä, HÄN KYLLÄ osaa ja naapuritkin.. tosin sillä tiellä ei kuljekkaan muita ja harvoin ne kaksikaan peräkkäin.
se vitun rämekuukkeli aukoo päätään?
Eihän siellä junttilassa asu edes ketään niin tuskin on kolareitakaan.
Mitä siellä flyover-Suomessa on tullut liikuttua niin ainakaan ajotaidoilla ei kannata brassailla -ja kun katsoo missä äänestetään Keskustaa niin voitte rauhassa pitää turpanne kiinni aina ja iankaikkisesti.
Minä asun Berliinissä joka on pikkuisen isompi kaupunki kuin Helsinki. Täältä katsottuna helsinki on pahainen kyhä, jossa ihmiset EIVÄT OSAA vaihtaa talvirenkaita vaikka lunta on luvattu monta viikkoa....
Ne painaa pitkät päivät töitä ja työmatkat päälle. Kiire on hakea tai viedä lapset johonkin. Iltaisin pitäisi vielä tehdä vähän extratöitä tai parhaimmassa tapauksessä lähteä pidemmälle työreissulle. Työpäivän jälkeen pitäisi vielä kotihommat tehdä ja antaa puolisolle edes hetken laatuaikaa.
Missä välissä tuossa ehtisi vaihtaa renkaat... Tuollaiset asiat tehdään sitten kun on viimeinen pakko tai vähän myöhäistä. Samoin se hoituu kuin töissä paukkuvat dead linet.
se vitun rämekuukkeli aukoo päätään?
Eihän siellä junttilassa asu edes ketään niin tuskin on kolareitakaan.
Mitä siellä flyover-Suomessa on tullut liikuttua niin ainakaan ajotaidoilla ei kannata brassailla -ja kun katsoo missä äänestetään Keskustaa niin voitte rauhassa pitää turpanne kiinni aina ja iankaikkisesti.
Minä asun Berliinissä joka on pikkuisen isompi kaupunki kuin Helsinki. Täältä katsottuna helsinki on pahainen kyhä, jossa ihmiset EIVÄT OSAA vaihtaa talvirenkaita vaikka lunta on luvattu monta viikkoa....
Ja Brysseliläiset ne vasta eivät osaakaan vaihtaa talvirenkaita.
etelän vetelällä ne renkaat on tilanpuutteen takia rengashotellissa ja työsuhdeautoon ei kukaan ala itse vaihtamaan renkaita kun siitä maksaa verotusarvossa, ja vaihtoaikaa jos ei saa nin ei saa.
Ainakin toi sun kirjoituksesi on karmeaa luettavaa :/
Käyn itse Pirkanmaalta töissä Helsingissä ja kun ajelin perjantaina kotiinpäin niin kyllä oli matkalla paljon mulkkuja.
Olisi tehnyt mieli vetää turpiin monia. Siellä luistelivat kesärenkailla nuo joulutontut.
jossain vianorilla? Eivät vastaa edes puhelimeen,että saisi aikoja varattua. Tietysti olisi pitänyt olla kaukoviisas ja vaihtaa jo syyskuussa.
jossain vianorilla? Eivät vastaa edes puhelimeen,että saisi aikoja varattua. Tietysti olisi pitänyt olla kaukoviisas ja vaihtaa jo syyskuussa.
miksi ihmeessä jonotat jossain vianorilla? onhan niitä muitakin paikkoja ja helsingissä radial veljekset jotka vaihtavat heti kun ajat pihaan ja tekevät liukuhihnalla töitä.