Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menin lääkäriin ihan kuolemankielissä ja lääkäri kehotti hakemaan terapiaan paniikkihäiriön vuoksi.

Vierailija
26.10.2012 |

Minulla oli 40 astetta kuumetta enkä enää pysynyt pystyssä kivuiltani.

Halusin mennä sänkyyn makaamaan kun hädin tuskin lääkäriin asti edes pääsin.

Sairaanhoitaja oli lähettämässä minua jo sairaalaan ambulanssilla.

Mutta mitä lääkäri sanoi, laittoi antibioottikuurin käteen ja naureskeli että pitäisiköhän minun harkita terapiaa paniikkihäiriöön.

En edes puhunut sille lääkärille melkein mitään kun en pystynyt puhua. Sanoin vaan että olen toosi kipeä. Uusiutunut tauti siis..johon syöty jo kaksi antibioottikuuria

Lääkäreiden pitäisi tosiaan lukea koulutuksessaan myös psykologiaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että se oli oikeassa. Sorry!

Yleistä on, ettei silloin voi puhua, koska hyperventiloi.

Vierailija
2/5 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä oteettiin ohutneulanäyte, joka oli ok. Työkaverini oli sitä mieltä että näyte otettiin väärin, näytteenottaja ei osannut tehdä sitä oikein, vaan otti ihan väärästä kohtaa. Jääkäri kehoitti työkaveriani ottamaan yhteyttä psykologiin.

Vajaan vuoden päästä työkaverini kainalosta löytyi kyhmy, ja todettiin pitkälle levinnyt rintasyöpä. Leikattiin vuosien mittaan kaksi kertaa, mutta kuoli 5 v myöhemmin. Toki potilasvahinkolautakunta totesi hoitovirheen joten sai kaikki hoitoon liittyvän ilmaiseksi, mutta ei se paljon lohduttanut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry

Vierailija
4/5 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tosiaan pari viikkoa sitten sairaalassa neljä päivää tämän infektion vuoksi.

Ja nyt se tuli VIELÄ pahempana takaisin.

Tiedänhän minä kun itse tässä kropassani olen.

Hädin tuskin pääsin kotiin auton takapenkillä maaten ja menin toppatakki päällä peittojen alle tutisemaan. Mä en olisi selvinnyt jos siskoni ei olisi ottanut lastani hoitoon päiväksi ja tuonut lääkettä ja juotavaa.Vieläkään en ole terve vaan kuumetta on noin 39. Näen ihme näkyjä ja itken.

Mä oon todella pettynyt siihen lääkäriin...Mitä jos mä en olisikaan selvinnyt? Mihin mun lapsi olisi sitten mennyt?.. Mä olen yksinhuoltaja.

Vierailija
5/5 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos potilas väittää voivansa huonosti, niin hän on mieleltään sairas tai muuten vaan hakee huomiota. Potilasta ei tarvitse ottaa vakavasti koska hän on potilas. Fiksukaan ihminen ei ansaitse normaalia kunnioitusta ja vakavasti ottamista jos hän on potilas. Tätä on nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän