Elämäni rakkaus ihastunut toiseen. Minäkin koin
sen maagisen tunteen ensimmäistä kertaa elämässäni kun kohtaa sen oikean. Perhosia vatsassa, sydämen tykytykset, uskomaton vetovoima ja telepatia. Mutta, mutta mies oli varattu, ei naimisssa vaan seurusteli. Kuitenkin mies tunsi samoin kuin minä ja jätti tyttöystävänsä. Olosuhteiden pakosata emme nähneet 3 kuutauteen emmekä aloittaneet suhdetta. Mies olikin sillä väli ihastunut sillä välin toiseen naiseen. Ei toki sanonut sitä minulle mutta huomasin sen sattumalta. Mies kuintenkin sanoi rakasravansa minua. Haittaisiko teitä että mies suhteenne alussa olisi ihastunut toiseen naiseen? Onko toivoton pelimies vai onko ihan normaalia olla moneen yhtä aikaa ihastunut?
Kommentit (4)
mä rupeen elään sen puolesta, että toista ei voi omistaa mutta se ei poista sitä että teillä voi olla ihana ja hyvä suhde... jos kaikki on rehellisiä ja asia sopii jokaiselle osapuolelle niin mikäs siinä...
Tunteet menee niinkuin ne menee. Ette nähneet muutamaan kuukauteen, teillä ei ollut suhdetta ja mies ihastui toiseen. Koska mies sanoi rakastavansa sinua, ennen vai jälkeen erossaolon?
Antaisin olla. Minua haittaisi jos mies pitäisi minun lisäkeni toista naista. Olen liian arvokas tyytyäkseni tuollaisiin jakosuhteisiin, ja niin sinäkin olet.
Rakastuin elämäni naiseen mutta hän oli varattu ja päätti jäädä perheensä luo.
Luulin että voin hänet unohtaa ja tapasinkin heti kohta mukavan naisen. Mutta eipä tämä suhde tunnu lainkaan siltä miltä sen pitäisi, kaipaan elämäni rakkautta joka päivä ja sitä polttavaa tunnetta!
T: Mies
"mutkikkaalta" jos tiedät mitä tarkoitan. juokse pakoon ja lujaa.