Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä mainostettu Bio-Rich seerumi, kukaan kokeillut?

Vierailija
26.10.2012 |

Vähän alkoi kiinnostaa kun väitttävät että vaikutuksen ryppyihin näkisi heti. Joo tiedän ettei rypyistä ole ihmeparannusta vaan ne jotka oikeesti vaikuttaa heti vain vähän turvottaa ihoa niin että se näyttää sileältä, mutta minua ei haittaa jos vaikutus on tilapäinen, kunhan vaikuttaa.

Joten kyselen onko kukaan testannut tuota että tekeekö iholle mitään? Aika kallista on kun lähes satasen pullo eli ihan sikaa säkissä ei viitsisi ostaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen käyttänyt kyseistä tuotetta kuukauden verran. Ihme tuote, laitetaan meikin päälle ja minulla ainakin toimii. Tekee ohuen kalvon ihon pintaan ja näyttää sileämmältä. Kokeilin ensin kämmenselälle ja ero oli kyllä huomattavissa, kannattaa kokeilla!

Vierailija
2/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin laittaa tilaukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaa tuksu-lookin.

Vierailija
4/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mummovoidetta. Ei houkuttele.

Vierailija
5/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo mummoikäinen ja ryppyinen, 38 v, joten on käyttöä kaikelle mikä antaa toivoa pahimpien kurttujen peittämisestä ;)

Vierailija
6/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo mummoikäinen ja ryppyinen, 38 v, joten on käyttöä kaikelle mikä antaa toivoa pahimpien kurttujen peittämisestä ;)

Mä olen 35. Se nainen, joka mainosti Bio Richiä, näyttää 50-60 vuotiaalta, joten ajattelin etten kuulu kohderyhmään.

Käytän kyllä hyviä seerumeita, kuten Estee lauderin ARD:ta.

Vierailija
7/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 35. Se nainen, joka mainosti Bio Richiä, näyttää 50-60 vuotiaalta, joten ajattelin etten kuulu kohderyhmään. Käytän kyllä hyviä seerumeita, kuten Estee lauderin ARD:ta.

Advance Night Repair.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi