G: Kuinka monella kesärenkaat ja kuinka moni odottaa että ukkonsa hoitaa asian?
Mulla on kesärenkaat, mutta tartun itse hommiin.
Kommentit (26)
Mun autoon vaihdetaan talvirenkaat tänään iltapäivällä rengasliikkeessä, koska 18-vuotias tytär lähtee sillä huomenaamulla aikaisin töihin.
Miehen autoon vaihdetaan liikkeessä huomenna ip.
Meillä yhteinen auto. Mies ei jalkansa vuoksi pysty sitä enää tekemään. Osaan kyllä vaihtaa renkaat itseki´n. Veljeni opetti aikanaan siihen. Meillä tosiaan renkaat ovat isot ja painavat ja niiden kantaminenkin on tuskaa. Pesen kyllä sitten painepesurilla ne. Pojalla on kaikki vermeet tuohon työhön.
Kyse ei ole heikkoudesta, miksi raataa jos toinen haluaa huolehtia. Erikoisvanteita ei ollut ennen vanhaan, vaan tavisrenkaita ja vanteita.
Talvirenkaat on isän autotallissa, hän vaihtaa ne minulle huomenna kunhan olen ensin varovasti ajanut sinne.
Työvuorojen takia en ole ehtinyt aiemmin...
Meillä on vanhanaikainen jako, mä hoidan kotihommat, mies ulko- ja miesten hommat. Osaan mäkin vaihtaa renkaat ja ennen miestä teinkin sen aina, mutta nyt mies vaihtaa samalla kuin omaansakin vaihtaa.
Sä olet varmaan niitä naisia, jotka äitiyslomallakin maksavat omat ja lapsen kulut ja mies käyttää oman palkkansa vain itseensä. Ollaan niin itsenäisiä että.
Ja kyllä, jotkut painaa todella paljon. Tavisrenkaat tavisvanteet ei liikoja paina, kuten olet testannut.