Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisyrengas

Vierailija
25.10.2012 |

Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulle kyllä käy pilleritkään, niin yksilöllistä, että oikeastaan pakko kokeilla mikä itselle sopii ja mikä ei, muiden kokemuksiin on näissä vähän huono luottaa..

Vierailija
2/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta myös erilaisista pillereistä ja vuoden verran yritin "tottua" hormonikierukkaan, mutta vuodot ei vaan niukentuneet riittävästi ja kestoltaan vain pitenivät. Endometrioosin vuoksi oltava hormoniehkäisy. Nyt sitten kokeilen tuota rengasta...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerien jälkeen käytin pari vuotta ja tykkäsin, Oli huoleton ja haitaton minulla.

Vierailija
4/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli kyllä paras ja huolettomin ehkäisyvaihtoehto. 3 viikkoa rengas sisällä ja neljänneksi viikoksi pois jolloin oli lyhyet menkat. Mulla on normaalisti aika rajut kk-kivut, mutta renkaan käytön aikana ne vähenivät ja vuotokin kai vähän väheni. Lopetin renkaan käytön sitten ihan vain siitä syystä, etten pitänyt ajatuksesta että sisälläni olisi koko ajan jotain, vaikkei sitä taipuisaa silikonirengasta siellä tunnekaan.

Nuvaringejä saa apteekista 3kk:n ajalle, eli paketissa on niitä 3kpl. Hinta oli muistaakseni 39€. Ei mikään hirveä hinta niin vaivattomasta ja varmasta ehkäisystä. Pakkauksen mukana tulee tarroja joilla voi merkitä kalenteriin renkaan laitto- ja poistopäivät. Itselläni ei seurannut mitään mielialanvaihteluita tai muita sivuvaikutuksia. Niin ja rengasta ei tunne yhdynnän aikana. Sen voi myös ottaa pois yhdynnän ajaksi jos haluaa. Tai yhdynnän jälkeen huuhdella ja asettaa takaisin.

Vierailija
5/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ei nikkeentuneet eikä lyhentyneet tai muutakaan, mutta muuten hyvä. Pillerit ei mulle ole sopineet, mutta tuosta ei ollut mitään haittaa. Muuta kuin ehkä lisääntyneet hiivatulehdukset.

Vierailija
6/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa miinus on halujen väheneminen, minkä olen huomannut vasta sen poistettuani vauvahaaveissa. Muuten ihan loistava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi