Miten olette kertoneet lapsille lähestyvästä maailmanlopusta?
Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?
Kommentit (494)
Päiväkodilla ovat ilmeisesti tulevaa maailmanloppua huomoineet siten. että pk pistetään paikkakunnallamme kiinni jo 20.12. Joululomakmaksi tämä on moutoiltu. Saavat lapset sitten viettää sen viimeisen päivän kotiväen kanssa.
Uskotko tämän todella olevan totta? Tämä keskusteluhan on yksi iso vitsi, jota on vain hauska lukea! :) Ainakin minusta! ;)
Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?
suosittelisin lopettaan sen sienien syömisen edes hetkex niin voi mailma näyttää normaalimmalta...ei uskos että aikuinen kirjottaa tollasta paskaa ja pilaa lasten joulut...kyl lapsia mahtaa vitguttaa ku ei lahjoja saa vaikka mailmanloppu on tulossa...vai kaivauduttex hiekkaan koko perhe sahaan ja tuutte 4 tuhannen vuoden päästä pinalle....hieman naurattaa samalla ku kirjotan tätä ja niin varmasti monia muitakin...jatketaan tätä osioo tähän vioestiin kun mailma on loppunu ja hihitellään lisää...kerroppa sit kuinka onnellisia muksus oli ku mailma ei loppunu mut niitten joulu on viturallaan...
Tulisiko sinulle parempi mieli, jos joku aikuinen antaisi sinulle toivonkipinän, että maailmanloppua ei tulekaan? Jos niin kävisi, kuinka mahtavaa olisi aattoaamuna herätä täynnä arvostusta ja rakkautta koko luomakuntaa kohtaan. Kuka silloin joululahjoja kaipaa?
Tekstistäsi päättelen, ettet voi kääntyä vanhempiesi puoleen, mutta ole hyvä ja keskustele tästä aiheesta opettajasi kanssa. Hän toivottavasti osaa tukea sinua ahdistuksessasi. Voimahali!
Ketjun perusteella ymmärrän hyvin, miksi minunkaan piireissäni kukaan ei ole teineille kertonut mitään. Sitä angstaamista ei nyt millään jaksa, kun on muutenkin paljon valmisteltavaa. Moni tuttavistani on varannut bunkkereistaan tilat ainoastaan alle 12-vuotiaille lapsilleen.
Onko käynyt näin, että ainostaan pikkulapsille on muistettu/viitsitty maailmanlopusta kertoa. Teineille ei ole kerrottu, eikä moni näköjään meinaakaan kertoa. Taitavat salaa iloita kun pääsevät angstisista besserweissereistä eroon 21.12. Ymmärrettävää, mutta tylyä :/
kuinka kertoa maailmanlopusta vanhoille vanehmmilleni. He eivät seuraa mediaa ja ovat hieman höppänöitä. Istuvat vierekkäin ja kutovat sukkia, ja katsovat TV:stä saksalaisia dekkareita.
Appivanhemmistani en välitä.
kuinka kertoa maailmanlopusta vanhoille vanehmmilleni. He eivät seuraa mediaa ja ovat hieman höppänöitä. Istuvat vierekkäin ja kutovat sukkia, ja katsovat TV:stä saksalaisia dekkareita.
Appivanhemmistani en välitä.
Kun niillä voi sydän pettää, kun kuulevat järkyttäviä uutisia. Ja jos silti välttämättä haluat kertoa, niin käy ensin jollakin elvytyskurssilla.
Tosin jos elvytät ne, niin alle kuukausihan niillä joka tapauksessa on enää aikaa jäljellä, että silleen............
Meillä on ainakin suuret juhlat huomenna illalla :)
Itse ajattelin ottaa niin ison lainan, kun minun on mahdollista saada, ja lähteä kiertämään maailmaa, törsäillen.
Harmi vaan jois se maailmanloppu ei sitten tulekkaa,
Me kerrottiin lapsille tossa eilen että on tulossa maailmanloppu. Mutta katsokaa- sehän tulee vain Suomeen eikö? Me lähdetään Karibialle, tossa viikon päästä niin mä selvitään sitten :)
Mihin te ihmiset nyt uskotte sitä maailmanloppua EI tule uskokaa jo!On löydetty joku se ihme kalenteri joka jatkuu 500v-____-
Joo ihan sama, mutta jos se nyt sattuu tulemaan niin pännis vähä kuolla päivää ennen syntymäpäiviä. :-D
varmaa oikeesti luulette et joku vitu maailmanloppu ny tulee XDXXDXDDX kui idiootteja ootte ?
jos jotain teen 21.12 niin luen pottereistä niitä ihanimpia kohti
*POTTERHEAD ALWAys*
Meillä tosiaan myös maailmanloppua odotellaan pelonsekaisin tuntein. Toinen raskauteni päätyi aborttiin, koska en halunnut tulevan lapseni joutuvan kärsimään maailmanlopun tuskista. Eihän sitä voi mitenkään tietää mitä on luvassa! Näin oli parempi koko perheen kannalta. Esikoisellemme (5v) aijomme kertoa vasta maailmanloppua edeltävänä päivänä. Tuskin hän kuitenkaan ymmärtää täysin mistä on kyse. Ehkä se on toisaalta ihan hyvä. Harmittaa kovasti kun emme tule näkemään hänen varttuvan, mutta asialle ei voi mitään niin turha sitä varmaan on spekuloidakkaan, loppu tulee jokatapauksessa. Pankki ei myöntänyt perheelleemme lainaa, joten jatkamme kuten tähänkin asti. Lopunaattona valmistan lapsemme lempiruokaa ja nautimme siitä yhdessä lapseni ja mieheni kanssa.
En ole vielä varma että miten toimisimme sitten kun SE päivä tulee. Olisiko parempi vain odottaa maailman loppumista, vai laittaa vaikka putkireiskaa ruoan sekaan, jolloin kuolema ei olisi niin kivulias ja hidas? Mikä olisi jokin kivuttomasti ja huomaamattomasti tappava myrkky, jota normaali perheenäitikin voisi ostaa? Miten itse aijotte toteuttaa tämän?
Arkkuja en halua ostaa. Haluan että kuolemme yhdessä ja nautimme viimeisistä hetkistämme sylikkäin.
Sain syövän luettuani tätä ketjua. Ei mulla muuta.
Uskovaiset = sairaus
miehen kanssa iloittu jo etukäteen, ettei meidän ihanista pienistä kultamussukoista ehdi kasvaa angstisia teinejä, pääsee kasvatuksessa vähemmällä.
Tervetuloa, maailmanloppu!
sen, miksi lapsille ei kannata kertoa yhtään mitään aikuisten asioita. Näin on tehty meidän perheessä jo sukupolvien ajan, ja aion ylläpitää tätä sukuni traditiota hamaan loppuun saakka.
LOL LOL LMFAO LMFAO OMG OMG teille vaan teinit.
..Inkojen kalenteri... Se on MAYA-kalenteri senkin torvit! :D
Hei luuletko oikeasti että joku näitä tosissaan kirjoittaa..näähän on ihan läppiä. En tajua eikö joillain ihmisillä oo huumorintajua sen vertaa et tajuais millon ihmiset kirjoittaa läpällä milloin tosissaan..:D
Olen pahoillani lapsiesi puolesta, sillä heidän äitinsä vaikuttaa olevan uskomattoman älykäs. -_-