Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sydän pakahtuu

Vierailija
25.10.2012 |

tapasin viikonloppuna miehen ja vietimme ihanan viikonlopun yhdessä . . Mies oli todella huomaavainen ja hellä .

Vaihdettiin numerot ja hän puhui , että haluaa vielä tavata .

Nyt ei ole vastannut viesteihin ja viime viestissä minkä laittoi sanoi olevansa kiireinen töissä.

Tunnen itseni niin höynäytetyksi ..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyynel silmään . kiitos sinulle !

Kait sitä täytyy unohtaa nuo miehet , jos aina sattuu ..

Vierailija
2/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia hyväksikäyttäjäteeskentelijämiehiä todellakin on olemassa. Vika ei ole sinun, älä ota tästä itseesi. Ja tässä paras osuus: toisenlaisiakin miehiä on olemassa. Huomaat sitten kun (huom. siis KUN, ei JOS) sellaisen tapaat. Tuollaisen epäkypsän itsekkään luihun kanssa et varmasti enempää haluaisikaan! Tsemppiä ja leuka pystyssä uusiin haasteisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tunsi samalla lailla kuin minä (tai ainakin jotain) mutta olikin vain hyväksikäyttöä hänen puoleltaan. Oli aika hyvä näytteleen.

Vierailija
4/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietis tätä. Olet ollut ihanalla lomalla, joka on ohi. Siitä jää hieno muisto, muistelet auringon lämpöä tms ja suunnittelet ehkä joskus käyväsi kohteessa uudestaan.

Et kuitenkaan pohdi vakavissasi, että muuttaisit siihen paratiisiin.

Se voi olla, että mies on oikeasti kiireinen, tai sitten se otti teidän viikonlopun juuri tällaisena elämyksenä - joka tuo voimia ja ihania muistoja mutta joka jätetään taakse kun sen aika on.

Vierailija
5/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tulee vaan sellanen olo et oonko jotenki epänormaali kun oon niin tunneihminen . Ja mietin miten toisille on niin helppoa hyppiä suhteesta suhteeseen .

Vierailija
6/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän .. oon vaan niina kauheen herkkä tunneihminen etten osaa olla sekoittamatta tunteitani asioihin. Ja sen takia kärsii koko akka ..

Vierailija
7/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin, useammin kuin kerran. :( Ja olen samantyyppinen ihminen kuin sinä. Sitä ei vaan voi ymmärtää, että ihanan illan jälkeen, etenkin jos se mies on vaikuttanut todella kiinnostuneelta ja leperrellyt, hän ei enää haluakaan mitään. Jotenkin miehet on vaan ihan eri planeetalta kuin me. Tiedän miten kurjalta susta nyt tuntuu, enkä osaa neuvoa antaa, mutta sympatiseeraan täysillä!!

Vierailija
8/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja helposti.

Vierailija
9/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ap ainakaan lähettele hänelle enempää viestejä. Anna hänen ottaa yhteyttä, jos on ottaakseen. Kyllä tuossa vaiheessa sen miehen pitäisi vaikuttaa kiinnostuneemmalta, eikä selitellä kiireitään. Älä elättele turhia toiveita, vaikka kurjaa se on.

Vierailija
10/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti: sillä miehellä voi olla kiirus. Johan sitä nyt joka päivä tarttee olla vastaamassa kännykällä?

Vierailija
11/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikin puolin ihan ok hoito, jolloin, nainen kun satut olemaan, panetus naamioituu juuri tämmöiseksi romanttisemmaksi ajattelutavaksi.

Vierailija
12/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ap ainakaan lähettele hänelle enempää viestejä. Anna hänen ottaa yhteyttä, jos on ottaakseen. Kyllä tuossa vaiheessa sen miehen pitäisi vaikuttaa kiinnostuneemmalta, eikä selitellä kiireitään. Älä elättele turhia toiveita, vaikka kurjaa se on.

Komppaan tätä. Tiedän, että nyt tuntuu niin paskalta, mutta yritä jatkaa elämääsi. Toivottavasti miehestä vielä kuuluu kohtuullisen ajan kuluessa. Jos ottaa yhteyttä esim. vasta 2 kk:n päästä ja ehdottaa heti yhteistä viikonloppua, olisi itse melko varauksellinen. Silloin tilanne alkaa kuulostaa jo hyväksykäytöltä.

Vierailija
13/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON KIIREINEN vastaa kyllä kun kerkiää.

Vierailija
14/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä itseni todella vedätetyksi. kait nyt ehtii yhden viestin laittaa . .

Ja se oli nimenomaan hän joka halusi vaihtaa numerot .

en voi olla miettimättä ettei hän halua kuulla minusta enää .

Vierailija
15/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON KIIREINEN vastaa kyllä kun kerkiää.

Sille minkä kokee tärkeäksi, antaa kyllä aikaansa. Varmaan miehellä voikin olla kiire töissä, ehkäpä, mutta jos hän olisi tosissaan niin luulisi olleen edes lyhyesti jo yhteyksissä ap:hen.

Vierailija
16/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on paskoja. Ainakin osa niistä.

Ikävintä tuollaisessa on, että ei ole pokkaa sanoa suoraan, että nyt tällä kertaa ei taida tulla suhteesta mitään. Tiedän ihan tasan miltä tuntuu tuo välttelysuhtautuminen. Vaikka senhän ei tarvitse tarkoittaa sitä, että hän ei olisi viikonlopusta nauttinut yhtä paljon kuin sinä, vaan siitä, että on jälkeenpäin tullut toisiin ajatuksiin (löytänyt järkisyitä, ei haluakaan vakiintua tmv).

Kyllä se siitä, pää pystyyn vaan!

Vierailija
17/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän onkin ollut yhteydessä. Kertoi olevansa toisella paikkakunnalla töissä ja siellä ei nettiä käytössä . Yhden viestin siis laittoi minkä jälkeen ei ole kuulunut mitään.

tiedän, että kuulostan "ääliöltä" , mutta sellainen on olokin ..

Vierailija
18/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan allekirjoittanut väitettä miehet ovat paskoja. Eivätkä ole. Mun kohdalleni ei ole sattunut juurikaan paskoja miehiä lähikontaktiin asti ainakaan.

Sen sijaan monet naiset ovat tosi paskoja monin eri tavoin, näkeehän sen nyt täälläkin tai missä vaan missä on enemmän kuin yksi nainen paikalla (ihan hieman liioitellen ja kärjistäen).

Vierailija
19/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän onkin ollut yhteydessä. Kertoi olevansa toisella paikkakunnalla töissä ja siellä ei nettiä käytössä . Yhden viestin siis laittoi minkä jälkeen ei ole kuulunut mitään.

tiedän, että kuulostan "ääliöltä" , mutta sellainen on olokin ..

Kai hänellä kuitenkin puhelin on? Jos haluaa pitää yhteyttä, pystyy kyllä.

Vierailija
20/21 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun joku ymmärtää . = )

Ei puhuttu mitään seurustelusta . Tärkeintä olisi minulle että ottaisi edes jotain yhteyttä ja sanoisi reilusti jos ei halua tavata enää .

Tuntisin itseni ihmiseksi .. tulee niin paska olo kun ensin olen niin ihana ym. ja sen jälkeen ilmaa ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä