En pysty pitämään hiuksia ponnarilla, tulee pää kipeäksi. Muita?
siis paanahka sattuu ihan julmetusti sitten kun ponnarin avaa. Joskus kuitenkin on pakko laittaa hiukset kiinni.
Kommentit (10)
siis se sattuu kun hiustyvet pitää väkisin vääntää eri asentoon kuin mitä ne luonnostaan menee.
ap.
siis se sattuu kun hiustyvet pitää väkisin vääntää eri asentoon kuin mitä ne luonnostaan menee.
ap.
-5-
Vaikka olisi löysä ponnari, niin silti.
Vaan juuri tuosta, että hiukset haluaisi roikkua alaspäin, mutta ne on pakotettu ylös.
Tosin mulla ei tule päänahka kipeeksi, vaan saan ihan päänsäryn. Pää tulee kipeäksi varsinkin jos käytän lisäksi pinnejä ja joku kohta on sen pinnin takia tiukemmalla.
mutta hiuspannat saavat aikaan päänsäryn... En ole onnistunut löytämään sellaista, joka ei ihan pikkuriikkisenkään painaisi...
Pidän aina hiuksia ponnarilla ihan alaalla niskassa, se ei satu.
Ponnareita en käytä, mutta yöksi laitan löysästi punotut letit tai löysän nutturan (ettei hiukset katkeile). Kireistä ponnareista olen luopunut jo vuosia sitten.
Myös silmälasien kanssa joudun olemaan tarkka: yhtään ei saa painaa nenän tai korvien kohdalta, muuten tulee hirveä päänsärky, joka kestää koko loppupäivän.
Hei, suosittelen kokeilemaan Dolce hiuspantoja! Ne ovat joustavia,kevyitä ja eivät tunnu! Ovat ihania arjen ja juhlan kampauksiin.
Löydät ne os. Facebook /Dolce hiupanta
kipeytyy päänahka. Kipua ei oikeastaan tunnu kun hiukset ovat kiinni, mutta sen huomaa sitten kun ottaa ponnarin pois. Oon huomannut, että jos pitää useampana päivänä peräkkäin niin kipu lievenee.