Joululahjat ostettu! Mitä mieltä?
Yksi 9v tyttö
Oloasu, one piece asu, värikynät, kirja, pleikkapeli, legopakkaus, pusero ja legginsit, schleiss heppa, toffeeta ja koru.
Kommentit (7)
On mullakin suurinpiirtein, yksi siskon lapsista vielä huomioimatta.
jotain kivaa, hyödyllistä, mukavaa ja halpaa löytää lisää...
Nopsaan on lahjat avattu jos on tossa.
Mulla 3 lasta ja ostan aina vähintään 10 kunnon lahjaa ja pyyhkeet ja vaatteet siihen päälle.
jotain kivaa, hyödyllistä, mukavaa ja halpaa löytää lisää...
Nopsaan on lahjat avattu jos on tossa.
tuossahan on 10 lahjaa lapselle, musta se on ihan hyvä määrä. Meidän lapset saa vain 5-6 lahjaa per lapsi, ja ovat siihen ihan tyytyväisiä. Kuitenkin saavat pitkin vuotta kaikenlaista, joten jouluna ei karkaa mopo käsistä :)
Mulla 3 lasta ja ostan aina vähintään 10 kunnon lahjaa ja pyyhkeet ja vaatteet siihen päälle.
kukin tyylillään mutta... vähempi ei riitä?
etenkin jos joku noista lahjoista on lapsen itsensä kovasti toivoma. Ja ehkäpä lapsi tulee samaan lahjoja myös muilta?
Meillä lapset tulevat saamaan tänä(kin) vuonna ihan liikaa lahjoja. Mutta kun on monta pientä toivetta eikä voi luottaa että esim. kummit ostaisivat juuri niitä, niin pitää itse ne hankkia. Siihen päälle vielä ne muilta saadut lahjat. Lapset ovat pieniä ja niin ovat toiveetki eli rahaa ei onneksi kulu mahdottomia. Onneksi lapset eivät muuten ole tottuneet saamaan kaikkea haluamaansa joten tuskin menevät pilalle vaikka jouluna tulee liikaa paketteja...
noin vähän lahjoja, ja yksikin vaate, tai jotain jokapäiväisiä kyniä. Lahjottu pilalle.