Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä lahjavarastoa ja kuinka iso?

Vierailija
24.10.2012 |

Onko monta "kaikille sopivaa" lahjaa odottamassa jos sattuu unohtamaan merkkipäivän tai nettikaupasta tilattu tuote ei ehdikään ajoissa? Muutama kirja on pinossa kaiken varalta!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin kysyä, että miten ap:lla tilaa varastoida lahjoja, mutta sitten hoksasin, että onhan mullakin yks hieno kynttilä odottamassa sopivaa lahjontaa...

eli oman varastoni koko on 1 kynttilä. Kortteja on kylläkin parikymmentä eri tilaisuuksiin, kun olen edukkaasti joskus ostanut.

Vierailija
2/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen usein pitänyt hätävaralahjoja! Hyvä kun muistutit, tuo on hyvä hätävara. Voisin tällä hetkelä tehdä lähinnä tupaantuliaispaketin lakanoista ja pyyheliinoista. Joitakin kynttiläkippoja on myös pakkauksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan tarpeeseen.

Jos ei muuta, niin menen kylään kukkakaupan kautta tai vien viinipullon tms.

Vierailija
4/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pienempiä, siellä oli kaikkea bratzeista turtleseihin.

Vierailija
5/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä unohdakaan mitään juhlia/lahjoja...

Vierailija
6/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä alesta ostan jos sattuu jotain sopivaa silmiin. Tällä hetkellä on 2 erilaista legojuttua, yksi kynttilähässäkkä ja yksi lautapeli.

Enimmäkseen kuitenkin ostan nuokin pitäen jo silmällä tiettyä juhlaa, mutta saatan ostaa puoli vuotta etukäteenkin.

Vierailija
7/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen elokuva ja kirja on, mutta siksi, että niitä on kaksinkappalein. On myös lahjaksi saatuja tavaroita, vielä avaamattomia, jotka voi antaa edelleen:-).

Vierailija
8/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia lasten lahjoja kaverisynttärien varalle. Sitten on kirjoja, joita ostelen pitkin vuotta ja jakelen sitten jouluna.

Sitten on vielä erilaisia juttuja, joita voi viedä, jos kutsutaan kylään. Jotain herkkuja, joita saa vain ihan jostakin erikoisliikkeestä jne.

Meillä on tosi kiire yleensä ,joten aina ei löydy hetkeä rynnätä kauppaan.

Vierailija
9/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä unohdakaan mitään juhlia/lahjoja...

Vierailija
10/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi isoa muovilaatikollista on, siellä on mm.

- kirjoja

- lastenessuja (itsetehtyjä)

- muovailuvahaa

- keksimuotteja ja muuta lasten leivontasälää

- sormivärejä

- duploja

- lasten kokki- ja leivontakirjoja

Aikuisille varalla Aalto-tuikkuja, suklaata, viinejä ja konjakkeja.

Vierailija
11/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minkäänlaista.

Lahjat ostetaan aina ajatuksella ja juuri saajalleen.

Vierailija
12/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin nelivuotiaan lapsesi kaverille ajatuksella sen kummemmin yhtään mitään, jos et lasta tunne. Hyvä että olet nähnyt puolihämärällä päiväkodin pihalla kypärämyssy silmillä.

Ja sama juttu opettajien kanssa. En minä heitä tunne. Annan kyllä lahjan ajatuksella, koska annan sitten jotain lasteni toiseen kotimaahan liittyvää, joten ainakin lahja on sitten antajan osalta henkilökohtainen.

Vierailija
13/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut suuri ja mahtava.

Joululahjat on jo nyt ostettu lähes kaikki.

Alennuksista hyvää kamaa...

Vierailija
14/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin nelivuotiaan lapsesi kaverille ajatuksella sen kummemmin yhtään mitään, jos et lasta tunne. Hyvä että olet nähnyt puolihämärällä päiväkodin pihalla kypärämyssy silmillä. Ja sama juttu opettajien kanssa. En minä heitä tunne. Annan kyllä lahjan ajatuksella, koska annan sitten jotain lasteni toiseen kotimaahan liittyvää, joten ainakin lahja on sitten antajan osalta henkilökohtainen.

4veeltä voi kysyä ja opettajille ei tarvii mitään ostellakaan.

Vierailija
15/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aina just siihen tilanteeseen sopiva lahja.

Lapsillekaan en osta mitään liian ajoissa, koska lahjan pitää olla selleinen on on just sillä hetkellä IN-juttu.

Vierailija
16/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä siltä vieraalta 4-vuotiaalta kyselee? Ja mitäs jos saat vastaukseksi, että Nintendo tai Ruotsin risteily?

Vierailija
17/17 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä siltä vieraalta 4-vuotiaalta kyselee? Ja mitäs jos saat vastaukseksi, että Nintendo tai Ruotsin risteily?

no, osta vaan lahjoja valmiiksi, ei se mua haittaa. Mun ei tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme