Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen on suossa, niin kummalla ajatusmallilla sieltä noustaan?

Vierailija
24.10.2012 |

Näytän vielä kaikille vai teen tämän itseni takia? Vai molemmilla? Toimiiko se oikeasti että yrittää vain olla niin kunnollinen kuin pystyy vaikkei oikein itsekään tiedä mitä haluaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteenlujuudella ja päättäväisyydellä!

Jos kyse esim. työpaikasta, niin vaaditaan myös ripaus onnea, eikä hyvistä suhteistakaan haittaa ole.

Vierailija
2/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkimmäistä ajatusta, itsensä vuoksi tekemistä. Näyttämisenhalun varaan rakentaminen johtaa helposti vain sinnittelyyn, tyhjän päälle rakentamiseen ja yksin puurtamiseen (ja näiden seurauksena romahdukseen) sen sijaan että oikeasti kohtaisi itsensä ja elämänsä ja rakentaisi uutta realistiselta pohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteenlujuudella ja päättäväisyydellä!

Mutta pitäähän sitä ennen olla jokin visio johon sitä luonteenlujuuttansa ja päättäväisyyttänsä alkaa kohdistaa.

Vierailija
4/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lasteni vuoksi.

Vierailija
5/5 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttämisen halussa on se vaara, että alat tavoitella asioita, joita et tosissasi itse halua, mutta joiden avulla kuvittelet lyöväsi muut ällikällä. Suosittelen, että mietit ensin, mitä itse todella elämältä haluat ja sen jälkeen alat pyrkiä siihen suuntaan. Siinä vaiheessa saatat saada tsemppiä tuollaisesta "vielä mä niille kaikille näytän" -asenteesta. Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä!

Terveisin eräs itsekin suosta tällä hetkellä ylös pyristelevä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi