kroppa keksii vai pettikö pilsut
eli elämäni on ollu todella vauhdikasta kun olen ollut lasten kanssa yksin paljon nyt ja aloitin pilleri tauon 1½päivää liian myöhään sekä 6. päivän jälkeen 1 tabletti jäi taas ottamatta. Seksiä oli tauko viikolla ja sen jälkeenkin mutta tájusin tämän ensimmäisen unohduksen vasta myöhemmin..
nyt 6 päivää kuukautisiin ja maha tuntuu turvonneelta, pissattaa, vihloo kuukautiskipumaisesti lähinnä illalla.hiuksia lähtee (voi olla stressistä) sekä on ollut voimakkaita vilunväreitä ja lämpöä 37 jo viisi päivää kun peruslämpö on lähempänä 36. Lisäksi voimakasta valkovuotoa..
voiko "pelko" raskaudesta saada kropan toimimaan näin?
koska pillereitä syödessä kannattaa tehdä testi?
Kommentit (6)
eli ehkäisy teho ei vähene vaikka tauko venyi 9½ päivää pitkäksi ja harrastettiin seksiä tauon aikaan?
eli ehkäisy teho ei vähene vaikka tauko venyi 9½ päivää pitkäksi ja harrastettiin seksiä tauon aikaan?
Luulin että aloitit sen tauon 1,5 päivää liian myöhään eli että olisit syönyt ylimääräisiä pillereitä edellisen laatan jälkeen kun piti aloittaa taukoa. Se ei olisi vaikuttanut ehkäisytehoon, mutta noin päin kyllä valitettavasti vaikuttaa.
Kannattaa tehdä raskaustesti siinä vaiheesssa kun tauolla tyhjennysvuodon pitäisi alkaa, ellei se kunnolla ala ja ehkä muutenkin jos oireilu jatkuu.
voi paska, ehdin jo hengähtää. Täällä keskellä suomea pikku paikkakunnalla neuvola on loppu viikon kiinni siks täällä kysen. Eli pidin 7pvä tauon ja mun piti ottaa eka pilleri maanantaina ja otin keskiviikko aamuna kun muistin sen. Olin juuri hakenut uuden laatan, joka unohtui autoon niin se osa syy unohdukseen...
eli onko luotettava tulos jos testin tekee kun tyhjennysvuodon pitäisi alkaa?
alkaako se kumminkin siis vaikka olisi raskaana?
kuukautisten alkamis päivä lähenee ja oireet lisääntyy :I nyt alkoi rintojen kuumotus kuin maito lasketuisi. Oon kyllä niin sata varma et oon raskaana että varmaan petyn jos testi on nega.
Voihan sitä syödä vaikka kaksi laattaa putkeen tai puolitoista, eli ei haittaa mitään että aloitit tauon liian myöhään.
Sen sijaan se toinen eli ottamatta jäänyt pilleri 7. päviänä kyllä hieman heikentää ehkäisytehoa. Aika epätodennäköistä se kyllä on että olisit raskaana, joskaan ei mahdotona. Mutta minusta nuo sun oireet kuulostaa enemmänkin kyllä esim. että joku flunssa tai muu tauti on pukkaamassa päälle kuin että olisit raskaana.