Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40+ synnyttänyt nainen saada vielä timmin vatsan, jos nyt aloittanut kuntoilun?

Vierailija
23.10.2012 |

Liikuin säännöllisesti kolmekymppiseksi asti, mutta ekan lapsen syntymän jälkeen liikunta loppui ja tuli reilu 10 vuoden tauko.

Aloitin nyt syyskuussa kuntonyrkkeilyn 2 x viikossa + kävelylenkit ja nyt 6 viikon jälkeen olen päässyt siihen, että jaksan tehdä melkein kaikki harjoitukset mitä tunnilla on (aluksi ei siis kunto riittänyt).

BMI:ni on noin 19.5 eli ylipainoa ei ole, ennemminkin olen laiha.

Kiinnostaisi vain tietää, että voiko vatsasta enää tulla "kiinteää", jos jatkan tähän malliin?

Vatsassa iho jotenkin "lärpsähtänyt" ei nyt varsinaisesti roiku, mutta sinnepäin. (ei kuitenkaan synnytysarpia ole)

Onko jollain kokemusta - saako sitä enää muutettua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli saada "korsetti" kuntoon.

Syvät vatsa+selkälihakset ensin kuntoon, jotta ne tukee keskivartaloa. Se on ihan ykkösasia, jotta saat vartaloon ryhtiä.

Joku fysioterapeutti tai personal trainer voisi auttaa ohjelman kokoamisessa ja treenaamisessa.

Vierailija
2/2 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei saa synnytysten jälkeen ilman plastiikkakirurgin apua timmiä vatsaa enää koskaan, mutta osa saa.

Itselläni on löysä melko litteä "löllö lurppavatsa" vaikka harrastan keskivartaloa vahvistavaa Pilatesta ja kuntosalia + juoksua, ja olen hoikka. Mutta eipä tuo niin haittaa, muotoilevat tissien alle ulottuvat alusasut päälle niin näyttää tosi timmiltä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän