Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt kun olen laihtunut niin kelpaan taas ystäväksi

Vierailija
23.10.2012 |

kyllä se ulkokouri vaan merkitsee enemmän kuin sisäinen :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se menee

minäkin pääsin opiskelijaporukassa "piireihin" muodonmuutoksen jälkeen

Vierailija
2/7 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saattaa auttaa nyt mua motivoitumaan painonpudotukeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit on laiskoja, eikä niiden ainaista valitusta omasta lihavuudestaan jaksa kuunnella. Karkoittavat miehet ympäriltä.

Vierailija
4/7 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan menemään aamusta iltaan,en ole eläessäni potkötellyt sohvalla,telkkaria katson 21 jälkeen,en ole koskaan ollut työtön,tehnyt jopa paria duunia eli älä tule laiskuudesta selittämään ja en kyllä läskeistäni ole valittanut KOSKAAN!!

ap

Vierailija
5/7 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin n. 15 vuotta sitten vakavasti ylipainoisesta varsin hoikaksi. Ei auennut taivas ei. Miehet ei pörränny ympärillä baarissa, suosio ei kasvanut muissakaan piireissä. Työelämässä ei tullut mitään helpotuksia.

Tämä oli minulle suuri pettymys silloin. Olin ajattelut kaiken olevan kiinni laihtumisesta. Ei ollut.

'

Vuosia myöhemmin kohtasin elämäni rakkauden ja perustin perheen. (vaikka en ollut edes enää niin hoikka) Summa summarum: kaikki ei ole painosta kiinni.

Vierailija
6/7 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä moni entinen läski alkaa haukkua muita painavia ja korostavat omaa hoikkuuttaan. Muuttuvat jotenkin ikäviksi ihmisiksi luonteeltaan. Itse olen ollut normaalipainoinen iät, ajat, joten ei kokemusta lihavuudesta tai laihuudesta. Naisvaltaisella alalla joutuu kuuntelemaan näitäikäviä juttuja eli ei kiinnosta kuin oma ulkomuoto.

Vierailija
7/7 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se ulkokouri vaan merkitsee enemmän kuin sisäinen :(