"ystäväni" teki vi**umaiset
pyysi minua kummiksi, ikinä en saanut kutsua ristiäisiin ja ilokseni yhteinen tuttumme oli eile laittanut naamakirjaan kuvi ristiäisistä ja hehkutti onneaan kummin roolistaan. Ehkä tuli "hieman" paha mieli :(
Kommentit (39)
ketuttaa se ettei "ystäväni" voinut käyttäytyä yhtään lapsellisemmin. Ikänsä puolesta olisi voinut luulla tämän kertoa asian laidan kasvotusten taikka edes puhelinteitse.
Mielenkiinnosta palaisin innosta soittaa ja pyytää selitystä mutta en taida viitsiä, tiedä että onko hän sitenkään sen arvoinen.
oon sen verta räväkkä ja äkkipikanen persoona että en malttaisi pitää kieltä solmulla ja siitä tuskin seuraisi tämmösessä tilanteessa mitään hyvää. Ehkä parempi pitää suu supussa ettei synny sen isompia sotia ja ala soihdut laulamaan.
Kävi oikein semmoset itutus väreet kehonläpi kun tän luki! Tässä sen huomaa miten inhottavaa sakkia maanpäällä dallailee. Kaipa kaveris kuvittelee olenavsa jotenkin parempi ja ylempiarvonen nii ei sillon rahvaanomaisille tarvii infota mistään mitään
miksi tässä näin lopulta kävi.
Mutta ajattele ap positiivisesti, sun ei tarvii ostaa niitä pakkolahjoja eikä sun tarvii leikkii, että se lapsi sua kiinnoastais.
No ootko nyt sitten kummi kuitenkin?
Pelkuri.
Sattuiko raskausaikan mahdollisesti jotakin, jolla käytöstä voisi selittää. Kaikki suhteen ovat kuitenkin kahden kauppaa.
Oletko mahdollisesti etusormi ojossa läksyttänyt vääristä valinnoista ja oman pään näkemyksistä länkyttämällä tuubaa, syömisistä tai juomista, raskaushormonit kuitenkin pistävät välillä pään sekaisin pienistäkin sanomisista.
miksi tässä näin lopulta kävi.
Mutta ajattele ap positiivisesti, sun ei tarvii ostaa niitä pakkolahjoja eikä sun tarvii leikkii, että se lapsi sua kiinnoastais.
Olisi kiva kuulla, että millanen tekosyy sieltä tulisi mutta toisaaltaan en sitten tiedä.
Mutta itseppä hän pilasi tämän 15 vuoden "ystävyyden" tai oikeastaan minähän se aina olin olkapäänä kuuntelemassa miten mies pilaa hänen elämän kun ei maksa ripsipidennyksiä tai ostanut 100 euron kenkiä..
Että terveisiä perseestä jos satut tätä lukemaan (=
Pelkuri.
Sattuiko raskausaikan mahdollisesti jotakin, jolla käytöstä voisi selittää. Kaikki suhteen ovat kuitenkin kahden kauppaa.
Oletko mahdollisesti etusormi ojossa läksyttänyt vääristä valinnoista ja oman pään näkemyksistä länkyttämällä tuubaa, syömisistä tai juomista, raskaushormonit kuitenkin pistävät välillä pään sekaisin pienistäkin sanomisista.
päinvastoi. Olin tukena ja autoin kaikessa mahdollisessa. Olin vilpittömästi onnellinen hänen pulestaan enkä mennyt sormipystyssä neuvomaan, itselläni kun ei ole lapsia niin ei oikein ole edes mistään sanomista kun en mistää tiedäkkään (=
mä edes tiennyt millon ristiäiset oli
Eli varmistas se nyt kuitenkin, ennenkuin mesoat ihan hulluna.
niin olisko kaveris kummi siinä vaiheessa? Eiköhän tää ap:n tilanne ole aika ittestäänselvyys jos ei edes kutsuat ristiäisiin tullu.
niin olisko kaveris kummi siinä vaiheessa? Eiköhän tää ap:n tilanne ole aika ittestäänselvyys jos ei edes kutsuat ristiäisiin tullu.
Ap, koska sut pyydettiin kummiksi?
Ei tarvitse ostaa lahjoja eikä kuunnella jälkikäteen narinaa että oli vääränlaisia. Helpommalla pääset ilman kummiuden velvoitteita, voithan muutenkin olla läheinen aikuinen ystäväsi lapselle.
Ymmärrän toki että olet loukkaantunut ja ystäväsi käyttäytyi erikoisesti. Kummi voit kyllä olla olematta läsnä ristiäisissä eli tarkistapa kuitenkin ystävältäsi onko sinut merkitty kummiksi.
siitä oli puhetta jo alkuraskaudesta ja suostuin jos illoin. Myöhemmin, olisikohan ollut rv 35 "ystäväni" pyysi minua uudemmankerran lapsensa kummiksi ja suostun siltä istumalta ja kerroin kuinka otettu olen ja lässynlää.
Ei tarvitse ostaa lahjoja eikä kuunnella jälkikäteen narinaa että oli vääränlaisia. Helpommalla pääset ilman kummiuden velvoitteita, voithan muutenkin olla läheinen aikuinen ystäväsi lapselle.
Ymmärrän toki että olet loukkaantunut ja ystäväsi käyttäytyi erikoisesti. Kummi voit kyllä olla olematta läsnä ristiäisissä eli tarkistapa kuitenkin ystävältäsi onko sinut merkitty kummiksi.
Minulla on 7 kummilasta. Tai oli kunnes erosin kirkosta. Pelkkää velvollisuutta ja suostuin vain siksi kun eivät kummeja meinanneet saada kun niin paljon on porukkaa eronnut kirkosta.
Aloin sillä ehdolla, että mulla ei ole mitään velvollisuuksia. Vain nimi paperissa.
Ja jos omalle kohdalle tuollainen sattuisi niin ajattelisin vain, että joku kämmi on sattunut.
Minua rasittaa nämä ainaiset mielensäpahoittajat. Äitini on samanlainen. Etsii aina joka asiasta salattuja viestejä, että muut haluaa hänelle vittuilla. Tosi rasittavaa.
että melkeinpä aina välit kummiin menevät huonoiksi eikä kummin rooli ole muutenkaan kovin kehuttava.
Ja jos ystäväsi on tuollainen niin voi olla ihan varma, että kummisuhteesta ei tulis yhtään mitään. Teki oikeastaan sulle palveluksen kun ei kutsunutkaan.. :)
Minulla on 7 kummilasta. Tai oli kunnes erosin kirkosta. Pelkkää velvollisuutta ja suostuin vain siksi kun eivät kummeja meinanneet saada kun niin paljon on porukkaa eronnut kirkosta.
Aloin sillä ehdolla, että mulla ei ole mitään velvollisuuksia. Vain nimi paperissa.Ja jos omalle kohdalle tuollainen sattuisi niin ajattelisin vain, että joku kämmi on sattunut.
Minua rasittaa nämä ainaiset mielensäpahoittajat. Äitini on samanlainen. Etsii aina joka asiasta salattuja viestejä, että muut haluaa hänelle vittuilla. Tosi rasittavaa.
Aloin sillä ehdolla, että mulla ei ole mitään velvollisuuksia. Vain nimi paperissa.Ja jos omalle kohdalle tuollainen sattuisi niin ajattelisin vain, että joku kämmi on sattunut.
tämä oli ensinmäinen kerta kun mua edes pyydetään kummiksi, olin enemmän kuin onnellinen ja olin myös valmis ottamaan avosylin vastaan ne kummiuden paskatkin puolet ja ylihinnoitellut lahja ostokset.
Kyllä mä ken olevani oikeutettu pahoittamaan mieleni näinki paskamaisesta tempusta.
tää oli ensinmäinen kerta kun mua edes pyydettiin kenenkään kummiksi, olin siis erittäin oettu ja onnellinen vaikka tieskinki että kummiudessa onkin ne omat paskat puolensakki. Kerkesin jo ostamaankin ylihinnoitetun kummilahjan jota vanhemmat toivoi.
Kyllä mä koen olevani oikeutettu pahoittamaan mieleni näinki paskamaisesta tempusta.
siis oikeesti?! Onpa sulla ollu varsinainen "ystävä" tosiaan.