Pullukka tässä kyselee, että miltä koolta tämä neito näyttää?
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/10/22/article-0-159F75FB000005DC-1_…
Terkuin: sokea omalle painolle
Kommentit (41)
todella selvästi isompi kun minä. Käytän farkuissa tuumaa 30, muuten 40/42 ja M tai L. Ja ennen kun joku tulee sanomaan että pidän vain trikoovaatteita niin päivittäin pidän tyköistuvaa kauluspaitaa töiden takia (toisen koko M, toisen L) ja ei tursua napit. Farkuista ei jää jenkkakahvoja, mutta ostan yleensä vähän korkeavyötäröisemmät.
t. 170cm/101kg
Käytän samoja kokoja kanssasi ja olen 168 cm ja painan 66...
ja 164/68... Housukoko 30" tai 38-40, paidat 40-42.
Ei todellakaan ole L tai XL kokoa, vaan paljon isompi!
todella selvästi isompi kun minä. Käytän farkuissa tuumaa 30, muuten 40/42 ja M tai L. Ja ennen kun joku tulee sanomaan että pidän vain trikoovaatteita niin päivittäin pidän tyköistuvaa kauluspaitaa töiden takia (toisen koko M, toisen L) ja ei tursua napit. Farkuista ei jää jenkkakahvoja, mutta ostan yleensä vähän korkeavyötäröisemmät. t. 170cm/101kg
farkut on 31", vaatekoko M/L ja useimmin 40 kuin 38. Mun tytär on taskuvenus - ei pullea vaan naisellisemman mallinen 158/75 ja käyttää kokoa 44/46/L/XL
Jotenkin vaikea uskoa tuota satakiloista 38 kokoista:)
todella selvästi isompi kun minä. Käytän farkuissa tuumaa 30, muuten 40/42 ja M tai L. Ja ennen kun joku tulee sanomaan että pidän vain trikoovaatteita niin päivittäin pidän tyköistuvaa kauluspaitaa töiden takia (toisen koko M, toisen L) ja ei tursua napit. Farkuista ei jää jenkkakahvoja, mutta ostan yleensä vähän korkeavyötäröisemmät. t. 170cm/101kg
farkut on 31", vaatekoko M/L ja useimmin 40 kuin 38. Mun tytär on taskuvenus - ei pullea vaan naisellisemman mallinen 158/75 ja käyttää kokoa 44/46/L/XL
Mä oon 164/58 ja mun peppu ei ole pieni vaan pyöreä ja alakroppa siis ylävartaloa isompi ja mun farkut on tuumaa 27.
Että jos oon saman mittainen ja tuumakoko 4 tuumaa eli noin 10 senttiä isompi sulla, niin sun peppu ei ole pieni, ei edes sun muuhun kokoon nähden. Ei millään.
farkut on 31", vaatekoko M/L ja useimmin 40 kuin 38. Mun tytär on taskuvenus - ei pullea vaan naisellisemman mallinen 158/75 ja käyttää kokoa 44/46/L/XL Jotenkin vaikea uskoa tuota satakiloista 38 kokoista:)
Mä oon 164/58 ja mun peppu ei ole pieni vaan pyöreä ja alakroppa siis ylävartaloa isompi ja mun farkut on tuumaa 27. Että jos oon saman mittainen ja tuumakoko 4 tuumaa eli noin 10 senttiä isompi sulla, niin sun peppu ei ole pieni, ei edes sun muuhun kokoon nähden. Ei millään.
ja peppu on pyöreä eikä sellainen leveä ja littana. En ole koskaan pitänyt itseäni leveäperseisenä enkä muihin verrattuna olekaa.
Täytyy varmaan tarkistaa farkun koko mutta ei alle 30 kuitenkaan
29
Jos laihtuisi 20kg, niin olisi tyrmäävä.
satakiloinen täällä :D 38 koko ei kyllä yleensä sovi, korkeintaan sitten venyvissä vaatteissa! Joku kyseli että aivotko minussa painaa vai mikä, niin en todella tiedä ja ä-neuvolassakin on tullut ihmettelyä että voinko painaa niin paljon kun ulkoisesti en kyllä näytä miltään "satakiloiselta".. Kun mittani olivat 170/80 niin farkut olivat 36, siis ei tuuma vaan se toinen kokoluokitus =) 70-kiloisena ostin aina xs tai s-koon vaatteita ja housut olivat silloin kyllä 36..
Vyötärönympärykseni oli kapeimmasta kohdasta pari viikkoa sitten 78cm. Lantio meni muutaman sentin yli metrin. Käsivarret muistaakseen 28cm. Muita mittoja en nyt tähän hätään muista:)
T.Se paksu
Kun mittani olivat 170/80 niin farkut olivat 36, siis ei tuuma vaan se toinen kokoluokitus =) 70-kiloisena ostin aina xs tai s-koon vaatteita ja housut olivat silloin kyllä 36..
Vyötärönympärykseni oli kapeimmasta kohdasta pari viikkoa sitten 78cm. Lantio meni muutaman sentin yli metrin. Käsivarret muistaakseen 28cm. Muita mittoja en nyt tähän hätään muista:)
T.Se paksu
Hurjaa! Mä oon 174/54 ja mun koko on myös tuo 36. Vielä pari kiloa takaperin se oli 38. Lantio 92 cm, 57-kilosena se oli 96 cm.
Lähempänä 150kg,ihan oikeesti.En sano tota pahalla mut ei todellakaan ole alle satakiloinen.
vaan jopa aika söpö. Luulen ettei olisi hyvännäköinen laihana vaan joku 20 kilon laihdutus olisi riittävästi.
ei 158cm/75kg ole vain pullea taskuvenus vaan huomattavan ylipainoinen eli lihava.
Painaa yli 100 kg ja käyttää ehkäpä kokoa 54 - 56.
ei 158cm/75kg ole vain pullea taskuvenus vaan huomattavan ylipainoinen eli lihava.
Sori.
tosi läski, mut ei ihan rullatuoli-kuntoinen :P
Hän on 170cm ja luulen että painaa noin 100-110kg.
Gemma on myös jojo-laihduttaja ja laihtui kokoon 14 joku vuosi sitten ja silloin näytti aika hyvältä.
Hän on 170cm ja luulen että painaa noin 100-110kg.
Gemma on myös jojo-laihduttaja ja laihtui kokoon 14 joku vuosi sitten ja silloin näytti aika hyvältä.
Näyttäisi nyt lihoneen niistä 18 koon ajoistaan. Oheisessa linkissä oli vielä kokoa 18, mutta ei todellakaan enää tai siis tuossa kuvassa ei ole, vaan on paljon lihavampi.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2170835/TOWIE-girl-Gemma-Coll…
painoa semmoiset 90 kg. Oon vähän huono arvioimaan, mutta on tuo jo mielestäni lihava.
ev