Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, mitä ajatella? lapsi 5v väittää isäpuolen lyöneen, isäpuoli

Vierailija
01.10.2012 |

itse kieltää jyrkästi, kertoi varsin yksityiskohtaisesti konfliktitilanteesta, jolloin olin ruokakaupassa (ehkä 10min poissa kotoa), lapsi oli alkanut raivota ja yrittänyt lyödä ja purra, jolloin mies oli ottanut käsistä kiinni estääkseen.

Oon ollut muksun totaali-yh vuosikausia, ja hänen ollu tosi vaikea hyväksyä seurustelukumppaninai,joka kuitenkin kohtelee lasta tosi hyvin. Ahdistaa ja väsyttää, onko meillä kohta ls-sosu ovella, jos lapsi menee selittämään että häntä on lyöty kotona? :(

Mitään jälkiä ei näy.

Lapsi vaan sanoo, että haluaa ettei XX enää tule meille. Mutta voiko lapsi sanella vanhempien elämän? Tuntuu et oon umpikujassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsi on samassa iässä huutanut "isä löi" kun isä on napannut kiinni käsivarsista, siis pitänyt paikallaan lapsen raivotessa. Jos lapsi itse voimalla huitoo niin kiinniotto voi tuntua lyömiseltä.

Vierailija
2/3 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin samanikäinen poika keksinyt tuollaista joskus kun on ollut vihainen. Mutta en jättäisi poikaa hetkeksikään sellaisen aikuisen seuraan josta en olisi 100 % varma että voi luottaa. Mitä jos jatkossa et jättäisi poikaa enää miehen kanssa kahdestaan? esim ottaisit kauppareissulle mukkaan. Ja ajan kanssa katsoisit, ja tietenkin jos se mies jatkossa vaikuttaa uhkaavalta tai muuta, niin silloin tietenkin jätät sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lastahan ei voi automaattisesti leimata valehtelijaksi vaikka tuon ikäiset joskus juttuja keksiikin.