Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortti 18. raskausviikolla

Vierailija
22.10.2012 |

Hyvä vai paha?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiö on ihan ihmisen näköinen, pienet varpaat ja sormet, sukupuolenkin näkee hyvin. Ja se synnytetään...käynnistetään lääkkeillä. Mieti vielä. Varsinkin jos lapsessa ei ole mitään geneettistä vikaa tai raskaus ei uhkaa sinun henkeä/terveyttä. Lopultakin voi olla kokemus josta et selviä henkisesti kovinkaan helpolla.

Vierailija
2/2 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiö on jo aika iso ja tosiaan ihan lapsen näköinenkin. En tiedä miten käytännössä tehdään, kaavinnalla vai?



Itselle abortin tekeminen olisi tosi vaikea päätös, oli viikot sitten mitä tahansa. Pahasti sairaan tai vammaisen sikiön kohdalla harkitsisin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla