Video, jossa kolme tyttöä hakkaa ja nöyryyttää neljännettä
https://www.facebook.com/photo.php?v=4827795336532
Oon ihan sanaton tosta videosta. Viha kiehuu noita idiootteja kohtaan. On se kumma kun ei saada penskoja kuriin. Tollasta kiusaamista EI SAISI OLLA.
Kommentit (14)
tarkoittaa? Onko hakattu tyttö siis jonkinlainen 1/4-ihminen? (En jaksa katsoa mitään hakkausvideota)
Olipas turha kommentti sinulta.
Video oli merkki siitä, mitä kiusaaminen pahimmillaan on.
ajattelin että tyttöjen kiusa on lähinnä sanallista. Tasa-arvo on saavutettu tässäkin.
t. 11cm mies
Katsoin myös kyseisen videon ja itkuhan siinä tuli. Ihan hirveää! Ja kehtaavat vielä kuvata.. Katsoin videon alkuillasta ja vieläkin puristaa rintaa.. :(
kauheeta ja se tyttö vaan suostuu alistettavaks tossa :( Itse olisin räjähtänyt jossain vaiheessa ihan varmasti. Siitä ei olis tullu kivaa jälkeä, ku näkee vaan valkosta hehkua raivoissaan... Miten tollanen edes on mahdollista, luulis et käytävil nyt joku kulkis. Toivottavasti tytöt joutu videon myötä vastuuseen asiasta :(((
ajattelin että tyttöjen kiusa on lähinnä sanallista. Tasa-arvo on saavutettu tässäkin.
t. 11cm mies
Mä tiedän keski-ikäisiä naisia, joita on aikoinaan koulussa kiusattu fyysisesti todella julmin tavoin.
Sairaalakuntoonkin jopa hakattu.
Hirveätä kyllä, sukupuolesta riippumatta.
Aivan kamalaa.
Ei voi kun toivoa, ettei oma lapsi joudu tuollaista ikinä kokemaan, eikä olisi itse kiusaajana!
Olette idiootteja. Vastuuttomia kusipäitä.
En todellakaan katso noita.
Lapsestaan kun kasvattaa tuollaisen joka ei osaa puolustaa itseään niin ihmekö tuo että tuollaista pääsee tapahtumaan. Eihän se siltikään oikeuta tuollaiseen kohteluun, mitä nyt minuutin verran katselin alusta. Kiusaajat tietysti pitäisi vetää hirteen ja uhrille pitää lempeä puhuttelu siitä että jatkossa taistelee vastaan heti kun alkaa tuuppimista tulemaan kusipäiltä.
Miksi te katotte ja jaatte näitä? Se on osa kiusaamista, siksi niitä nettiin ladataan.
Olette idiootteja. Vastuuttomia kusipäitä.
En todellakaan katso noita.
Itse olet vajaaälyinen jos et ymmärrä että nettiin ladatulla videolla saadaan tekijät parhaiten kiinni, sekä lisäksi huomiota tapaukseen. Kiusaajat siinä ampuvat vain itseään jalkaan.
Lapsestaan kun kasvattaa tuollaisen joka ei osaa puolustaa itseään niin ihmekö tuo että tuollaista pääsee tapahtumaan. Eihän se siltikään oikeuta tuollaiseen kohteluun, mitä nyt minuutin verran katselin alusta. Kiusaajat tietysti pitäisi vetää hirteen ja uhrille pitää lempeä puhuttelu siitä että jatkossa taistelee vastaan heti kun alkaa tuuppimista tulemaan kusipäiltä.
Maailma on valitettavasti paljon raaempi, kuin idealistit itselleen uskottelevat. Heikkoa kiusataan armotta, ei kannata siis olla heikko vaan lyödä lujaa takaisin.
Oma lapsuuteni opetti minut juuri tähän ja itse aion välittää samanlaisen itsepuolustusviestin eteenpäin sitten aikoinaan omille lapsilleni. Uhriutuminen on pahinta, mitä itselleen voi tehdä.
Olisin iskenyt kävelykeppini noiden paskaämmien vatsoista läpi. Ehkä oppisivat jotain, jos saisivat kieriä maassa omissa kusissaan, paskoissaan ja verissään, kun oma kiusattu nauraa vieressä. Olisin voinut vielä hakata heidän naamojaankin samaan menoon, sellaisesta kun näyttävät niin nauttivan. Apuahan en olisi heille hankkinut, ja näin olisin ohjeistanut kiusattuakin toimimaan.
Ihan kamala video! Toivottavasti kiusaajaat saavat vähintäänkin samalla mitalla takaisin.