Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Islaminuskoiset luonnontieteilijät - onko heitä?

Vierailija
22.10.2012 |

Onko yleistä, että taustaltaan islaminuskoiset luonnontieteilijät vaihtavat ateismiin uravalinnan takia? Kristityissä olen tällaista paljonkin huomannut luonnontietelijöiden parissa (mm. geologit, biologit).

Vai sopivatko islam ja evoluutio yhteen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Hylkäämällä islamin julkisesti saa kuolemantuomion päälleen. Voidaan vain arvailla vaihtaako joku ateismiin sisäisesti ja kaikessa hiljaisuudessa.

Vierailija
2/4 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismi on islamissa niin voimakkaasti kiellettyä, että harva ilmoittaa sellaisesta julkisesti, monet saattavat elää länsimaista sekulaarin näköistä elämää, mutta ovat muslimeja kumminkin, kun ollan tosiasioien äärellä.

Koraanissa kerrotaan siitä, miten Jumala on järjestänyt maailman. Kaikkien tieteidenalojen kehitysaskeleet todistavat muslimeille entistä VAHVEMMIN Jumalan luomistyöstä, ihmiselle on vain annettu armo nähdä ja oppia niitä asioita.

Kristitystä perhestä kotoisin olevan tutkijan ilmoittautuminen ateistiksi on nähdäkseni jo vallinneen tilan ääneen todentamista. Enempi kai uskonkriisejä sattuu teologian opiskelijoille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä musliminaisen väitöksessään ja karonkassa. Ala molekyylibiologia. Tarjosi muuten viiniä, itse joi vettä.

Vierailija
4/4 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvia Iranista 70-luvulta:

http://funnytogo.com/pictures/iran70s/lifestyle.htm

Että metsään on menty, nopeasti.