Minkä kokoisia teidän 13-vuotiaat tytöt on?
Tänään oli lapsella se seiskaluokan terveystarkastus ja mä olin siis mukana ja terkkari sano, että ei sais kauheesti syödä herkkuja kun on vähän tukeva! :O Lapsi on aika lihaksikas ja pituutta on 159cm ja painoa 55kg.
Kommentit (37)
Lapsi syö ihan normaalisti ja ei kyllä syö herkkujakaan paljoa. Nyt se itkee huoneessaan että ei syö enää ikinä mitään jne. :(
-ap-
Itse olen 168cm ja lapsen isä on 182cm, että luulisi kasvavan vielä.
Itse olen 168cm ja lapsen isä on 182cm, että luulisi kasvavan vielä.
-ap-
Muistan omasta nuoruudesta kun olin 16v.
niin terkka sanoi, että nyt ei saa lihoa enää yhtään kun olin 160cm ja 52kg.
Ja en kyllä lihonutkaan vaan olin 52kg-48kg siihen asti kunnes tulin 1.kerran raskaaksi 28v.
169 cm ja 52 kg, lentopalloa pelaa kun on pitkä tyttö
hyi, saisi ottaa lapset pois tällaisilta vanhemmilta jotka sairaalloisesti ihannoivat laihuutta
Kyllä ole tuhti mitenkään. Itse aloin kasvamaan about ton ikäisenä ja lopetin kasvun 16v. Ihan normaali tyttö. Terkkari voisi valita sanansa tarkemmin nuorten tyttöjen kanssa. Opastaa terveelliseen elämään sen sijaan että varoittelee painosta tms. Jos on terveet elämäntavat ni kaikki muukin on balanssissa. Käyn läpi samaa oman teinitytön kanssa. Kovaa itsekritiikkiä.
ja ei ole todellakaan grammaakaan rasvaa, lihakset kyllä on ja isot... ei siis ole silmällekkään yhtään tukeva
eipä ollut terkkarilla valittamista, muistutti vaan, että muistaa syödä tarpeeksi treeneihin nähden
Mä täytän ihan koht 13 ja oon 168cm ja painan 55kg terkkari ei oo sanonu että oon ylipainonen enkä mikää liian laiha...
mitä vittua, et todellakaan oo painanu liikaa tuon pituseksi, itse 165cm ja 45kg :)
Meidän 12v on 135cm pitkä painoa 31kg tyttö on tanssia ja haluaa aloittaa ratsastuksen
Itse olen saman pituinen ja painoin tuon ikäisenä 10 kiloa vähemmän. Onhan hän aika painava ikäisekseen.
Siis miksi sä olet mukana seiskaluokkalaiset terveystarkastuksessa?😲mun mielestä outoa ja ahdistavaa.
perkele kirjoitti:
mitä vittua, et todellakaan oo painanu liikaa tuon pituseksi, itse 165cm ja 45kg :)
mä oon tänä vuonna 12, 165cm ja 50kg.. :D
Ja pituuskasvua voi tulla vaikka kuinka vielä, mullekin tuli seiskasta vielä lähes 10 senttiä.