Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tästä sanotte :)

Vierailija
30.11.2005 |

Annan vajaa 10 kuiselle tavallista maitoa. Vielä annan maitoa ja korviketta sekaisin, mutta pian annan jo pelkkää maitoa.

Suositushan olisi antaa vasta yli vuoden ikäiselle, mutta meillä näin... :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus yrittää turvata sen, ettei liian aikainen aloittaminen herkistäisi allergialle. Eli jos ei allergiaoireita tule, niin asia on ok. Onhan maitoa ennen annettu jo paljon pienemmillekin. Esim. veljeni sai " puolimaitoa" jo 3 kk iästä lähtien.

Vierailija
2/5 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin imetin samalla. Mua huvittaa äidit jotka ottaa nuo suositukset niin kirjaimellisesti, että ne alottaa maitokokeilut PÄIVÄLLEEN vuoden ikäiselle. Ja PÄIVÄLLEEN vuoden ikäisenä myös lopetetaan imetys. Omaa järkeä ei uskalleta käyttää.

Onhan sitten tää toinenkin ääripää joka antaa 2 kk:n ikäiselle lihasoseita että nukkuis yöt läpeensä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos saatte kiksejä siitä, niin en minä sille mitään voi. Minä ihan tyytyväisenä noudatin suosituksia, koska tiesin että ne perustuvat hiukan perusteellisempaan tutkimukseen kuin mihin minun rahkeeni riittivät. Olen sitä mieltä, että jos en itse ole jonkun alan asiantuntija, niin mieluummin noudatan asiantuntijoiden ohjeita kuin teen omin päin päin persettä. Tätä minä kutsun maalaisjärjeksi.

Vierailija
4/5 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

loittaa!!!

Vierailija
5/5 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en usko " päteviä terkkoja" vaan tutkittua tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän