Paha kateus ja pettymys iski!
Erehdyin katsomaan muuatta blogia jossa bloggaaja oli ikäiseni nainen ja sillä oli just sellainen talo, sisustus ja puutarha kuin mitä mäkin olen tavoitellut ja yrittänyt saada. Mä en voi ymmärtää miksi toiset saavat kaikkia ihanuuksia ja toiset eivät saa millään vaikka mäkin olen yrittänyt aivan kauheasti.
Itkettää!
Kommentit (16)
ja katkeruus ovat energiasyöppöjä,jotka kuluttavat ihmiseltä kaikki voimat.Samoin suru. Mietippä tykönäsi että mihin muuhun hyödylliseen voisit suunnata saman määrän energiaa kuin esimerkiksi kateuteen? Jos jotain tilannetta ei pysty KOHTUUDELLA muuttamaan, niin silloin pitää vaan hyväksyä että näin on.
että jollakin toisella on juuri sitä mitä itse on tavoitellut ja halunnut vuosikausia?! Kun on itse vuosikausia yrittänyt ja nähnyt vaivaa unelmansa eteen ja lopulta toteaa, ettei sitä enää koskaan saakaan niin kyllä vaan pistää vihaksi nähdä kun jollakin toisella on se. Miten tämä elämä voi olla niin epäoikeuden mukainen! Mä en kestä tätä!
että esim kadehtimani ihminen on jollain saralla taas "huonompi" kuin minä. Epäoikeudenmukaisuutta on aina, mutta kukaan ei ole niin täydellinen, että hänessä olisi kaikki kateuden arvoista.
Erehdyin katsomaan muuatta blogia jossa bloggaaja oli ikäiseni nainen ja sillä oli just sellainen talo, sisustus ja puutarha kuin mitä mäkin olen tavoitellut ja yrittänyt saada. Mä en voi ymmärtää miksi toiset saavat kaikkia ihanuuksia ja toiset eivät saa millään vaikka mäkin olen yrittänyt aivan kauheasti.
Itkettää!
Blogeissa näytetään vain yksi puoli elämästä. Et voi koskaan tietää, millaista helvettiä sen naisen elämä muuten voi olla, tai mitä kaikkea se on joutunut elämässään kokemaan.
niin mäkin voin kadehtua...
itse en aio enää IKINÄ mennä katsomaan sen blogia, tekee niin pahaa. Pitäisi lailla kieltää tuollainen kehuskelu netissä viattomien ihmisparkojen nenän edessä.
olet yrittänyt myös saada hienoa taloa ja kivaa sisustusta ja mikä sen on estänyt?
Luulisi että tuollaiset asiat voi saada melko helposti jos on vaivaa valmis näkemään ja työtä tekemään.
Voisiko olla että tuo bloggaaja on nähnyt oikeasti vaivaa saavuttaakseen nuo asiat?
Ei pidä olla kateellinen ihmiselle, joka on saavuttanut jotain tekemällä asioita, joita itse ei ole valmis tekemään. Elämä on täynnä valintoja.
että jollakin toisella on juuri sitä mitä itse on tavoitellut ja halunnut vuosikausia?! Kun on itse vuosikausia yrittänyt ja nähnyt vaivaa unelmansa eteen ja lopulta toteaa, ettei sitä enää koskaan saakaan niin pistää vihaksi nähdä kun jollakin toisella on se. Miten tämä elämä voi olla niin epäoikeuden mukainen! Mä en kestä tätä!
Millälailla epäoikeudenmukaista? Miksi luulet että se toinen ei "ansaitse" sitä kaikkea (jos kohta sinäkin ansaitsisit mielestäsi)?
Itkettää!Blogeissa näytetään vain yksi puoli elämästä. Et voi koskaan tietää, millaista helvettiä sen naisen elämä muuten voi olla, tai mitä kaikkea se on joutunut elämässään kokemaan.
Mutta pelkään pahoin, että joidenkin elämä on juuri niin täydellistä kuin miltä se näyttääkin.
ja katkeruus ovat energiasyöppöjä,jotka kuluttavat ihmiseltä kaikki voimat.Samoin suru. Mietippä tykönäsi että mihin muuhun hyödylliseen voisit suunnata saman määrän energiaa kuin esimerkiksi kateuteen? Jos jotain tilannetta ei pysty KOHTUUDELLA muuttamaan, niin silloin pitää vaan hyväksyä että näin on.
että jollakin toisella on juuri sitä mitä itse on tavoitellut ja halunnut vuosikausia?! Kun on itse vuosikausia yrittänyt ja nähnyt vaivaa unelmansa eteen ja lopulta toteaa, ettei sitä enää koskaan saakaan niin kyllä vaan pistää vihaksi nähdä kun jollakin toisella on se. Miten tämä elämä voi olla niin epäoikeuden mukainen! Mä en kestä tätä!
Oikeudenmukaisuus on siis vain sitä että sinä saat haluamasi ja muista viis?
Niinpä tietenkin....
itse en aio enää IKINÄ mennä katsomaan sen blogia, tekee niin pahaa. Pitäisi lailla kieltää tuollainen kehuskelu netissä viattomien ihmisparkojen nenän edessä.
Ai tää oliki provo :D Menin aluks lankaan:)
itse en aio enää IKINÄ mennä katsomaan sen blogia, tekee niin pahaa. Pitäisi lailla kieltää tuollainen kehuskelu netissä viattomien ihmisparkojen nenän edessä.Ai tää oliki provo :D Menin aluks lankaan:)
Kyllä mä ihan tosissani olen. = O
Niin en osaa kyllä neuvoa. Itse kun en ole kateellisuuteen taipuvainen. Enemmän murehdin muutoin asioita ja yritän päästä siitä vaivasta tällä omalla neuvollani irti.
Minua vaivaa oma vartaloni,että miksi se ei ole sellainen ja sellainen, ei niin että olisin kateellinen muiden vartaloille vaan yksinkertaisesti niin että minulta vain puuttuu jotain oleellista. Mutta kun sitä asian tilaa ei voi Kohtuudella muuttaa niin pakko vaan hyväksyä. Itsekin olen kyllä tehnyt töitä asian eteen ja yrittänyt mutta nyt ei enää jaksa. Kyse ei ole ylipainosta.
Tsemppiä kaikille kippuroiville.
että en pysty auttamaan :( kadehdin lähestulkoot jokaista naista jolla on tytär. Ja niitä naisia on aika paljon, joten voitte kuvitella kuinka paljon kateutta minuun mahtuu...
että en pysty auttamaan :( kadehdin lähestulkoot jokaista naista jolla on tytär. Ja niitä naisia on aika paljon, joten voitte kuvitella kuinka paljon kateutta minuun mahtuu...
Onko ihan varmaa ettet voi enää saada tytärtä? Toisekseen on ne pojatkin vaan kivoja! Usein paljon uskollisempia äideilleen kuin tyttäret pitkässä juoksussa.
Ehkei tämä mun kateuteni sitten olekana ihan tavatonta ja epänormaalia. Sitä kun on laittanut elämälleen tietynlaisia suuntimia ja kun niitä ei sitten saakaan se luopuminen on joskus kovin kipeää.
Onko ihan varmaa ettet voi enää saada tytärtä? Toisekseen on ne pojatkin vaan kivoja! Usein paljon uskollisempia äideilleen kuin tyttäret pitkässä juoksussa.
Ehkei tämä mun kateuteni sitten olekana ihan tavatonta ja epänormaalia. Sitä kun on laittanut elämälleen tietynlaisia suuntimia ja kun niitä ei sitten saakaan se luopuminen on joskus kovin kipeää.
mies ei halua enempää lapsia. Tätä kateutta on vaan tosi raskas kantaa, varsinkin kun itse tietää kuinka tyhmää se kadehtiminen on. Sama varmasti sinunkin tilanteessasi. Mutta jos jotain positiivista on sinun tilanteessasi, niin voit aina tavoitella tuota kateuttasi. Sillä se kiva koti ja sisutus on mahdollisia asioita elämässäsi. Niissä ei tule ikä vastaan :)