Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperoikaisten vanhemmat, voiko lapsi kaatua

Vierailija
22.10.2012 |

niin etta satuttaa takaraivonsa tai niskansa. Asia on jaanyt minua vaivaamaan kun olimme kaymassa mielenterveysongelmista karsivan sukulaisen luona. Lapsella oli jossain valissa tullut niskan ja kalloluun liitoskohdan paikkeille reian muotoinen haava josta vuosi hieman verta. Olen tuota miettinyt useinkin etta tekiko tuo sukulainen lapselle jotain, tuon ihmisen puheet silloin ja myohemminkin ovat olleet sen verran sekavia ja omituisia etta sopivat hyvin siihen etta olisi silloin vahingoittanut lastani. Itse mita olen havainnut taaperoikaisia katsellessa, on etta he kylla tupsahtelevat yleensa eteen- ei taaksepain. Mutta teilla joilla on pitempiaikaista kokemusta, korjatkaa minua jos olen vaarassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli juuri oppinut kävelemään takaperin ja tömähti päin pöytää kun kompastui.

Eli kyllähän se mahdollista on. Minusta tosin vähän harvinaisempaa.

Vierailija
2/3 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän pikku apina on onnistunut loukkaamaan itsensä aivan uskomattomilla tavoilla ja ihan ihmeellisiin paikkoihin. Eikö lapsi puhu? Voisit yrittää vähän udella lapselta millaista kylässä oli. Myös lapsen reaktiot sukulaiseen voivat kertoa jotain. En kyllä lähtisi heti sukulaista syyttämään. Kuten sanoin, taapero kykenee vaikka mihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kaatua. Mihin suuntaan sinä kaadut, jos liukastut? Suihkussa helposti liukastuu, myös lattialle jääneet lehdet voivat olla liukkaita.

Meidän yksivuotiaalle tuli juuri viime viikolla takaraivoon haava, kun liukastui. Pään alueen haavat muutenkin vuotavat herkästi aika paljonkin, vaikka olisi ihan pieni haava.