Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v:n ihonpuhdistus

Vierailija
21.10.2012 |

11v tytölle alkanut tulla näppyjä nenänpieliin. Mitä ihinpuhdistusaineita nykyään teinit käyttää? Mitä sinun tyttösi käyttää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käytä meikkiä niin vesipesu riittää, tai sitten jonkun hellävaraisen suihkusaippuan kanssa silmiä varoen. Nenänpielet rasvoittuvat herkästi ja niitä usein pyyhkäistään likaisillakin sormilla, eli näpit pois nassusta! :)

Sitten kun todella tarvitsee kunnon putsaria, eli murrosikä tuo mukanaan mukavasti hormooneja tai meikkalu alkaa niin itselläni Lumenen valkosinisessä tuubissa oleva putsari piti ihon puhtaana tosi hyvin :) Sitten kun tuntuu että iho ei siitäkään asetu, niin Lumenen Natural Coden kasvovesi pitää huokoset kurissa ja putsaa viimeisetkin lian jos putsarilla missasi jotain. Kosteusvoide kannattaakin kunnolla etsiä itselleen sopiva, sillä niitä on niin useaa laatua. Ensin kannattaa kyllä tunnustella että pärjääkö ilman, mutta jos on todella kuiva tai muuta ärsytystä tms, kannattaa kysyä ammattilaiselta.

Näin sain itteltäni 12-13 vuotiaana näppykierteen katkeamaan :) Iho vielä 14 vuotiaana kuukautiskierron oikkuja lukuunottamatta sileä, pesen meikit pois joka ilta ja aamulla huuhtaisen vedellä, kasvovettä ja kosteusvoidetta tarvittaessa.

Vierailija
2/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvojenpesugeeli on hyvä nuorellekin iholle. Ei kuivata, on hellä silmille ja ihan edullinenkin. Muistuttaisin, että jos ja kun nuorella alkaa iho rasvoittumaan, niin ihon rasvaaminen on tosi tärkeää. Muuten pinnasta kuiva, mutta syvemmältä rasvainen iho menee tukkoon, ja miliumeja ja mustapäitä tulee herkemmin. Kesällä ihoa on myös hyvä suojata, sillä finninalut syntyvät kesällä, ja aktivoituvat talvella kuivassa huoneilmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v tytölle alkanut tulla näppyjä nenänpieliin. Mitä ihinpuhdistusaineita nykyään teinit käyttää? Mitä sinun tyttösi käyttää?

Mä oon 13v tyttö ja käytän: biotherm biodource hydra -mineral cleanser toning mousse,

Body shopin Tea tree oil,

Lumene natural code keep it cool rasva tai glow without shine rasva, kumpikin on hyviä. Ja

Nivea waterproof eye makeup remover ( semmonen valkonen purkki) ja Nivea pure cleansing wipes ja clinigue take the day off on hyvii meikinpuhdiatukseen:)

Vierailija
4/10 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 13v tyttö ja käytän: biotherm biodource hydra -mineral cleanser toning mousse,

Lumene natural code keep it cool rasva tai glow without shine rasva, kumpikin on hyviä. Ja

Nivea waterproof eye makeup remover ( semmonen valkonen purkki) ja Nivea pure cleansing wipes ja clinigue take the day off on hyvii meikinpuhdiatukseen:)

Hups siis biosource:) mulla on siis pintakuiva ja herkkä sekaiho:)

Vierailija
5/10 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/10 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli hirveää paskaa, kuivattivat ihon ja kirveli niin, että kyyneleet valu silmistä.

Halusin, että tyttö (ja poika) saa heti alusta kunnon aineet, joten googlailun ja omien kokeilujeni perusteella päädyin Dermalogican Clean Start-sarjaan. Se ei varmasti ole pahimmalle akneiholle enää riittävä, mutta sellaisenhan pitäisi muutenkin mennä oikeasti lääkäriin. 11-14-vuotiaille ainakin just passelia.

Noi Dermalogicat on esimerkiksi Stockalla ihan järkyttävissä hinnoissa, joten tilasin meille täältä:

http://www.jerseybeautycompany.co.uk/category/clean-start.html

Noi on tosi hyviä vielä aikuisellekin, eli jos mulle on tulossa finni, laitan tota Bedtime for Breakoutsia, ja kyllä ne finninalut häviää nätisti.

Vierailija
7/10 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aiempi vastaaja.

Vierailija
8/10 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parhaiten auttaa Proactive, myydään myös ainakin Emotionissa ei vain tvshopissa

Vierailija
9/10 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 13v käyttänyt reilun vuoden noin kerran viikossa saunassa. Putsaa ne tukkeutuneet huokoset hyvin ja desinfioi muttei kuivata. Lisänä se öljy satunnaisiin näppyihin ja saman sarjan peitepuikko. Alkoholiton kasvovesi päivittäiseen iltapuhdistukseen.

Vierailija
10/10 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa myös ripsarit pois eikä kuivata ihoa liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän