Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Villasukat stadista?

Vierailija
21.10.2012 |

Mistä löytäisin itselleni sekä joululahjaksi halvalla? Ns. tavallisissa kaupoissa niitä ei ole, eikä kirppareilla. Mitä ne yleensä maksaa/ pari? Jalkani palelevat, olen usein flunssainen ja samoin se, jolle ajattelin antaa nuo lahjaksi ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpidän www.tiuskukka.com sivustoa, josta löytyy paljon itsetekemiäni käsitöitä! mm. villasukkia. Käykää kurkkaamassa ja tilatkaa helposti sähköpostitse paketti kotiin asti :)

by Tiuskukka

Vierailija
2/13 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän on ollut lehdissä, kuinka niitä mummoja istuu siellä kutomassa ja myymässä tuotoksiaan. Ja nyt ennen joulua saa varmaan kaikista myyjäisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa kaupasta kerä seiska veikkaa ja puikot. Itsetehtynä saa halvimmalla. Sukatkin valmistuvat yllättävän nopeaa, kun teet niitä esim. television katselun ohessa.

Valmiiksi käsintehty pari maksaa taatusti päälle 10€. Sukkalangat ovat nykyään hitavia ja sukkaparin tekeminen vaatii nopealtakin tekijältä useamman tunnin.

Vierailija
4/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talvena oli kampin kauppakeskuksen käytävällä myyjä, joka myi itsetehtyä villavaatetta.

Vierailija
5/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vanhaintyo.fi/ (hintaa ei kerrota netissä).

Helsinki Missiossa http://www.helsinkimissio.fi/?sid=30000&luokkaid=3&a=20

Sukat 20 e / pari.

Vierailija
6/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtynä saa halvimmalla. Sukatkin valmistuvat yllättävän nopeaa

--

Sukkalangat ovat nykyään hitavia ja sukkaparin tekeminen vaatii nopealtakin tekijältä useamman tunnin.

Nopeaa vai ei?

Vierailija
7/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://lankamaailma.fi/ sieltä ostin omani

Vierailija
8/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtynä saa halvimmalla. Sukatkin valmistuvat yllättävän nopeaa

--

Sukkalangat ovat nykyään hitavia ja sukkaparin tekeminen vaatii nopealtakin tekijältä useamman tunnin.

Nopeaa vai ei?

Siis nopeaa silloin, jos tarkoituksena on tehdä vain muutama pari omaan käyttöön/lahjaksi. Hidasta, jos tuottaa niitä myytäväksi eli haluaisi jotain tuottoakin tekemisistään. Ei kovin hyville tuntipalkoille pääsisi...

-3 ja itsekin neulomisen harrastaja (teen siis vain itselle ja lahjoiksi enkä myytäväksi)

Vierailija
9/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä hintoihin tulee, niin huomaa tuossa alkuosassa superlatiivi. Halvimmalla. Ei halvalla. Langat on nykyään kalliita.

Vierailija
10/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään kutomaan. Aikanaan äiti joutui koulun aikaan kutomaan sen kantapään, eli en ole käsityöihminen :D . Tajuan tietenkin käsityön arvon, mutta se mitä mulle on tarjottu, 30 e/pari, on kyllä liikaa kukkarolleni. Siis jotain halvempaa tässä haen...

Vierailija
11/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu sarastaa

Vierailija
12/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä myydään paljon uusiakin sukki. Monesti olen nähnyt myös kirppareilla ja myyjäisissä myyjän joka on tehnyt niitä itse.

Vierailija
13/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on jo lähes 90-kymppinen, eikä enää kudo itse. Hän ostaa kaikki villasukat yms. lapsille tuolta Vanhaintyöstä :-) Eivät ymmärtääkseni ole mitään superhintaisia.