Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kokouksessa Euroopassa ja kylläpä tuli epänaisellinen olo.

Vierailija
21.10.2012 |

Kyllähän sen olen tiennyt jo aiemmin, että Etelä-Euroopassa ja Venäjällä naiset pukeutuvat naisellisesti, mutta kylläpä tuli epänaisellinen olo lyhyessä tukasssani, farkuissani ja matalakorkoisissa kengissä. Tukalle ja pituudelleni en voi mitään, mutta aion kyllä katsoa vaatteitani uudella silmällä tästä lähtien. Pukeudun kyllä siististi ja laadukkaisiin vaatteisiin, mutte eivät ne kovin naisellsia ole - farkut, kauluspaita, jakku tms. Ja korkokenkiä en voi pitää kun olen muutenkin pitkä. Tukkani on ohut, joten en saa siitä mitenkää pitkää.

Tuli niin kateuden pisto kun näin nämä fiksut ja kauniit naiset hameissaan, korkokengissä ja pitkissä kauniissa hiuksissaan.

Tunsin itseni norsuksi jo kokoni takia. Olen pitkä, mutta onneksi kuitenkin hoikka.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaiset korot pitää kyllä olla aina. Ja trendikkyyteen kannattaa kiinnittää huomiota: jos farkut, niin hyvin istuvat, pillimallia...jos kauluspaita, niin kaveriksi neule, ei jakkua...jos taas jakku, niin sen kanssa joku tunika.

Vierailija
2/4 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä ikääsi, mutta nuorenahan sitä aina haluaa olla juuri kuten muut ympärillään. Jossain vaiheessa siitä pitäisi kasvaa ulos ja lakata vertaamasta itseään toisiin. Tuskin ne toisetkaan halusivat sinun olevan venäläisen näköinen suomalainen, vaan heille kelpasit ihan suomalaisen näköisenäkin, eikös niin?

Kun löytää sen oman tyylinsä, ei sitä tarvitse olla vaihtamassa jatkuvasti sen mukaan, miltä naapuri näyttää, tai mitä satunnainen, viereen istunut seminaarituttava näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne toiset kokouksessa olleet naiset taas ihailivat skandinaavisia piirteitäsi, korkeita poskipäitä ja kuulasta ihoa. Pituuttasikin kadehtivat, sillä sen ansiosta sinut huomataan vaikka et sanoisi sanaakaan. Ilmaista auktoriteettiuskottavuutta siis.

:)

Vierailija
4/4 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset johtopaikoilla miettivät, minkä näköisiä ovat ja onki pillu nyt posliini ja onko muodikkaat ja naiselliset vaatteet.

Miehet porskuttaa iänikuisissa puvuissaan pussit silmien alla ja maha löllöten. Ja menekki on silti hyvä ja eivät taatusti pohdi, että voivatko mennä saunaan, että onko pehko jalkovälissä ajeltu ja kroppa timmi.

Naisista nyt ei vain ole johtotehtäviin ja ap sen osoittaa taas kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän