Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri teki minulle aika törkeät juhlissaan :(

Vierailija
21.10.2012 |

Oli siis pyytänyt kaikilta vierailta erästä tiettyä astiasarjaa, tyyliin yhden lautasen joltain ja kahvikupin joltain. Minulta hän oli pyytänyt erään kalliimman kulhon, mutta lahjaa ostettaessa ajattelin toki että hän olisi pyytänyt kaikilta suunnilleen samalla summalla.

Kun kaveri sitten availi lahjojaan juhlissa, minun paketti kohdalla muut oikein hämmästelivät "Oho, ootpa menny törsäämään!" ja kaveri vaan hymyili tyytyväisenä. Tuli kyllä helvetin huijattu olo, minä olen porukan ainoa opiskelija ja tohonkin kippoon meni multa melkeen viikon ruokarahat :( muilta oli pyydetty 7 - 8 €:n juttuja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sinulla oli varaa maksaa? Itse opiskelijana olisin heti voinut toivojalle kertoa, että minulla on varaa vain summalla X.

Sitä oli vielä vähän jäljellä ja halusin kerrankin panostaa kun pidän (pidin) kaveria tärkeänä.

- ap

Vierailija
2/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sinulla oli varaa maksaa? Itse opiskelijana olisin heti voinut toivojalle kertoa, että minulla on varaa vain summalla X.

Opintolaina.

Sitä oli vielä vähän jäljellä ja halusin kerrankin panostaa kun pidän (pidin) kaveria tärkeänä.

- ap

sille, miksi voit laittaa itselleni suuren summan lahjaan, niin silloin en ymmärrä, miksi katua asiaa. Minulla on ainakin köyhänä selvät rajat, mitä voin maksaa. Ei pidä mielestäni ostaa sellaista lahjaa, jota voi joutua katumaan.

t: aiempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tuli mieleen vähän samankaltainen juttu kun setäni vaimo pyysi tytön rippijuhliin jotain tiettyä (ylihintaista) astiaa kokoelman täydennökseksi.

On aika härskiä mielestäni sanella tuollaisia ehtoja, varsinkin kun tulee hintaa. Tosin henkilö joka sen lahjan osti oli työssäkäyvä.

Olin kesällä häissä, jossa hääpari itsessään on erittäin hyvin toimeentuleva. Lahjalista oli tietenkin tehty heidän omien mieltymystensä mukaisesti erittäin hintavista tuotteista. Halvin lahja maksoi 50e, jonka kävin heti lahjalistan nähtyäni ostamassa, muuhun minulla ei olisi ollut varaa/halua panostaa.

ap:lle täydet sympatiat. Vaikka haluaisi panostaa ystävänsä lahjaan, niin ymmärrän täysin ettei kuitenkaan kaikkia rahojaan halua käyttää.

Vierailija
4/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohon saa varmaan jonkun pillerin

Vierailija
5/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohon saa varmaan jonkun pillerin

Maksoin yli neljäkymppiä.

- ap

Vierailija
6/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt sitten mietit, haluatko olla moisen urpon kaveri vai et.

Vierailija
7/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kulho maksoi?

Olisit sanonut niihin ootpa mennyt törsäämään-ihmettelyihin, että "no kun multa niin kauniisti pyydettiin!" oikeen imelästi!

Vierailija
8/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyvää syntymäpäivää vuosille 2012, 2013, 2014, 2015..."

Vierailija
9/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tuli mieleen vähän samankaltainen juttu kun setäni vaimo pyysi tytön rippijuhliin jotain tiettyä (ylihintaista) astiaa kokoelman täydennökseksi.

On aika härskiä mielestäni sanella tuollaisia ehtoja, varsinkin kun tulee hintaa. Tosin henkilö joka sen lahjan osti oli työssäkäyvä.

Vierailija
10/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset