Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri teki minulle aika törkeät juhlissaan :(

Vierailija
21.10.2012 |

Oli siis pyytänyt kaikilta vierailta erästä tiettyä astiasarjaa, tyyliin yhden lautasen joltain ja kahvikupin joltain. Minulta hän oli pyytänyt erään kalliimman kulhon, mutta lahjaa ostettaessa ajattelin toki että hän olisi pyytänyt kaikilta suunnilleen samalla summalla.

Kun kaveri sitten availi lahjojaan juhlissa, minun paketti kohdalla muut oikein hämmästelivät "Oho, ootpa menny törsäämään!" ja kaveri vaan hymyili tyytyväisenä. Tuli kyllä helvetin huijattu olo, minä olen porukan ainoa opiskelija ja tohonkin kippoon meni multa melkeen viikon ruokarahat :( muilta oli pyydetty 7 - 8 €:n juttuja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sinulla oli varaa maksaa? Itse opiskelijana olisin heti voinut toivojalle kertoa, että minulla on varaa vain summalla X.

Sitä oli vielä vähän jäljellä ja halusin kerrankin panostaa kun pidän (pidin) kaveria tärkeänä.

- ap

Vierailija
2/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sinulla oli varaa maksaa? Itse opiskelijana olisin heti voinut toivojalle kertoa, että minulla on varaa vain summalla X.

Opintolaina.

Sitä oli vielä vähän jäljellä ja halusin kerrankin panostaa kun pidän (pidin) kaveria tärkeänä.

- ap

sille, miksi voit laittaa itselleni suuren summan lahjaan, niin silloin en ymmärrä, miksi katua asiaa. Minulla on ainakin köyhänä selvät rajat, mitä voin maksaa. Ei pidä mielestäni ostaa sellaista lahjaa, jota voi joutua katumaan.

t: aiempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset