Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni kuuntelee JÄRKYTTVÄÄ musiikkia

Vierailija
19.10.2012 |

Katsoin hänen iPod musiikkilistaansa.. Breaking Benjamin, Skillet, Avenged sevenfold, Linkin Park, 30 seconds to mars,Counting crows..... Nickelback...

Voinko tehdä asialle jotain?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sun tytärhän oli se 23-vuotias

Onko tääkin sen saman kirjoittajan? Tekeeköhän se tytär mitään oikein...

Vierailija
22/43 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen enemmänkin jazz-tyylistä tai sitten klassista.

Tuo se vasta paskaa onkin.

Ei. Rentouttavaa, toisin kuin raskas musiikki

Minä taas saan näppyjä kevyemmästä musiikista. Rentoudun parhaiten raskasta musiikkia kuunnellessa (esim. Cradle Of Filth, Strapping Young Lad, Dimmu Borgir jne.)

Anna tyttäresi kuunnella sellaista musiikkia kuin hän haluaa puuttumatta siihen mitenkään. Musiikki on kuitenkin täysin makukysymys.

Olen tuo vastaaja, jota ap tässä lainasi. Olisin voinut kirjoittaa itsekin tämän viimeisimmän viestin :D Kyllä korva ja sielu lepää, kun synkät sävelet pauhaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen enemmänkin jazz-tyylistä tai sitten klassista.

Tuo se vasta paskaa onkin.

Ei. Rentouttavaa, toisin kuin raskas musiikki

no, tyttäresi ei kuuntele kovinkaan raskasta musiikkia kuitenkaan.

Vierailija
24/43 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warwickin yliopistolla tehdyn tutkimuksen mukaan älykkäät nuoret kuuntelevatkin heviä klassisen musiikin sijaan. Psykologi Stuart Cadwalladerin ja professori Jim Campbellin tutkimuksessa haastateltiin tuhatta nuorta, jotka kuuluvat Iso-Britannian lahjakkaiden nuorten järjestöön. 6% kertoi mielimusiikikseen hevin ja kolmannes listasi hevin viiden mieligenrensä joukkoon. Nuoret kuuntelivat heviä useimmiten purkaakseen ahdistustaan ja vihaansa.

http://www.telegraph.co.uk/science/science-news/3352230/Heavy-metal-a-c…

Eli jos tyttäresi on tavallista fiksumpi, ehkä hitusen epävarma itsestään, niin on suuri mahdollisuus, että lievittää (kanavoi) oloaan kuuntelemalla raskaampaa musiikkia.

Vierailija
25/43 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tytön puhutteluun.

Vierailija
26/43 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapses varmaan soittaa kuutamosonaattia pianoläksyinä. lapses kuuntelema musiikki on lapses tapa rentoutua. veikaan,että korvakuulolta on oppinut jonkun rokkibiisin. puutu vasta sitten jos stereot soi liian kovalla.

Vierailija
27/43 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hyväksyä sen, että tyttäresi nyt kuuntelee ainakin tällä hetkellä tuollaista musiikkia. Pahemminkin voisi olla, luokittelen noiden bändien musiikin melko lailla radiosoittokelpoiseksi ja bändien habituksenkin suhteellisen salonkikelpoiseksi.

Itsehän kuuntelin teininä mitä hämärimpien yhteyksien kautta hankittuja norjalaisissa kellareissa nauhoitettuja pimeyttä ylistäviä black metal -bootlegejä tyyliin vuodelta '88. Ah! Kultaiset teinivuodet!

Taisi olla meikäläisen äitillä kestämistä oman leeviandtheleavingstelynsä lomassa. Oma musiikkimaku on siitä sitten kehittynyt ja laajentunut, mutta raskaan musiikin suosiminen on sinänsä ennallaan. :)

Vierailija
28/43 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, tyttäresi kuuntelee järkyttävÄN HYVÄÄ musiikkia! Samaa kuin minä :) Go girl!

Vierailija
29/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan bändiä "Opeth" ja albumin nimi on "Damnation". Tyttäresi saattaisi pitää Opethin kaikista muista albumeista. Näytteitä mihin ko. bändi kykenee:

Opeth - Windowpane

Opeth - Bleak

Vierailija
30/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihmeissäni siitä musiikista jota poikani (16v) kuuntelee. Tänään hän höyrysi jostakin stravinksista. Ja sitten kun soitti sitä mulle niin kylläpä oli outoa. Ei edes rumpuja ollut.

Vierailija
31/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos mikä on tiedostavaa musiikkia. Hurjan paljon jenkkien yhteiskuntaakritisoivia biisejä.

Corey Taylor on upea. :) Idolini.

Lapseni kuuntelee lähinnä poppia. Pojalla alkaa kuunteluissa olla eurotrancea enemmän.

Mä tiedän siitä, kun käytetään samaa Spotify premium tiliä.

Varmaan pitäisi jo kustaantaa lapselle oma.

Mamma 40v

Vierailija
32/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihmeissäni siitä musiikista jota poikani (16v) kuuntelee. Tänään hän höyrysi jostakin stravinksista. Ja sitten kun soitti sitä mulle niin kylläpä oli outoa. Ei edes rumpuja ollut.

Kyllähän siinä "stravinksissa" (Igor Stravinsky) on rumpuja. Kuuntelepa vaikka "Kevätuhri".

Onnittelut pojallesi, jos on löytänyt noin hienoa musiikkia!

Vierailija
33/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä on musiikkimaku! Mitäs sä ite kuuntelisit?

Itse kuuntelen enemmänkin jazz-tyylistä tai sitten klassista. Se on aivan järkyttävää, kun yritän rentoutua, mutta sitten hän kuuntelee musiikkia ilman kuulokkeita.

Ostahan lapselle kunnon kuppikuulokkeet, käypiä saa jo viidellätoista eurolla.

So simple.

Meillä kaikki kuuntelee kovasti musiikkia ja kaikilla on omat nappikuulokkeet ja kuppikuulokkeet.

Vierailija
34/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tutkitusti vahingollisia korville ja kuulolle.

Vierailija
35/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä "stravinksissa" (Igor Stravinsky) on rumpuja. Kuuntelepa vaikka "Kevätuhri".

Onnittelut pojallesi, jos on löytänyt noin hienoa musiikkia!

Minusta tosin Tulilintu on hienompi.

Vierailija
36/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulia ja Robinia.

Itse tykkäisin kuunnella örinää kovalla. Kukaan muu ei meidän perheessä siitä kuitenkaan tykkää, niinpä lenkkeilen öristen.

Vierailija
37/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkää tai Kaija Koota kuiteskaan!

En ikinä selviäisi, jos lapseni kuuntelisi Justin Bieberiä, Jennifer Lopezia, Britteny Spearsia, Justin Timberlakea, Lady Gagaa tai muuta kammottavaa rumpukonediskokevytpoppaskaa!!!

Vierailija
38/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, hirveää teinipaskaa tyttäresi kuuntelee. Itse tuossa tilanteessa suosittelisin lapsen huostaanottoa. Eihän tuollaista teinipaskaa rehellinen ihminen kodissaan hyväksyisi.

Tuntisin kyllä syvää syyllisyyttä, miksi lapseni noin kieroon olen kasvattanut, mutta onneksi huonon lapsen voi aina dunkata lastenkotiin.

Vierailija
39/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että äiti vihasi, kun puhelimeni herätyskelloäänenä oli milloin mitäkin ärinäheviä. Heräs aina kanssa siihen :D

Meilläkin käytettiin nappikuulokkeita ja kuppikuulokkeita, sittemin kun muutin omaan kotiin, iskin kunnon kaiuttimet kiinni ja naapurit rakastavat minua :D Meillä ei paljoa noita lastenlauluja kuunnella, vaan 2v poikakin on sitä mieltä, että Apulanta on jees ja ärinähevi vielä parempaa ;)

p.s jos haluat, että tyttäresi lokeroidaan rokkariksi, antaisit sille edes vanhaa rokkia kuunneltavaksi ;)

Vierailija
40/43 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansaitsisi tyttö selkäänsä, mutta muuten ihan hyväksyttäväämusiikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi