Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan kuvitelleet tekevänne julkisella paikalla jotain epäsopivaa?

Vierailija
19.10.2012 |

Olen vähän outo kieltämättä, kun joskus luennoilla minulle tulee mieleen, että kävelisin eteen ja riisuuntuisin alasti. Tai jos kadulla kävelisi alasti. Eikä nää ole mitään seksuaalisia fantasioita. Sitten myös olen miettinyt mitä ihmiset ajattelisi, jos kävelisin kadulla yöpaidassa. Tai nykäisisin edessä istuvan hiuksista. Ja mitä kaikkea onkaan tullut mieleen. En tiedä miksi, koska en tosiaankaan halua tehdä mitään noista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittelet paniikkioiretta. Juo vähemmän, stressaa vähemmän.

Vierailija
2/2 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin äärimmäisen ahdistunut yks päivä ja mieleen tuli juurikin et mitä jos olisin alasti tässä kaupungin keskustassa. Pelon sekainen ajatus. Liittyi siis mulla psyyken ylikuormittumiseen, mula oli aivan liikaa raskaita asioita joista e uskaltanut puhua kenellekään. noin 30 vuotiaana opin puhumaan niistä mulle vaikeimmista asioista. se oli tosi mahtava kokemus tulla kuulluksi ja psyykisesti myös hyvin tervehdyttävää.

Mun veljellä on muuten hyvin toimiva lääke pakko-ajatuksiin. Meil taitaa ola geenialttiutta ja taustalla rankka lapsuus. Ne pakkoajatukset ovat suht lieviä psyyyken häiriöitä, mutta usein kiusallisia tai ahdistavia.

eli etsi luotettava kuuntelija mutta jos ajatukset ei jätä rauhaa niin suosittelen lääärin määräämää lääkettä, kun apua kerran on saatavilla.

Aurinkoa sun syyspäiviin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi