Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huuto.net 104-120 cm paketti tytölle

Vierailija
19.10.2012 |

Käykää nyt joku huutamassa tuo, niin saan kaappeihin tilaa :)

http://www.huuto.net/kohteet/laadukas-paketti-tytolle-104-120-cm-uusiak…

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko laittaisit sen lämpöpussin yksin myyntiin niin joku voisi sen vaikka ostaakin. Mutta kukaan ei huoli sitäkään kun mukana seuraa kassillinen lumppuja. Se yks vihreä vauvan haalari 60 cm on ollut ehkä 20 v sitten äitiyspakkauksessa. Mun tyttö on 17 v ja ostin sen hänelle aikanaan käytettynä kirppikseltä ;)

mutta kyllä siinä suurin osa vaatteista on vuodelta 2009. Ja olen ajatellut, että nuo vanhat tulee mukana, enkä ole niitä ottanut huomioon hintaa miettiessä. Kyllä meillä oli tuollaisillekin tarvetta, kun sattui tulemaan lapsi, jonka vaatteita piti vaihtaa 3-7 x päivässä. Toki alkaa näyttämään siltä, ettei muille kelpaa tuollaiset vaatteet ja se on ihan ok. Laitan vaikka uudestaan myyntiin, niin, ettei siinä ole noita vanhoja ja kuluneita vaatteita.

Vierailija
22/33 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäkkö, sillä ei oo mitään väliä, kuinka paljon ne on uutena maksanu tai kuinka vähän niitä on käytetty! Sää myyt ne käytettyny, sillä siisti, ei niistä pyydetä mahottomia!

Kyllähän ihmiset pyytää ja maksaa enenmmän esim. hyväkuntoisesta Molo Kids-haalarista kuin vastaavasta lassiesta.

Noista superfiteistä pyydetään usein yli 20 euroa, jopa 30 euroa, joten mielestäni en pyydä kohtuuttomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole hyvä aika myydä niitä, kun talvi on tulossa.

Itse en miellä "laput-kiinni" -vaatteita varastettuna, vaan uusina. Meiläkin on paljon sellaisia kaapissa. :)

Käykää nyt joku huutamassa tuo, niin saan kaappeihin tilaa :)

<a href="http://www.huuto.net/kohteet/laadukas-paketti-tytolle-104-120-cm-uusiak…" alt="http://www.huuto.net/kohteet/laadukas-paketti-tytolle-104-120-cm-uusiak…">http://www.huuto.net/kohteet/laadukas-paketti-tytolle-104-120-cm-uusiak…;

Vierailija
24/33 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi haluta ostaa jommatkummat, mutta ei vaatteita! Eisbärchen makuupussi maksaa noin 30-40 euroa uutana, mutta tuo makuupussi ei ole Eisbärchen, joten ei siitä voi pyytää yhtä paljon.

Lisäksi kannattaisi mainita, että vaatepaketti on lähinnä pojalle. Ja hintaa alas.

vauvanpaketti. itse laitan aina euron lähtöhinnaksi. Ostin muuten eishenbächer makuupussin 20€ hintaan cittarista, ihan aidon. ja siihenkin laitoin lähtöhinnaksi euron. jos oikeesti tarvii kaappiin tilaa niin miksi tuollainen lähtöhinta?

mutta jos ei mene tuo yhdellä huudolla tuohon hintaan, niin sitten katsotaan uudestaan ;)

Oon kyllä siinä luulossa, että ne paksut eishenbächer pussit maksaa useamman kympin. Kyllä tuo meidänkin pussi maksoi enemmän kuin 20 euroa.

Vierailija
25/33 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi haluta ostaa jommatkummat, mutta ei vaatteita! Eisbärchen makuupussi maksaa noin 30-40 euroa uutana, mutta tuo makuupussi ei ole Eisbärchen, joten ei siitä voi pyytää yhtä paljon.

Lisäksi kannattaisi mainita, että vaatepaketti on lähinnä pojalle. Ja hintaa alas.

vauvanpaketti. itse laitan aina euron lähtöhinnaksi. Ostin muuten eishenbächer makuupussin 20€ hintaan cittarista, ihan aidon. ja siihenkin laitoin lähtöhinnaksi euron. jos oikeesti tarvii kaappiin tilaa niin miksi tuollainen lähtöhinta?

mutta jos ei mene tuo yhdellä huudolla tuohon hintaan, niin sitten katsotaan uudestaan ;)

Oon kyllä siinä luulossa, että ne paksut eishenbächer pussit maksaa useamman kympin. Kyllä tuo meidänkin pussi maksoi enemmän kuin 20 euroa.

Ihan plusmiinusnolla-tilanne. No katselen ton loppuun ja päätän sitten, miten toimin.

Tuo lämpöpussi ole Eisbärchen, mutta ei myöskään mikään halvempi versio ole, joten ihan hölmöä tuotakaan olisi kaupata hullusti halvemmalla, kuin tuollaista Suomessa tuttua merkkiä.

Paketti on poikien osastolla :D

Vierailija
26/33 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta en laita lapselleni moisia edes päiväkotiin... Just tommosia rytkyjä jengi yrittää kirppareillaki myydä törkyhintaan.. En ymmärrä yhtään!

Vierailija
27/33 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta en laita lapselleni moisia edes päiväkotiin... Just tommosia rytkyjä jengi yrittää kirppareillaki myydä törkyhintaan.. En ymmärrä yhtään!

Mikä ei käsittääkseni ole iso summa, jos mukana on käyttämättömiä vaatteita 70 euron edestä. Mutta ilmeisesti nämä ei muille kelpaa kuitenkaan, niin laskin hintaa reippaasti :)

Vierailija
30/33 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti ostais jotain vanhoja, nukkasia, venyneitä ja kulahtaneita potkuhousuja?! :D

Vierailija
31/33 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kiva tietää.

Mulla myös paaaaaljon myytävää ;-)

Vierailija
32/33 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi se haalari ja villapuku, jonka lahje on kellastunut.

Vierailija
33/33 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari ja villapuku ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän