Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30: Keskiviikkoa

30.11.2005 |

Mitenkäs menee? Nuru on jo Suomessa, eikö? Entä miten etenee Suviksen olo? Waimolla punktiota?

Itse napani ympärillä tulin siihen tulokseen, että jäin suosiolla muutamaksi päiväksi sairaslomalle, kun alkoi käydä voimille tämä ahdistus. Muut vaikeudet ehkä olisi tottumuksen voimalla vielä kestänyt, mutta tämä epilepsian kanssa takkuaminen vei nyt siihen, että tunnen oloni turvallisemmaksi kotona. Kun kuvaan ilmestyivät univaikeudet, on parempi viheltää peli poikki, univaje kun ei tee mitään hyvää kohtausalttiudelle. Jos nyt hetken olisi kiusaamatta itseään, kun kukaan ei kuitenkaan hyödy siitä, jos olen töissä puolikuntoisena kuppelehtimassa.

Valoisampaa kuitenkin näkyy, eilen puhuin neurologin kanssa (lääkeannosta nostettiin) ja illalla löysin myös vahvan lh-huipun ihan oikeassa vaiheessa kiertoa, kp12.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs nyt vaikuttaa, että täältä puolelta siirrytään plussanneisiin ryppäissä. :) ONNEA FAVOLINA! Ihana uutinen! Teilläkin oli sitä yritystä jo takana kauan, ja tuo paha endokin. Näin se elämä voi yhtäkkiä yllättää!

Turvallista odotusta nyt Suvikselle ja Favolinalle - tervetuloa tuonne toiselle puolelle, ja vedetään muutkin mukaan!

Vierailija
22/23 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania uutisia Favolina :o) isot onnittelut., toivotaan etteä muitakin tulee nyt samaan junaan, (ihanat lahjat jouluksi ja uudeksi vuodeksi) ainakin monella on jo lippu ostettuna, toivotaan vaan että juna on aikataulussaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia taas onnitteluista!

Meillä laskettu aika on siis 7.8.

Tänä iltana pikkujoulut kavereiden kanssa, tuleepa olemaan vaikeaa, kun ei voi puhua mitään. Ollaan miehen kanssa sovittu, että mä jätän viinit juomatta endolääkitykseen vedoten (mulla oli oikeesti sellaiset kipulääkkeet, joiden kanssa ei saa ottaa yhtään alkoholia). Voi olla vaan hankalaa teeskennellä, että mulla on kurja olo ja mahaan koskee, kun naama loistaa kuin Naantalin aurinko :-)

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi