Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30: Keskiviikkoa

30.11.2005 |

Mitenkäs menee? Nuru on jo Suomessa, eikö? Entä miten etenee Suviksen olo? Waimolla punktiota?

Itse napani ympärillä tulin siihen tulokseen, että jäin suosiolla muutamaksi päiväksi sairaslomalle, kun alkoi käydä voimille tämä ahdistus. Muut vaikeudet ehkä olisi tottumuksen voimalla vielä kestänyt, mutta tämä epilepsian kanssa takkuaminen vei nyt siihen, että tunnen oloni turvallisemmaksi kotona. Kun kuvaan ilmestyivät univaikeudet, on parempi viheltää peli poikki, univaje kun ei tee mitään hyvää kohtausalttiudelle. Jos nyt hetken olisi kiusaamatta itseään, kun kukaan ei kuitenkaan hyödy siitä, jos olen töissä puolikuntoisena kuppelehtimassa.

Valoisampaa kuitenkin näkyy, eilen puhuin neurologin kanssa (lääkeannosta nostettiin) ja illalla löysin myös vahvan lh-huipun ihan oikeassa vaiheessa kiertoa, kp12.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Heli!

Kiva kuulla valoisista uutisistasi. Ja lepo kotosalla tekee varmasti hyvää. Peukutuksia sinulle, että saat itsesi kuntoon.

Suvikselle vielä kerran onnitteluja, se oli kyllä ihana uutinen kerrassaan.

Oikkis piinailee vielä ja sydämestäni toivon hänen kertovan seuraavaksi plussauutisia.

Koto-Suomeen palannutta koetellaan, sää ei mitenkään helli lomalaista.

Tänään kaupungilla olo oli kuin Maija Poppasella. En edes liioittele, mutta välillä tuntui kuin olisin noussut ilmaan. ;O) Muutoin mieli hyvä, kohtahan selviää seuraavan hoidon aikataulu.

Terkkuja ja peukutuksia kaikille!

Muutoin, saataisiinko aikaiseksi tapaaminen Club-30 merkeissä. Helin ainakin uskon saavani houkuteltua mukaan. ;O) Ehditäänkö vielä ennen Joulu-hössötystä? Plussanneiden puolelle monet ovat matkanneet, mutta luette varmaan tämänkin puolen uutisia?

Vierailija
2/23 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että Heli oli ehtinyt jo aloittaa pinon! Toivotaan, että nyt sairaslomalla saisit vähän hellittyä ja hemmoteltua itseäsi! Kyllä se siitä... Ja tärppiä tietysti toivotaan...

Nuru, mukavaa Suomi-lomaa! Sää varmaan tuntuu tosi hurjalta etelän auringon jälkeen, mutta kyllä siihenkin tottuu pikku hiljaa...

Omaa napaa: Olen täällä ihan pallo hukassa. Perjantaina ja lauantaina tuli tuhruvuotoa (kp 26 ja 27) ja vatsa ja selkä oli tosi kipeät. Koko viikonlopun oli sellainen olo, että menkat alkaa, mutta mitään ei ole kuulunut. Lämmöt on edelleen korkealla, ja luteaalivaihe on venynyt jo 14-päiväiseksi (yleensä 11), ja käyn tunnin välein vessassa katsomassa, näkyykö tuhrua. Munasarjoja vihloo välillä, mutta mitään menkkakipuja ei ole, ja rinnat on tosi arat. Apua...!!! Ostin tänään kauppareissulla kotitestin, täytyy varmaan huomenaamuna testailla, ellei sitä ennen täti yllätä. Pelottaa vaan tehdä se testi, kun yleensä menkat alkaa heti testin teon jälkeen.

Mulla olis huomeniltana keskusteluaika gynelle, ja pitäis miettiä, mitä tehdään endon suhteen: leikataanko vai hoidetaanko hormoneilla. Olishan se kiva, jos vois noi endohuolet hetkeksi laittaa jäihin, mutta en oikein uskalla vielä toivoa mitään.

Tällasta siis tänne. Lumet suli kaikki pois, mutta siitä huolimatta odottelen innolla joulua. Tänään sain ihanan yllärin: vanhemmat oli lähettänyt mulle paketin, jossa oli itsenäisyyspäiväkynttilöitä, Marimekon sinisiä Unikko-lautasliinoja sekä salmiakkia. Aika sopivasti, kun mulle on tulossa ensi tiistaina suomalaisia kavereita kylään :-)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepo tekee varmasti hyvää Heli, keräile rauhassa voimia!

Nurulle hyvää Suomen lomaa! Toivottavasti seuraava hoito on jo ihan pian...

Favolinalle peukkuja, jospa...

Ja oma napa: piinailun puoliväli on saavutettu, mutta aika käy jo pitkäksi :o)! Jotenkin jännä miten erilainen tämä PAS-piina on verrattuna ICSeihin, monia aikaisemmin lugejen oireiksi luulemiani tuntemuksia ei ole nyt ollut lainkaan, vaikka annostus on sama. Kohdunnipukkakin on ihan eri paikassa kuin aikaisemmissa piinoissa, eivätkä rinnat ole lainkaan kipeät. Munasarjoihin koskee kuten missä tahansa kierrossa, ja Progynovan ja lugejen aiheuttama pahoinvointi tulee vaimeina aaltoina satunnaisesti. Jollei siirtopäivä olisi niin hyvin muistissa, en edes tietäisi piinailevani ;o). Olo on kuin olisi eksyksissä, kun ei ole mihin vertailla :OD!

Hyvää loppuviikkoa kaikille!

Oi-kukka

Vierailija
4/23 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai joko häädätte mut tuonne toiselle puolelle?

Vieläkään en oikein jaksa uskoa koko juttua todeksi ja odotan kokoajan että alkaakohan menkat sittenkin. No nyt on tullut jo hieman pientä huonovointisuuttakin kuvaan, mutta ei tätä voi miksikään pahoinvoinniksi sanoa.

Favoliinalle tosi paljon peukkuja bd. Kuulostaa lupaavalta, mullahan oli ihan selkeetä menkkakipuilua pari päivää ennen ekaa testiä ja sitä jatkui eiliseen asti, nyt on jo helpottanut. Rinnat on ollu arat alkaen n. viikko oviksesta ja se on sellaista kosketusarkuutta. Muuten ei mitään mistä vois päätellä olevansa raskaana.

Oikkiksen piina jo puolivälissä, upeeta. Nyt peukutan sulle niin kovasti että pääsisit tähän samaan junaan mukaan. Meillähän olis LA:t vain muutaman viikon välein. =D

Helille kovasti jaksamista, lepäile nyt kaikessa rauhassa.

Nurulle mukavaa Suomi-lomaa, harmi että en pääse mukaan tapaamiseen kun olen nyt täällä niin kaukana.

Vierailija
5/23 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin kautta Suvikselle hirrrveästi Onnea. Tosi ihana fiilis ollut siitä asti kun plussaviestisi luin =)

helille tsemit ja lepoa, toivotaan, että se kuitenkin nyt pysyy aisoissa se epilepsia sillä lääkkeellä.

).( kp9. Viikonloppuna ovis ja ens viikolla pas. Kivvaa.

Mä tunnun olevan nyt sinut tän uuden tautini (diabetes)kanssa ja olen oppinut elämään sen kanssa ihmeen hyvin. Mahdollinen raskaus voiskin sitten olla ongelmia täynnä, ja lääkitys menisi uusiksi.

Kaikille ihanaa keskiviikkoillan jatkoa ja nyt nuo Suviksen uutiset on edesauttaneet vähän;kokoajan lallattaa ?=)

Vierailija
6/23 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllähän se keskiviikko tänään on?? Nyt me hävitetään tämä klubi täältä ja siirrytään kaikki tuonne odotuspuolelle Suviksen seuraksi, tehdään elokuuhun oma club-30=DDD (kuten huomaatte olen vakaasti päättänyt raskautua;))

Favolinan siirrän jo siihen kerhoon, oireet ovat lupaavat... Eikö päätetä saman tien että oikkis menee sinne kans, kyllä niistä kolmesta joku tarraa kiinni ja Heli ottaa nyt hommat kehiin että päästään sinne yhdessä...*laskeskelee* ja lillihän pääsee tähän remmiin kans!

Ja omaa rakasta (.) Eilen oli toka ultra, 13 munista oli hautumassa, pistosannosta nostettiin vähän eli 225IU menopuria kahtena päivänä,, huomenna taas palataan 150IU. Päivän paras uutinen mulle oli se, että limis oli 6,8mm=O Se ei olekaan ollut noin hyvä varmaan 1½ vuoteen! Perjantaina seuraava ultra ja silloin selviää punktion ajankohta. Tänään oli eka kertaa maha kipeä lenkillä, ei pystynyt kunnolla kävelemään. Muuten onkin mennyt nämä pistelyt hyvin.

Vierailija
7/23 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favolina kuulostaa jo selvältä tapaukselta. Tuhruhan on kiinnittymisvuotoa ja selkäkipukin puhuu selvää kieltään *tietäväisenä* Eikun Suviksen seuraan vaan!

Ja Oi-kukka perään viikon päästäkös se oli.

Viimeinen vaunulooshi plussajunassa on sitten varattu Waimolle, Lillille, Nurulle ja tietysti mulle. Eiköhän tämä klubi sitten ala olla selvää pässinlihaa.

).( edelleen... nyt taas huolestuttaa tämä ihmeellinen vuoto, josta kyselin yleisemminkin. Ovulaation ohessa ei ole kyllä ikinä vuodellut mitään ja tämä oli vielä aika runsaskin ryöpsähdys. Googlella hurjastellessani löysin kaikenlaisia mielenkiintoisia syitä moiselle, esimerkiksi munasarjakystan ja klamydian (!). Hohhoijjaa, että valitse siitä sitten...

Vierailija
8/23 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ihan sikana Suvis !!!

Ja tsempit Oikkiselle !!

T: vupii ja poika 8kk

Vierailija
9/23 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kertomaan, että kyllä siihen testiin tänä aamuna ihan selkeä viiva tuli, ei ihan niin tumma kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin. Itse asiassa mulla on maanantaista asti ollut sellainen olo, että tää voisi olla, mutta nyt kun testi on tehty, olen ihan pyörällä päästäni.

Illalla menen lääkäriin, täytyy pyytää vielä veritesti, jotta sitä ihan oikeasti uskaltaa uskoa, että tämä on totta!

Kiitokset peukutuksista, kamut, ja nyt otetaan kaikki mukaan plussajunaan!!!

Vierailija
10/23 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roimasti onnea matkaan!

Oi-kukka

Vierailija
11/23 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömästi onnea toivotan plussasi johdosta!!!

Vierailija
12/23 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös me sitä sanottu!!! Arvasin kyllä jo oireistasi, että nyt kyllä taitaa napsahtaa.

Nyt kun sinä ja Suvis, ihan perusjengiläiset, olette päässeet hyvään vauhtiin, otatte varmaan meidät muutkin mukaan! Nyt alkaa jännittää...

Hurjasti onnea ja tiukkaa otetta pienellesi toivottaa H

Vierailija
13/23 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömästi onnea sekä SUVITUULIAlle että FAVOLINALLE!! Olette molemmat plussanne todella ansainneet!!!

Onnitteluhalausten kera Mrs.H.

Vierailija
14/23 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mitäs minä sanoin* ....Waimo hymisee....

Perästä tullaan pirskuta vie;)

Vierailija
15/23 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favolina,

olipa ihana pikkujoulu ylläri! :O)

Suuret onnittelut plussasi johdosta.

Mieletöntä, aivan peräkkäin Suviksen kanssa.

Nyt vielä Oikkis pomppaa plussapinoon ja Heli heti seuraavassa mutkassa, ja sitten Waimo ja Lilli ja Mrs H. ja ja ja.....

Taikaa on ilmassa aivan selvästi!

Vierailija
16/23 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Favolina!! Hurjasti onnea ja aurinkoista odotusta!!!!!!!!!

Ihanaa, että näitä plussauutisiakin tulee :-)

Vierailija
17/23 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikean upea homma FAVOLINA, isot onnittelut! Nyt voitte yhdessä Suviksen kanssa taivaltaa odotusmatkaa!

Nyt tempaatte mukananne koko porukan tuonne plussanneiden puolelle!

Teitä kaikkia kaivataa siellä puolella kovasti.

Santsu

Vierailija
18/23 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiitoksia onnentoivotuksista!

Tulin just lääkäristä. Siellä tehtiin vielä pissatesti, sain ensimmäisen ultrakuvan mukaan (jossa näkyy pienen pieni piste) ja sain jo Mutterpassin, lisäksi otettiin hurjasti verikokeita sekä mitattiin verenpaine ja hemoglobiini. HIV-testikin tehtiin :-)

Ihan uskomattomaltahan tää tuntuu! Olen niin onnellinen, etten oikein tiedä, miten päin olisin.

Oikkikselle nyt vielä hyvää loppupiinailua, eihän sitä tiedä vaikka kiinnittyisi kaikki kolme ;-)

Nyt täytyy mennä. Mies on tulossa töistä, ja tänään meillä on juhlaillalliseksi ankanrintaa ja miehelle kuohuviiniä, täytyyhän tätä jotenkin juhlistaa...

Ihanaa loppuviikkoa teille kaikille!

Vierailija
19/23 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tosi paljon ja kyllähän ne oireet aika samoilta omieni kanssa kuulostikin. =)

Nyt sitten kaikki tähän junaan mukaan, jotta saadaan samanlainen plussarypäa aikaan kuin keväälläkin. Oikkikselle tosi isot peukutukset loppu piinikseen bd.

Niin ja tietysti tsemppiä kaikille muillekin, Waimolle ja helille, ym. Niin ja mitenkäs se Nurun hoitoaikataulu?

[color=gold]Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua![/color]

Vierailija
20/23 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen työvoitto tämäkin :-) Onnellista odotusta!!

Mitkäs lasketut ajat ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme