Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jättänyt miehen siksi, että hänellä on lapsia?

Vierailija
18.10.2012 |

Et ole jaksanut alkaa olemaan/olla uusperheen osa. Tai et vaikka periaattesta halua sellaista perhettä, jossa miehellä voi olla lapsia vaikka useammankin naisen kanssa jo ennestään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli viisas päätös.

Vierailija
2/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystäväni. Ikuisesti sinun,ikuisesti minun,ikuisesti meidän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei vaan onnistu, jos mä en tykkää miehen lapsesta eikä lapsi musta. Ja lapsi oli liian paljon isällään.

Vierailija
4/12 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hakuehtona uudelle suhteelle oli nimenomaan se, että miehellä pitää olla lapsia.

En halua itse enää enempää lapsia, ja niinpä miehenkin piti olla lapsensa tehnyt. Toisaalta on paljon enemmän yhteistä ja myös ymmärrystä toista kohtaan, kun molemmilla on lapsia. Olen seurustellut lapsettoman miehen kanssa, ja se ei toiminut yhtään (toki syitä oli muitakin).

Vierailija
5/12 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatti lapsiaan huonosti.

Vierailija
6/12 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös miehen lapsia.

Vierailija
7/12 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen takia että hänellä on lapsi vaan sen takia että tää mies on hellytelly lapsen piloille ja sitä mä en kestänyt. Pieni lapsi, ei päivärytmiä, ei ruokailuaikoja, mies aina neuvotteli joistain asioista 1,5-2h, syömisestä, yövaatteiden vaihdosta ja jos jonnekin piti lähtee, sekin kesti hurjan paljon aikaa. Ymmärrän toki että lapsilla menee aikaa siirtymiseen mutta että lapsi pompottaa isää ni ei hyvä. Voisi sanoa esimerkkejä loputtomiin... Lapset tarvii jonkilaisen rutiinin, rajat, rakkautta, ruokaa.

Vierailija
8/12 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus tuntuu näin jälkeenpäin,että olisi ehkä pitänyt pitää omat asunnot.....No kohtahan nuo lentävät jo pesästä viimeisetkin.

Vierailija
9/12 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 ja mies kolmekymppinen. En ole koskaan halunnut lapsia enkä halua niitä vieläkään.

Vierailija
10/12 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jätin miehen. Lapsi ei edes ollut hänen omansa, vaan eksänsä...

Vierailija
11/12 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy ei ole lapsessa vaan kasvattajassa ja miten lapsi on kasvatettu. 8-vuotias menee nukkumaan yhentoista aikaan illalla, hiljaa ei tarvitse olla koskaan, ei vaikka muut jo nukkuisi. Ruoka tarjoillaan dvd:n kera olkkariin ja just silloin kun lapsi haluaa, ja sitä mitä lapsi haluaa. Mies perustelee tätä sillä ettei viitsi tehdä sellaista ruokaa josta lapsi ei pidä, kun se ei sitten syö mitään. Lapsi saa tulla ja mennä niin kuin haluaa, kouluunkaan ei tarvitse mennä jos "väsyttää". Ja väsyttäähän sitä, kun on puolille öin valvonu.

Vierailija
12/12 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä hän on lapselleen. :) Samasta syystä myös lämpenin ajatukselle omasta lapsesta, kun ennen en ikinä olisi lasta halunnut. Onneksi löysin mieheni ja teimme myös yhteisen lapsen, lapsemme on parasta elämässäni. :)