helpp ruoka haussa, jonka voi tehdä lähes yhdellä kädellä, roikottaen vauvaa toisella?
Kommentit (20)
Eikö miehesi voi hoitaa lasta sillä aikaa kun teet ruokaa ? Vai oletko sadisti ?
Ja minä en ainakaan syventyisi ruoanlaittoon kaikessa rauhassa jos vauva huutaisi lattialla.
Tuorepastaa, valmiikis kuutioituja lohipaloja, kerma. laita lohet uunivuokaan, paista 225* noin 10min, lisää tuorepasta ja kerma odota n. 5 min.
jälkeenpäin ajattelen että olis rintareppu tai kantoliina ollut hyvä... =)
Kai se vauva nyt joskus nukkuu! Vauvathan nukkuu miltei koko ajan!! =)
Tai jos on hankalaa niin tee ruoka valmiiksi illalla niin ei tartte sitten päivällä leikata sipulia! ;) -Ja pakastimeen vaan..
Tai esi valmistele,niin ettei paljon ole tekemistä ruan laitto aikaan.
Etkö voi tehdä ruokaa edellisenä iltana valmiiksi ? Sanoit, että lapsi ei nuku siihen aikaan, kun ruokaa pitäisi tehdä. Sulla taitaa olla aika pinttyneet ajat tehdä ruokaa. Jos vaikka muuttaisit omia tapojasi ja TEKISIT ruokaa silloin kun lapsesi nukkuu.
Vierailija:
Etkö voi tehdä ruokaa edellisenä iltana valmiiksi ? Sanoit, että lapsi ei nuku siihen aikaan, kun ruokaa pitäisi tehdä. Sulla taitaa olla aika pinttyneet ajat tehdä ruokaa. Jos vaikka muuttaisit omia tapojasi ja TEKISIT ruokaa silloin kun lapsesi nukkuu.
Ap sanoi, että ei voi tehdä ruokaa, kun lapsi on hereillä ja ei osaa muulloin tehdä ruokaa. Ei osaa tehdä edellisenä iltana tai aamulla ennen lapsen heräämistä.
Tottakai vauva nukkuu, mutta ei nuku enää tänään kun vasta klo 18 ja ruoka pitää tehdä kohta ja tänään olin lahjaostoksilla, joten en voinut ruokaa tehdä aiemmin ja eilisestä oli tar´koitus jäädä, muttei jäänyt, kun lapset söivät niin innolla.
Jokohan tämä teitä tyydyttää.
Lopetan omalta osaltani ainakin tähän.
Kiitos ruokavinkeistä ja mukavaa päivää.
Ja sitten valitetaan toisaalla miten rankkaa pienten lasten kanssa on...!
Ja sitten valitetaan toisaalla miten rankkaa pienten lasten kanssa on...!
Mies on sitä mieltä että pidän liikaa 2-kuukautista poikaamme sylissä. Ei kuulemma opi koskaan viihtymään missään muualla kuin sylissä esim itsekseen lattialla. lattialla kyllä kitiseekin niin otan syliin jossa rauhoittuu. pitäiskö mun teiän mielestä tehdä niin kuin mies sanoo, eli huudattaa lattialla jotta tottuu siellä olemaan?
Vierailija:
Mies on sitä mieltä että pidän liikaa 2-kuukautista poikaamme sylissä. Ei kuulemma opi koskaan viihtymään missään muualla kuin sylissä esim itsekseen lattialla. lattialla kyllä kitiseekin niin otan syliin jossa rauhoittuu. pitäiskö mun teiän mielestä tehdä niin kuin mies sanoo, eli huudattaa lattialla jotta tottuu siellä olemaan?
Olit shoppailemassa ja nyt sitten roikotat lastasi kainalossa ja teet toisella ruokaa. Mitäs jos olisit ostanut ruuat vaikka valmiina, ettei lastesi tarvitse kärsiä kotiäidin tajuttomasta kiireestä.
Niin kovin usein kotiäidit valittavat, että voi kun on kiirettä, kotia ei ehdi pitää siistinä, lapset kulkee likasissa vaatteissa ja itse mammakin on kuin kaatikselta just herännyt, nyt tuli taas hyvä esimerkki kunnon kotiäidistä. On se niin hyvä, että shoppailla ehti, ettei kotona oloaika mene ihan hukkaan.
valmiit pussikeitot
perunat kiehumaan, valmis kastikkeet
puurot, vellit
valmis einekset
valmiit pasta kastikkeet esim. dolmio