Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tanssikoulussa haukuttiin 11-vuotiasta läskiksi

Vierailija
18.10.2012 |

Joensuulainen tanssikoulu dream on todella epäasiallinen. Tilat ovat pienet ja opetus amatöörimaista. Itse tanssin siellä noin vuoden joten kokemusta on.

Opettajamme haukkui kerran epäsuorasti yhtä vähän suurempikokoista tyttöä lihavaksi. Hänellä ei ollut vielä hankittu esitykseen tarvittavaa glitteriliiviä ja hän sanoi, ettei lindexillä niitä ollut. Opettaja sanoi ilkeästi, että kun hän kävi siellä, niitä oli vielä ja olisi pitänyt kysyä myyjältä. Hän myöskin sanoi, että voisin lainata omaa liiviäni, mutta se on varmasti sulle liian pieni, ilkeään sävyyn.

Myöskin muistan tapauksen, kun harjoittelimme yhtä koreografiaa ja yksi tyttö, joka tanssi muuallakin ( kuten minäkin, mutta eri tanssikoulussa ) , kysyi koreografian alkuperää. Opettaja sanoi keksineensä sen itse, johon tyttö sanoi, että he olivat tanssineet samaa koreografiaa toisessa tanssikoulussa aikaisemmin.

http://www.dream.fi/tanssikoulu/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko vuonna nakki ja muussi ja nyt tuli sitten mieleen?

Vai eilenkö tapahtui?

Vierailija
2/7 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep itelläkin huonoja kokemuksia. Kuten sanoit niin tilat tosi pienet ja harrastin 4 vuotta tankotanssia. Opin ainoastaan ensimmäisenä vuona nämä perusasiat ja loppuina kolmena vuonna en oppinut mitään. Syynä taisi olla se, että liikkeitä ei edes kunnolla opetettu, vaan jo kahden tanssitunnin jälkeen tehtiin jo esitys koreografiaa. Opettaja omisti lemppareita, joita kohteli hyvin, kun taas sitten minua ei edes kehdannut auttaa, kun pyysin apua. Silloin kun pyysin apua, hän mulkaisi ja jatkoi opettamista. Samoin myös saattoi tiuskia minulle, eikä esityksetkään hienoja olleet. Teemat oli huonoja ja aikataulu myöhästyi ainakin 15 minuuttia. Epäilen ettei opettajilla ole tietoa, kuinka opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreempia kokemuksia Dreamista, erityisesti opetuksesta aikuisille?

Vierailija
4/7 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi tyttö 9v poledancessa ja tykkäsi. Dreamhan on suhteellisen edullinen, joten ihmeitä ei kannatakaan odottaa.

Tyttö siirtyi muihin, tavoitteellisempiin liikuntalajeihin, koska ei ole ns. tanssijaksi syntynyt. Hyvä maku suussa tuli kuitenkin aina tunnin jälkeen kotiin.

Aikuisten tanssitunneista en toki tiedä, mutta tässä kuitenkin tuorehko kokemus ja ajatus.

Vierailija
5/7 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ulkona on hyvää liikuntaa kaikille niin laihoille kuin lihavillekin aikuisille ja lapsille. Se ei vaadi paljoa, eikä maksakaan paljoa. Tähän ei myöskään tarvita mitään ns. valmentajaa arvostelemaan ja haukkumaan, vaan ihan itse pärjää. Hyvät kengät ja sopivat vaatteet toki tarvitaan, mutta jokaiselta varmasti tuollaiset löytynee. Tällaisen tavallisen liikunnan harrastamisesta selviää paljon paremmin ilman traumoja ja tällaista liikuntaa voi suositella, ei mitään julmaa, kallista ja liian kunnianhimoista liikuntaa ja enemmänkin kilpaurheilua lapsille.

Vierailija
6/7 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI täällä haukut, laita palaute suoraan sinne!

Vierailija
7/7 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up